Receiver AV ars, din nou

Le-am scris deja si il repara gratuit, aștept sa ma contacteze distribuitorul local pentru detalii. Nu știu cine e distribuitorul, contactul cu Onkyo a fost printr-un form pe baza de serial number.
Chiar sunt curios cum o sa decurga lucrurile (in caz ca nu l-ai cumparat de la dvd planet) ca acum cativa ani se dadeau de ceasul mortii ca orice receiver care nu este cumparat de la ei si daca pe certificatul de garantie nu scrie ca e importat de dvd planet, atunci reciverul e lovit de nulitate absoluta. :smile:

Eu l-am luat de la AVstore (Onkyo TX-SR-608) si domnii de acolo spuneau ca l-au importat pe alte canale iar ca in caz de probleme imi ofera ei un service.
A inceput si al meu sa faca figuri in sensul ca pierd si sunetul si imaginea, (uneori doar cateva secunde si isi revine singur), alteori e nevoie neaparat de restart.
 
Ca să fac thread derailing complet, aș vrea ceva gen Wharfdale Diamond pentru alcătuirea surroundului, care sunt cele mai recente, care ar trebui să mi le iau (nu știu dacă modele mai vechi sunt mai bune dar nu exclud asta). M-ar interesa și 1-2 subwoofere, ce să caut?
Diamond 10 au ramas in productie ca sistem entry de multicanal iar Diamond 120 sunt ceva mai scumpe, cu pretentii muzicale, cica. Eu as merge fara ezitare pe Diamond 120 series pentru multicanal, pentru orice de fapt.
 
Si eu sunt curios, pentru ca Onkyo Europe nu cerea actele pentru receiver si nu intreaba de data achizitiei, daca seria se incadreaza in cele cu probleme il repara chiar daca e iesit din garantie. Asta inseamna ca nu e o chestiune de garantie. Tot de la AVStore l-am luat.
A inceput si al meu sa faca figuri in sensul ca pierd si sunetul si imaginea, (uneori doar cateva secunde si isi revine singur), alteori e nevoie neaparat de restart.
O pateam si eu sa dispara imaginea cate o fractiune de secunda din cand in cand, dar numai la redare de pe WD TV Live si numai cu acel box, am testat cu un Asus si nu se intampla nimic rau.

@Neo , al tau e mai nou, seria x25 fata de x09. O fi al meu seria 6, dar tot vechi este si nu stie FLAC. Habar nu am daca stie NTFS, ca nu am incercat. Ce ma doare e ca nu stie CIFS ca sa redea direct de pe NAS, iar streaming prin DLNA imi e peste mana, inca nu am instalat plugin pe NAS pentru asta.

Exista si receiver bun, similar cu un amplificator, dar costa. De-aia vezi in cataloage si receivere de la 2000 de euro in sus :smile:
 
Last edited:
Păi repară-l pe-al tău, ia o serie nouă și calculează diferența ca fiind o pierdere acceptabilă :smile:)
 
As face asta, dar cred ca pe cel actual nu iau mai nimic. Nu cred ca e o piata sh asa dezvoltata prin Romania, altfel Yamaha de mai sus nu statea 2 luni la vanzare la pretul ala, se dadea intr-o zi.
 
Sunt perioade cand se vand mai bine. Vara in zona concediilor nu se vinde nimic, nou sa second-hand, piata e moarta.
 
Termeni si conditii. Astia sunt cretini?

"In conformitate cu Ordonanta urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative, returnarea produselor se poate face fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Prevederile prezentei legi nu sunt aplicabile si DVDPLANET BOUTIQUES SRL isi rezerva dreptul sa refuze denuntarea unilaterala a contractului de catre consumator daca produsul nu se afla in aceeasi stare in care a fost receptionat (ambalaj sigilat, produs nou 100% respectiv nefolosit, in stare perfecta de functionare, fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.).

In cazul nerespectarii acestor conditii de vanzare si respectiv cumparare, consumatorul isi asuma plata integrala a pretului / valorii acelui produs catre DVDPLANET BOUTIQUES SRL , sub forma de daune - interese, in termen de 5 zile lucratoare de la data solicitarii sale."

Tocmai asta e scopul legii, sa poti sa vezi produsul (pentru ca il cumperi online dupa poze, nu il poti vedea sau proba) si sa il returnezi daca nu corespunde asteptarilor. Cum poti sa il returnezi cu ambalajul sigilat, respectiv nefolosit, daca ai dreptul sa il probezi pentru 14 zile?
 
