PC nou

În mod sigur îl trimit la service să-l verifice şi să dea negaţie. Vedem după aia ce va urma, dacă o să iau un Toshiba sau WD. :biggrin: Oricum, peste 250 lei nu dau pe el. :wink:
 
Da' auzi, de ce nu șuntezi tu retailerul fițos care vrea să constate defect și alte alea, când de fapt relația ta este cu producătorul care îți garantează produsele sale, și căruia îi poți cere direct un RMA (Return Merchandise Authorization) pe baza codului de eroare produs de SeaTools. Primești etichetă de tipărit pe produsul defect și adresa canalului de service care să ți-l preia no questions asked, și primești altul în schimb. (Bine, cu riscul că primești altul factory refurbished, nu nou nouț.)
 
Fiindcă aș vrea să primesc altul (alt brand) la cererea mea, dacă îmi dau negație de la service. Plus că am ocazia să testez și relația Altex cu clienții. :wink:
 
Primești etichetă de tipărit pe produsul defect și adresa canalului de service care să ți-l preia
La WD am făcut asta de 2 ori, dar adresa era în DE și aveau doar vreo 3 curieri acceptați, adică DHL and stuff => 30€ transport.
 
Desigur, dar eu sper să se rezolve amiabil, că aș face altfel cerere și la OPC odată cu RMA. :evil:
 
Ca fapt divers, la firma unde lucrez / sub comanda mea directa s-au asamblat ~800 de calculatoare incepand din 1 octombrie si pana astazi, toate cu Toshiba de 1 TB. Stii cate s-au intors pana acum cu HDD defect? Zero. Au venit vreo 5-6 cu diverse probleme, de obicei de transport / lovite, dar pana si alea aveau HDD-ul OK. In principiu asta ar fi irelevant, ca perioada de timp e mica, dar avand in vedere ca al tau a picat intr-o luna... :smile:
 
Am predat azi la Altex jucăria. Cică au max. 15 zile lucrătoare timp în care să rezolve ticket-ul. Să vedem.:kul:
 
Nțț, primul modul tot de la ei e luat și la același preț și e OK. :wink: Oricum, are 10 ani garanție.

Apropo, văd că au adus și ei GTX1060-ul 3GB de la MSI la 1000 lei, că-l aveau la aproape 1200 lei, în timp ce eu l-am cumpărat de la Altex cu 945 lei. Per total, am economisit peste 400 de lei cumpărând de la Altex în defavoarea PCGarage. Economie de piață, dar diferențele prea sunt mari.
 
O sa creasca preturile, daca n-au crescut deja, sa le aduca la linia emag-ului.
Ce am sesizat inainte de sarbatori, pana la 1 ianuarie, nu gaseai nici un fel de card microsd sub 30 de lei. Cum au trecut sarbatorile, au revenit preturile, acum gasesi si pe la ~20 de lei. Economei de piata, profita si ei de pe urma cererii.
 
Am impresia ca Altex au lasat preturile jos pentru a castiga piata. In perioada sarbatorilor am dat o tura prin Altex si am ramas surprins sa gasesc o gramada de componente PC in stoc.
 
Huston, we have a problem!
M-a sunat un tip de la Altex că s-a-ntors HDD-ul de la Service: refuz garanție din cauza șocurilor mecanice. Tipul de la Altex mi-a arătat pe capacul de sus o urmă minusculă dar vizibilă (vezi foto) de care n-am habar s-o fi avut la plecare. Acum parcă înțeleg și atitudinea celui care a preluat HDD-ul. Eu i-am zis că HDD e nou, iar el voia să scrie HDD prezintă urme de utilizare. Dar nu că ar fi fost lovit. Am refuzat să scrie asta și a scris clientul decalară că HDD nu prezintă urme de utilizare. Buun!
Ce-i de făcut în continuare? O să deschid un tichet la ei în speranța că vor rezolva ceva. Dacă nu?
 
Sau te împrietenești cu OPC, dacă n-ai cumpărat pe firmă. Acum știi de ce-s mai ieftine la Altex :smile:.
 
Back
Top