PC nou

Cu Victoria o sa stai o zi in teste iar la sfarsit vei obtine un tabel cu erorile.
Cu HDD Regeneretor o sa stai o zi in teste iar la sfarsit vei obtine un tabel cu erorile si cu hddul reparat.
Timpul tau.
 
Cu HDD Regeneretor o sa stai o zi in teste iar la sfarsit vei obtine un tabel cu erorile si cu hddul reparat.
Acum depinde ce intelege fiecare prin reparat. Eu i-as zice cârpit si nu as mai avea incredere sa pun altceva pe el decat filme si chestii pe care nu m-ar deranja sa le pierd.

Daca e in garantie nu as ezita sa tiparesc eroarea din SeaTools si sa-l trimit la garantie.
 
Cati dintre noi isi testeaza 100% hdd-urile noi, imediat dupa ce le desigileaza? Alea de n TB, avand in vedere cat dureaza un asemenea test? Dar oare aia le testeaza 100% in fabrica? Habar n-am. :rolleyes:
 
Depinde la ce îl folosești, HDDurile pentru NAS o să le testez la modul surface scan fiecare, dar acolo o să intru şi cu hash thingies că până acum mi s-a părut pierdere de timp. Dar eu n-am mai pierdut date de vreo 10 ani când mi-a crăpat un Maxtor de 120GB :smile:


 
SV35 alea de mi-or crăpat 3 din 4?

PS: înainte să faci regeneration sau alte reparații din soft third party (inclusiv Microsoft), fă un SMART Long Test cu utilitarul producătorului. Poate dura ceva, dar ăsta îți spune dacă e belea undeva și dacă se poate repara. Abia apoi bagă chkdsk sau altele.

Cati dintre noi isi testeaza 100% hdd-urile noi, imediat dupa ce le desigileaza?
Ăm, io. + SMART Short test săptămânal, și Long test lunar.
 
Tu ai 4, eu am 2 buc. Să întreb şi la firmă să vedem cât destul de puţine s-au întors cu probleme?

Haida bre, ce vreau să zic este că diferenţele sunt nesemnificative între modelele consumer.
 
Ca fapt divers, in cazul in care intereseaza pe cineva - "Current Pending Sectors" e un parametru reversibil, de obicei se reseteaza la 0 prin repartitionare + formatare normala (nu quick). Restul parametrilor cu probleme la hardul asta sunt permanenti adica nu pot decat sa creasca dar nu pot fi resetati (cel putin nu cu scule disponibile pe piata, posibil ca producatorul sa aiba ceva tool-uri speciale pentru asta).
 
Deja a devenit atât de plictisitor să tot reafirmi cu orice ocazie cât eşti de mocofan eşti... :hihi: Nimic util, doar insulte şi comportament de Ferentari.

On-topic: cablul SATA al HDD-ului cu pricina este cablul cu care a venit placa de bază. Nu mi-a inspirat încredere încă de prima dată, e foarte rigid, deşi subţire. I-aş mai da o şansă (deşi am deschis tichet la altex) şi aş cumpăra un cablu ţeapăn. Ar fi posibil să dea acele erori de la cablu?
 
Doar de la cablu nu ai cum sa obtii erorile alea, daca asta era de vina atunci se ducea in balarii parametrul "UDMA CRC Error Count" care la tine e perfect. Recomandarea mea ramane aceeasi, incearca sa schimbi HDD-ul pe garantie daca accepta lucrul asta, cu siguranta nu sunt raportari false ce pot fi ignorate.
 
Da, aşa am să fac. Sunt în vorbe cu Altex despre ce şi cum.
De ce mi-e teamă, oarecum? Să nu mă aburească, că am mai auzit cazuri, nu musai de la altex, e adevărat.

HDD-ul n-are nici o lună de când l-am cumpărat.
Ipotetic, ce s-ar fi întâmplat dacă comandam HDD-ul online, îl testam până într-o lună, făcea bad-uri şi îl returnam în perioada legală de 31 de zile? Fiindcă se specifică faptul că produsul trebuie să fie "ca nou" când se returnează.
 
Încearcă să vezi mufa de alimentare dacă-i băgată bine în HDD și (dacă-i sursă modulară) în sursă. Eu am avut probleme de genul când era un fir puțin liber după ce aspirasem PCul.
 
Erorile astea sunt si ele de doua feluri: alea hard, care reflecta deteriorarea ireversibila a suprafetei discului si alea soft, care apar la scriere, din cauza unor evenimente de genul cabluri de rahat, contacte imperfecte, etc... Astea soft sunt perfect recuperabile. Cel putin asa stiam eu.
 
Totuşi, când un HDD dă asemenea erori după nici o lună, e cam dubios, nu? Cred că o să-i las pe ei să se distreze cu recuperarea erorilor, fie ele şi software. :wink:
 
Last edited:
Erorile din SMART nu or sa dispara niciodata, ala este un "jurnal" care tine minte ce s-a intamplat. Daca sa zicem ii dai un full scan, sectoarele defecte sunt inlocuite, probleme software sunt rezolvate, erorile vor ramane, doar ca valorile nu vor mai creste. Pastreaza acel screenshot pe care l-ai postat si aici si compara valorile dupa o saptamana-doua. Sau il trimiti la garantie, ceri storno si-ti iei WD. :goofy:
 
Back
Top