Probleme la VW

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Ah, și manualul zice că e normal ca motorul să consume între 0,5 și 1 litru de ulei la 10.000km, dacă-mi amintesc bine. WTF #2. Traducătorul o fi încurcat manualul cu unul de Trabant sau Vespa.
Si la Audi mecanicul (de la Porsche) zice ca e normal sa consume pana intr-un litru in 15.000 km intre doua schimburi, desi nu consuma nici 0.5. Senzorul de ulei la Audi e undeva jos sub motor si am reusit sa il turtesc la o groapa (merg offroad destul de des) si credea ca nu are ulei; s-a rezolvat cu un senzor nou.

La Golf nu am completat niciodata intre schimburi pentru ca nu a fost nevoie, dar e motor mult mai mic si face mai putini kilometri intre schimburi, ajunge la schimbul de ulei cand se face anul si nu kilometrii.
 

lauru'_balauru'

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Jun 14, 2005
Messages
585
Ca fapt divers - cand e nevoie de completare de ulei si completati cat trebuie martorul de ulei nu se stinge imediat ci dupa 70-100Km.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
Asta la ce mașină? Că la mine se stinge de câte ori opresc motorul, și apoi se reaprinde când condiția inițială e reconfirmată de vreun senzor. Sau tu completezi ulei cu motorul pornit?
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
La unele masini trebuie sa simultan mai multe conditii sa fie indeplinite: senzorul de ulei sa confirme ca e ulei, motorul sa fie pornit si senzorul de capota deschisa sa confirme o deschidere si o inchidere :smile:

Asta am aflat-o cand am avut probleme cu senzorul de deschidere a capotei si nu accepta ideea de a completa uleiul fara a deschide capota. Istet programatorul, nu?
 

korby

The Cleavemaster
Sugar daddy
Joined
Jun 4, 2006
Messages
2,855
Păi normal, ca să te împiedice să completezi cu ulei intrând prin toba de eşapament. :tongue:
 

miahi

Wizzard
Sugar daddy
Joined
Aug 1, 2004
Messages
8,185
Elimină posibilitatea ca mașina să fi fost lăsată în pantă :smile:.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
Sunt în service la Midocar Vitan pentru service-ul anual - bag ulei cu EPO să pot participa și-n Turul Franței :tongue: Le-am zis de problema intermitentă cu ESP-ul, până s-a scurs uleiul au făcut și un diagnostic, mi-au zis că cel mai probabil (90%) e un fir care se mai întrerupe în timp de la vibrații, îl caută și-l rezolvă. Într-un ceas aflu dacă se mai aprinde becu' :smile:
 

Quark

Zis și Brucan
Sugar daddy
Joined
Nov 6, 2003
Messages
13,433
Eu in locul lor as decupla becul. Functioneaza 100% garantat. :biggrin:
 

Thor

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Dec 6, 2004
Messages
1,965
Pai cum crezi ca repara problema? Scot becul si ii trec pe deviz ca i-au schimbat o piesa scumpa.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
A fost 19 lei, un contact lărgit la o mufă pe un fir ce vine de la alternator. Mi-au dat și pinul înlocuit, problema a dispărut.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
Dacă nu raportează că dă curent suficient de încărcare, computerul de bord oprește unele chestii consumatoare de curent. German logic ftw. Asta mi se spusese și mai de mult că au găsit în jurnalul computerului de bord: întreruperi în comunicația digitală dintre alternator și computer.
 

Dashu

Membru
Joined
Oct 7, 2004
Messages
226
Nu-i doar la nemti, cand ramai fara destul curent/tensiune (cazul in care-ti moare alternatorul, mi s-a intamplat), incep becurile sa se aprinda in bord in functie de cat de neimportant e sistemul.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
Logic. Nu oprim radioul, nici ventilația, ci mărunțișuri de-astea - direcție, frânare... Dar nici o grijă, muriți confortabil :biggrin:
 

miahi

Wizzard
Sugar daddy
Joined
Aug 1, 2004
Messages
8,185
Păi poate a fost făcut de unu' care preferă să moară rapid (în prăpastie) decât lent (de frig).
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
Ca să arunc și eu cu piatra în baltă: în afara Audi și a câtorva modele Mercedes, mașinile germane sunt de fiabilitate slabă (raportat la cele japoneze și chiar coreene), plus că costă o tonă să le repari. Cel puțin în SUA.

Mașină de 6-7 ani și deja cu probleme: "German engineering".
 
Last edited by a moderator:

IceCub

Membru Senior
Joined
Jun 27, 2005
Messages
2,485
Masinile italiene sunt de o calitate si mai slaba, dar arata al naibii de bine. In momentul in care cumperi o masina nu fiabilitatea e favtorul decisiv, altfel toata lumea ar avea Honda.
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,255
Cu fabrici japoneze și coreene în State, cred și eu că e avantajos. Aici, asiaticele merg foarte bine la vânzări fiindcă se dau la preț de dumping, gen imprimantele cu jet de cerneală. Și apoi ajungi la service și descoperi că te așteaptă niște ani de bukkake periodic.

Germanii nu mai fac calitate de câțiva ani. Am prins mașina spre ultimele generații încă făcute bine, deși VW e nivel „baseline” pentru ce produc, chiar și Skoda e mai atent lucrată. Dar acum, Audi a decăzut mult, e doar renumele și fița de el, iar VW nu mai are acea calitate germană durabilă cu un standard minim destul de ridicat la calitate, așa cum era acum câțiva ani.

Anyway, mașina mea e moștenire, e bună de fâța-fâța și un concediu, am schimbat uleiul fiindcă a trecut un an, că altfel de-abia trecusem de 5.000km.
 

Thor

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Dec 6, 2004
Messages
1,965
Ca doar producatorii auto n-or fi idioti sa faca masini pe care sa le conduci 15-20 de ani. Face-lift la 2 ani, model nou la 4, mai arunca niste leduri, schimba 3 butoane, doar doar mai pacalesc un fraier sa cumpere masina.
 
Top Bottom