RDS Cablelink

IE imi raporteaza ca si eroare cand vreau sa intru pe o pagina ca nu poate sa gasesca DNS-ul sau serverul. Cea ce este ciudat este ca pot asculta radio live (de exemplu Kiss-FM), atata timp cand stiu IP.
Ceva cu DNS nu functioneaza corect, dar nu imi dau seama ce.
 
Cu RDS am mai patit si eu asta. Rezolvarea cea mai la indemana era sa ma conectez prin VPN in reteaua de la munca si sa folosesc DNS-urile de acolo.
 
O solutie data de miahi a fost sa pun la DNS pe fiecare calculator DNS principal de la RDS. Functioneaza, dar nu mai pot sa fac alocare dinamica de IP. S-a busit ceva la router cred. O sa incerc sa pun firmware maine si sa vad daca face tot la fel.
 
Poţi lăsa la IP pe „Automatically obtain...” şi DNS-urile să le setezi de mână (unul al RDS-ului şi celălalt 208.67.222.222 de ex.)

Din ce-am văzut în loguri, îmi pare că mai mult nu-ţi mergea (PADO timeout) decât îţi mergea. :smile: Oricum îi cam aiurea Edimaxu` ăla să nu te lase să-ţi pui MTU > 1024...
 
Ii setat 512. A fost setat si la 1492 si tot la fel facea.

Last edit: cu 1492 setat merge, dar numai in IE, fara a seta eu manual DNS la calculator spre un DNS server de la RDS sau OpenDNS.
 
MTU mic înseamnă fragmentare mare, ceea ce nu e bine. În altă ordine de idei, verifică dacă şi cum face routerul DNS forwarding / proxying.
 
De facut face automat (cu NAT pornit), dar din pacate ii cam sarac meniu si nu prea pot sa setez prea multe la DNS (IP+DNS+gateway imi sunt alocate automat de la RDS dinamic).
Cand l-am luat nu au fost nici un fel de probleme si pana acuma. Setat pentru ISP, in functie de ce ISP aveam.
Doar la firewall ma jucam si la filtrare de IP+MAC si encriptare pentru WAN, dar ii o alta poveste nu au nici o legatura. Mai ales ca azi am adus totul la default, ca sa vad ce s-a busit.
 
Presupun că routerul oferă DHCP. E configurat să anunţele şi DNS-urile prin DHCP? În altă ordine de idei, setează MTU la 1492. :biggrin:
 
De ieri m-au trecut pe noile viteze. Pe speedtest.net (serverul din Stockholm) merge 10mbps/2mbps.
 
În urma experienţei plăcute menţionate aici, am zis să mai încerc o dată, din moment ce, deşi teoretic ar trebui să am o conexiune de 10mbit, mie abia imi merge cu 4.

Sun încrezător, mă-ntâmpină o domnişoară, îi explic problema mea, mă ia din start cu faptul că viteza nu e garantată. Ok, ştiu, n-am pretenţia să meargă tot timpul cu 10 mb/s, dar toate testele efectuate, pe diverse servere (inclusiv pe rdslink.ro), la diverse ore, dau acelaşi rezultat. Mă mai pune să fac un test, la fel, iarăşi îmi explică treaba cu garantarea, iarăşi înţeleg, o-ntreb dacă poa` să verifice pe ce abonament sunt băgat, zice că pe cel mai mare, o mai întreb de limitări, io o ţin pe-a mea, ea pe-a ei şi, într-un final, hotărăşte că am o viteză foarte bună (imi mai atrăsese atenţia cu privire la treaba asta pe parcursul conversaţiei :smile: ) şi mă-ntreabă dacă mă mai poate ajuta cu alte informaţii. :smile: Oh well, se pare că nici suportul nu mai e ce-a fost... Poate oi mai suna, în speranţa că dau de altcineva mai interesat...
 
Last edited by a moderator:
Eu i-aș fi spus instant că ori găsește o soluție să meargă la 10 Mbps ori îmi închid contractul pe loc. Nu sunt singurul furnizor, chiar și în Arad, Clicknet merge decent, tocmai s-a ieftinit* și viteza nu variază, e conexiune punct la punct.

* Nu știu ce e cu prețurile de pe site, eu plăteam 50% din cât e afișat și tocmai am primit scrisoare de la ei că s-a redus la 2/3 din cât plăteam.
 
