Muzică

Mie imi plac la Tiamat cam toate albumele, si cele vechi si cele mai noi... de fapt ei au avut cam 3 perioade relativ diferite, cel putin asa mi-a rezultat mie. La concert nu ma duc, m-am saturat de sonorizarea sub-mediocra a concertelor rock/metal de la noi. :mad:
 
varzmaster no teasing, mie aşa mi-au spus oarecare persoane ce se vor a fi cât de cât mai în cunoştinţă de cauză; însă nu pot garanta personal pentru veridicitate. :smile:

Mă gândesc şi eu totuşi că, în general, în cazuri similare (chiar din observaţii proprii de până acum), formaţiile au grijă să se prezinte şi cu melodii mai vechi în repertoriul pregătit pentru prestaţia live, chiar dacă scopul principal e promovarea unui album nou.


Cât despre aspecte legate de sonorizare, aş îndrăzni să spun că e cam aceeaşi poveste pe la majoritatea concertelor din .Ro, chiar şi în cazul celor cu pretenţii, şi nu numai când e vorba de rock sau metal. :frown:
 
old gods :

- Jethro Tull (vazut live)
- Led Zeppelin (vazut live)
- Pink Floyd (vazut live Waters in Budapesta)
- Dead Can Dance
- Rolling Stones
- The Who
- Depeche Mode (vazut live)


new gods :
- Amon Tobin
- Eek-a-Mouse
- Moloko
- Bjork
- High Tone
 
Nu neapărat; eu eram curioasă doar de câteva aspecte generale, precum atmosfera, reacţia publicului, prestaţia live... Sau poate detaliezi câte ceva în legătură cu şocul acela. :smile:


În definitiv, rolul threadului nu este doar înşiruirea formaţiilor sau artiştilor favoriţi. :tongue:
 
bonzo, te salut şi pe aceste meleaguri! Nu ştiam să ai aşa gusturi şi pasiune chiar pentru muzică!
 
Gabriela e cam greu sa descrii asa ceva, tot ce iti pot spune este ca toate au fost senzationale (in fine la Depeche ma asteptam sa fie mai multa lume). Cel mai mult mi-a placut la Zeppelin (vezi si nick-ul) si ca sa iti dai seama cat erau de asteptati, iti pot spune ca pe Vama Veche nu ii asculta nimeni (eu nici nu am bagat de seama cand au terminat).
Toata lumea discuta de faptul cum arata Plant? Page mai fumeaza pe scena? Il mai tine vocea? etc; in schimb la Jethro Tull nu a fost indicata locatia, pacat ca nu m-am dus cand au venit prima oara pe Dinamo parca, cu Status Quo, A.S.I.A (pentru cine nu stie nu sunt alea). Iar la Waters super ca intotdeauna lasere, lumini tot felul de nebunii.


Hulubei te salut si eu! :smile: E, ce vrei, in afara de OC mai fac si eu ce pot. :biggrin:
 
În caz că e cineva interesat, s-a dat undă verde pentru precomenzi de bilete la concertul Samael (w/ Dies Irae şi Avatar în deschidere) din 2 decembrie. Preţul e de 55RON, iar evenimentul va fi organizat la Sala Agronomia.
 
Păi n-avem thread special pentru anunţuri de concerte &such, eu am fost oarecum offtopic acolo. :biggrin:

Dar, dacă ni se dă voie, cred că n-ar fi o idee rea să punem pe aici pe undeva informaţii despe concerte viitoare. :tongue:
 
Pentru amatorii de experimente gen "Pandora", şi Musicovery s-ar putea dovedi la fel de interesant.

Principiul de funcţionare e asemănător, în sensul că se alege ce "mood" are ascultătorul la un moment dat şi i se fac sugestii muzicale în funcţie de acea alegere (plus alţi parametri, precum genuri muzicale, calitate &such).
 
Stau in Pantelimon (da... Pantelimon:frown: ) si cand am dus catelul la plimbarea de la pranz, am asistat la o discutie filoţofică intre vecinii de cartier despre schimbarea gusturilor lor muzicale, de la manele la house... bine nimic interesant in rest; deci vedeti ca o "evolutie" schimbarea de la manele la house a populatie din suburbii (sau nu numai :tongue:)? Sau e cam acelasi lucru? Eu tind sa vad aceasta schimbare ca o mica "evolutie" pentru ca in acest gen de muzical (macar) nu mai exista dezacorduri si acele texte-cliseu despre bani, femei, bautura si cine ie jupânu`.
 
Last edited by a moderator:
Eu zic că este într-adevăr un pas, dar poate mic din punct de vedere al necesităţii intelectuale pentru audiţie. Acum depinde şi cum percepi muzica, la mine „house” este pentru chill-out.
 
Cum ascultaţi, de ce, unde, ce anume, ascultaţi linia melodică sau vă atrag versurile şi semnificaţia lor, are importanţă calitatea sunetului sau important este să ascultaţi melodia preferată indiferent?

Boxe în general, căşti dacă sunt constrâns de situaţie, dar nu îmi plac pentru că îmi dau o senzaţie de izolare; din pasiune; acasă/elsewhere; numitorul comun ar fi „prog(ressive)” (acum am în teste Le Orme şi Premiata Forneria Marconi), dar nu mereu; iniţial, „cu totul” după care le iau pe fiecare în parte (dacă merită); contează şi calitatea (*.wv user :biggrin:).
 
Bach, Buxtehude, Pachelbel, Bruhns, Handel, Vivaldi, Corelli, Telemann, Albinoni, Klaus Schulze, Jarre.

N-am echipament Hi-Fi ci doar Audigy SE si Microlab Solo6. