Pur şi simplu... Google

Probabil că în curând va fi vorba de 3.8 GB shared.

Povestea cu Yahoo Photos e simplă. Yahoo a cumpărat flickr, care avea un succes mult mai mare decât Yahoo Photos la ora respectivă (putem păstra proporţiile Google Video/YouTube).
Normal că nu ai cum să dezvolţi două produse care îndeplinesc aceeaşi sarcină, deci pe unul îl închizi. Pe care? Pe cel mai slab :smile:
 
Anunţul pentru Yahoo! Photos l-am primit în urmă cu mai multe săptămâni. După achiziţia Flickr, era de aşteptat.
 
Încep şi eu ca şi Pache - mai aruncaţi şi voi o privire pe site din când în când. :tongue:
 
Last edited by a moderator:
Pache, nu cred ca participarea pe forum e conditionata de citirea stirilor. Faptul ca am gasit stirea in alta parte arata si ca nu am foarte mare nevoie sa o citesc si pe XF. :smile:
 
Atunci închidem XF-ul pentru că nu mai avem nevoie de el.
Este un kick start al dracu de bun pe ziua de azi. Mulţumim Pong & Pisoi.
 
Echipa Google News anunţă pe blogul său, dezvoltarea serviciului automat de ştiri oferit de Google, prin oferirea de conţinut video ca o alternativă a articolelor/ştirilor din publicaţiile electronice.

Principalul beneficiu adus este colaborarea cu echipa YouTube pentru a putea urmări prin această platformă secvenţele video venite din surse care până acum necesitau download-uri separate de soft proprietar şi probleme de compatibilitate pentru diferite browsere.

Pentru lansare au fost alese ca surse CBS, Reuters şi staţii locale ale Hearst TV.
 
Etica la Google:
To recap: we decided to end the Google Video download to own/rent (DTO/DTR) program, and are now refocusing our Google Video engineering efforts. The week before last, we wrote to Google Video DTO/DTR program customers to let them know that videos they'd already bought would no longer be playable.

We planned to give these users a full refund or more. And because we weren't sure if we had all the correct addresses, latest credit card information, and other billing challenges, we thought offering the refund in the form of Google Checkout credits would entail fewer steps and offer a better user experience. [ nota mea - Cred ca asta e un fel de bullshit, totusi :smile: ] We should have anticipated that some users would see a Checkout credit as nothing more than an extra step of a different (and annoyingly self-serving) kind. Our bad. Here's how we're hoping to fix things:
* We're giving a full refund -- as a credit card refund -- to everyone who ever bought a video. We'll need you to make sure we have your most recent credit card information, but once we know where to send the money, you'll get it.
* You can still keep the Google Checkout credit that you've received already. Think of it as an additional 'we're sorry we goofed' credit.
* We're going to continue to support playing your videos for another six months. We won't be offering the ability to buy additional videos, but what you've already downloaded will remain playable on your computer.
Link.

Am lucrat in trecut cu Google AdWords si am avut probleme cu cardurile, poate de la ei, poate de la banci, nu e clar. Nu am putut folosi reclame timp de cateva saptamani. Pentru asta am primit un credit de 50$ de cheltuit dupa pofta inimii.

O expresie care mi-a placut dintr-o nuvela de Galaction, vorba zisa de un cioban: "Eu pentru paguba platesc".
 
A propos de Google AdWords, am posibilitatea să îmi adaug chestia asta pe blog, dar nu îmi apare şi româna la languages. Any ideas?
 
Cred ca tot difera de la pagina in Romana si cea in Engleza este textul "Anunţuri prin Google" vs. "Goooogle Ads". In rest, reclamele de pe orice site sunt in functie de cuvintele din site, asa ca este o mare probabilitate sa fie reclame in limba romana. Cred. :smile:

LE: Vezi ca e diferenta intre AdWords si AdSense.
 
Last edited:
A fost publicat clipul cu GMail M-velope şi felurile inedite în care călătoresc "cu adevărat" mesajele. :wink:

Deşi varianta finală conţine doar selecţii, toate clipurile trimise de participanţi sunt disponibile pe YouTube. Mai multe detalii pe GMail Blog.
 
Google isi revine:
"Acţiunile Google au depăşit nivelul record de 600 de dolari pe unitate" Link.

(Sursa: Gandul via HotNews).
 
Din nou despre actiunile Google, si din nou in crestere:
"Actiunea Saptamanii: Google, evolutie pe contrasens. Justificata". Link.

Si de pe blogul Gmail:
"[...] a few of you are using Gmail so much that you're running out of space, so to make good on our promise, today [12 octombrie] we're announcing we are speeding up our counter and giving out more free storage". Link.

Acum sunt 4090 de MB, si viteza de crestere promite multe. Daca la inceput Gmail a ridicat stacheta (cand a introdus stocare de 1 GB pe vremea cand la Yahoo! Mail era 4 MB), si ulterior a mai ridicat-o inca (infinite storage, dar cu crestere lenta), in prezent cei de la Yahoo! Mail o ridica (au infinite storage deja, cat timp Gmail au pretentii de genul "cumpara spatiu de la noi").
 
Google Gets Shiny New IMAP Support

The move to IMAP4 brings about some key advantages. One is that IMAP4 will automatically sync your account. With POP3, you could check your emails in Thunderbird or on your notebook, however, if you logged into your account elsewhere, your messages would likely still be marked as unread. This creates unnecessary inconvenience.

One of IMAP4's other advantages is the ability to perform server side searches, which saves the time and resources required to download messages and then perform the search on POP3 systems. Also, before only one client (i.e. Thunderbird or your iPhone) could be connected to a mailbox at a time. IMAP4 allows multiple clients to simultaneously connect. IMAP4 also allows users the ability to edit mailbox information on the server and easily move messages between mailboxes on the server side.
 
Back
Top