Probleme la VW

Ah, și manualul zice că e normal ca motorul să consume între 0,5 și 1 litru de ulei la 10.000km, dacă-mi amintesc bine. WTF #2. Traducătorul o fi încurcat manualul cu unul de Trabant sau Vespa.
Si la Audi mecanicul (de la Porsche) zice ca e normal sa consume pana intr-un litru in 15.000 km intre doua schimburi, desi nu consuma nici 0.5. Senzorul de ulei la Audi e undeva jos sub motor si am reusit sa il turtesc la o groapa (merg offroad destul de des) si credea ca nu are ulei; s-a rezolvat cu un senzor nou.

La Golf nu am completat niciodata intre schimburi pentru ca nu a fost nevoie, dar e motor mult mai mic si face mai putini kilometri intre schimburi, ajunge la schimbul de ulei cand se face anul si nu kilometrii.
 
Ca fapt divers - cand e nevoie de completare de ulei si completati cat trebuie martorul de ulei nu se stinge imediat ci dupa 70-100Km.
 
Asta la ce mașină? Că la mine se stinge de câte ori opresc motorul, și apoi se reaprinde când condiția inițială e reconfirmată de vreun senzor. Sau tu completezi ulei cu motorul pornit?
 
La unele masini trebuie sa simultan mai multe conditii sa fie indeplinite: senzorul de ulei sa confirme ca e ulei, motorul sa fie pornit si senzorul de capota deschisa sa confirme o deschidere si o inchidere :smile:

Asta am aflat-o cand am avut probleme cu senzorul de deschidere a capotei si nu accepta ideea de a completa uleiul fara a deschide capota. Istet programatorul, nu?
 
Păi normal, ca să te împiedice să completezi cu ulei intrând prin toba de eşapament. :tongue:
 
Sunt în service la Midocar Vitan pentru service-ul anual - bag ulei cu EPO să pot participa și-n Turul Franței :tongue: Le-am zis de problema intermitentă cu ESP-ul, până s-a scurs uleiul au făcut și un diagnostic, mi-au zis că cel mai probabil (90%) e un fir care se mai întrerupe în timp de la vibrații, îl caută și-l rezolvă. Într-un ceas aflu dacă se mai aprinde becu' :smile:
 
Pai cum crezi ca repara problema? Scot becul si ii trec pe deviz ca i-au schimbat o piesa scumpa.
 
A fost 19 lei, un contact lărgit la o mufă pe un fir ce vine de la alternator. Mi-au dat și pinul înlocuit, problema a dispărut.
 
Dacă nu raportează că dă curent suficient de încărcare, computerul de bord oprește unele chestii consumatoare de curent. German logic ftw. Asta mi se spusese și mai de mult că au găsit în jurnalul computerului de bord: întreruperi în comunicația digitală dintre alternator și computer.
 
Nu-i doar la nemti, cand ramai fara destul curent/tensiune (cazul in care-ti moare alternatorul, mi s-a intamplat), incep becurile sa se aprinda in bord in functie de cat de neimportant e sistemul.
 
Logic. Nu oprim radioul, nici ventilația, ci mărunțișuri de-astea - direcție, frânare... Dar nici o grijă, muriți confortabil :biggrin:
 
Păi poate a fost făcut de unu' care preferă să moară rapid (în prăpastie) decât lent (de frig).
 
Ca să arunc și eu cu piatra în baltă: în afara Audi și a câtorva modele Mercedes, mașinile germane sunt de fiabilitate slabă (raportat la cele japoneze și chiar coreene), plus că costă o tonă să le repari. Cel puțin în SUA.

Mașină de 6-7 ani și deja cu probleme: "German engineering".
tongue.gif
 
Last edited by a moderator:
Masinile italiene sunt de o calitate si mai slaba, dar arata al naibii de bine. In momentul in care cumperi o masina nu fiabilitatea e favtorul decisiv, altfel toata lumea ar avea Honda.
 
Cu fabrici japoneze și coreene în State, cred și eu că e avantajos. Aici, asiaticele merg foarte bine la vânzări fiindcă se dau la preț de dumping, gen imprimantele cu jet de cerneală. Și apoi ajungi la service și descoperi că te așteaptă niște ani de bukkake periodic.

Germanii nu mai fac calitate de câțiva ani. Am prins mașina spre ultimele generații încă făcute bine, deși VW e nivel „baseline” pentru ce produc, chiar și Skoda e mai atent lucrată. Dar acum, Audi a decăzut mult, e doar renumele și fița de el, iar VW nu mai are acea calitate germană durabilă cu un standard minim destul de ridicat la calitate, așa cum era acum câțiva ani.

Anyway, mașina mea e moștenire, e bună de fâța-fâța și un concediu, am schimbat uleiul fiindcă a trecut un an, că altfel de-abia trecusem de 5.000km.
 
Ca doar producatorii auto n-or fi idioti sa faca masini pe care sa le conduci 15-20 de ani. Face-lift la 2 ani, model nou la 4, mai arunca niste leduri, schimba 3 butoane, doar doar mai pacalesc un fraier sa cumpere masina.
 
Back
Top