Lege:
" (3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h). "

Asa ca le-am trimis un email:

"Buna ziua,


Am vrut sa cumpar un produs online de la dvs, dar citind pagina de termeni si conditii (http://www.dvdplanet.ro/cum_cumpar) am observat ca legislatia romaneasca nu se aplica, mai exact OG 34/2014. Va rog sa imi confirmati in ce tara este inregistrat magazinul si ce legislatie se aplica in cazul unei achizitii.


Cu respect,
Adrian"
 
Last edited:
Am si eu un Receiver Onyko TX-SR707 cumparat in decembrie 2010 de la Avstore. Acum 2 zile i-a disparut sunetul.
Am completat formularul de la Onkyo de pe site si astept sa ma contacteze distribuitorul local. Din pacate acesta este Dvdplanet si eu l-am cumparat de la Avstore.
Le-am scris si celor de la Avstore, dar inca nu au raspuns.

Oare a reusit cineva din Romania sa isi repare receiver-ul in baza garantiei extinse oferite de Onkyo?
 
Last edited:
Am vorbit la telefon cu cei de la Videovox si se pare ca ei se ocupa de reparatii platiti direct de Onkyo, DVDPlanet si AVStore nu sunt implicati in nici un fel. Persoana care se ocupa de reparatii era in concediu cand am sunat eu, urma sa vina pe 1 septembrie dar eu am fost plecat din tara si nu am apucat sa ii sun inca, probabil sun maine dimineata sa vad care e procedura. Din ce zicea persoana cu care am vorbit la telefon nu dureaza mult, dar trebuie programata operatiunea. Din experienta anterioara a durat vreo 2-3 ore de cand am depus receiverul si pana m-au sunat sa imi spuna ca e gata, dar daca acum vine un val de 20-30-50 de clienti s-ar putea sa dureze mai mult.

Am sunat iar la Videovox, ca ar fi trebuit sa apara omul din concediu: confuzie totala. Desi Onkyo Customer Care mi-a zis sa ii contactez pe ei, reparatia cica e pe bani, ca ei nu au treaba cu Onkyo si cu anuntul de reparat pe gratis. Asa ca am scris din nou la Onkyo.

Dar intrucat a mai fost reparat la ei am garantie la reparatie, asa ca au zis sa il duc sa vada ce e cu el si il repara din nou gratuit daca e legat de interventia anterioara.

De mentionat ca DVD Planet tace malc sub un strat de nisip vulcanic?
 
Stii cumva daca cei de la Videomax ti-au schimbat placa HDMI sau doar au facut reflow la lipituri? Ca daca au facut doar reflow nu are cum sa tina prea mult. Cat a costat reparatia?
Din ce am vazut pe site-ul Onkyo, in Romania nu au centru de service. Cele mai apropiate sunt la Viena, Varsovia si Istanbul.
 
Nu stiu exact ce au facut, nu au spus, a costat 450 de lei. Onkyo Customer Care mi-a scris sa contactez Videovox pentru reparatie.
 
Inseamna ca ti-au facut doar reflow, de aceea s-a stricat din nou.
Din ce am citit pe alte forumuri, placa HDMI costa in jur de 350 de euro.
 
500 de euro? Bun pret. Eu am dat 3250 de lei pe un Onyko TX-SR707. Aproape 750 de euro.

Oricum si asa 350 de euro este un pret mare, jumatate din valoarea echipamentului.
Insa nici sa dau 100 de euro pentru un redlow nu merita, ca e doar o rezolvare provizorie, de scurta durata.

Evident ca acum nu am de gand sa dau atatia bani pe placa HDMI. Mai bine mai pun ceva si iau un model nou, care sa suporte 3D, 4K si network streaming.
 
750 de euro pe seria 7, eu am seria 6 care a fost mai ieftina, vreo 500-550. Da, 350 e aberant pentru o placa si 100 pentru un reflow, din ce ziceau ei au schimbat chipul de DSP, caz in care nu pot spune daca e mult sau putin.

L-am depus in service, fata de data trecuta cand m-au sunat dupa 2-3 ore acum inca nu s-a intamplat nimic si mi-au zis "incercam sa il facem cat de repede posibil" (desi nu am intrebat nimic).
 
Back
Top