Eu de un an de zile nu prea vad viteze de peste 1Mbps la UPC (abonament de 10MBps). La fel, povestea ca nu este garantat dar cand le-am zis ca daca merge mai prost decat cel mai slab abonament si ca in concluzie voi face downgrade au dat din umeri nedumeriti. Ghinionul meu ca nu am timp de umblat si atunci imi cereau buletin ca sa pot face asa ceva.
 
Aha, deci tu încă n-ai buletin... :smile:
Mie îmi merge bine UPC-ul, nu am făcut teste de viteză dar pentru sistemul ăla nici nu am nevoie.
 
Am dar nu-l car mereu dupa mine pentru ca daca-s facut la buzunare in autobuz nu vreau sa-mi pierd o saptamana din viata pentru a depune actele necesare unuia nou.

Tocmai am semnat un contract cu RDS, le voi tine pe amandoua o luna doua, in paralel. Si care va fi mai bun acela va ramane.
 
Eu am tot doi provideri; UPC şi iLink. Culmea e că mi-am pus UPC fiindcă iLink-ul pic mai mereu; de când am şi UPC să mor de-am mai văzut fail la iLink, parcă s-au vorbit :smile:
 
...Intre timp m-am luat de gat cu ambii operatori de cablu mari din Bucuresti.

La RDS am trei contracte si n-au vrut sa-mi accepte plati pe doua dintre contracte pentru ca unul avea niste restante. Le trimit un e-mail la clienti@rcs-rds.ro in care ii intreb ce treaba au regulile lor interne cu faptul ca eu am trei contracte diferite semnate cu ei, si pe ce baza refuza platile, si n-am primit raspuns. Codul Civil saracul zice exact ce-i aia contract si ce inseamna el. Intre timp am platit restantele, ca erau mici, dar as vrea sa gasesc o adresa de email sau o adresa fizica la care sa le trimit o notificare ca serviciul lor de clienti n-a binevoit sa-mi raspunda. Macar let's stir some shit up.

La UPC treaba e mai imputita: vreau sa reziliez un contract si trebuie sa platesc doua taxe de cate 200 de RON ca asa vor ei, pentru ca mi-au dat o promotie si n-am dus-o pana la capat. Luni le depun o scrisorica la o casierie sau la sediul central, la care o sa primesc numar de ordine (altfel le-o trimit cu confirmare la primire), in care le spun ca

1) conform Codului Civil si (in special) conform art. 84 din codul consumului n-au voie sa conditioneze rezilierea contractului de vreo obligatie ulterioara sau anterioara (adecatelea sa ma tina prizonier in contract pana platesc eu taxa de reziliere), deci scrisorica respectiva e musai si o denuntare unilaterala a contractului in care ma pish pe ce cred ei;

2) ca faptul ca duduile de la casierie nu vor sa primeasca modemul la casierie e o practica comerciala agresiva (conform art. 9 lit. d din 363/2007, pentru ca ma impiedica intr-un fel neprevazut in contract sa-mi indeplinesc obligatii stipulate in contract care fac parte din procedura de reziliere);

3) ca taxele respective incalca art. 75 si 76 din Codul Consumului (nu sunt stipulate clar si justificate in contract), art. 82 (nu apar ca si conditii care ar putea influenta rezilierea fix cu litere mari langa locul unde am dat eu semnatura), sunt omisiune inselatoare (art. 7 din 363/2007, anexa de contract cu chestiile alea face parte a contractului dar n-a fost semnata de mine si n-am primit-o; obligatiile respective sunt in contract numai pentru serviciul de telefonie dar ei mi le cer pe toate trei, etc), ca din cauza ca sunt clauze ne-negociate direct cu mine, consumatorul (art. 80 din Codul Consumului) si din cauza ca creaza un dezechilibru in detrimentul meu, contrar bunei credinte (ma pun sa platesc diferenta pe toata perioada de serviciu, deci inclusiv sa platesc ceva ce n-am primit) sunt abuzive conform art. 79 din Codul Consumului, s.a.

...dupa care ii amenint cu OPC-ul, evident.

It's a long shot, IANAL, nu vreau sa ma dau drept unul, dar e clar ca totul e la plezneala si ca sunt niste nenorociti, si al dreacu daca o sa le dau vreun ban.

Any thoughts?
 
Last edited:
Back
Top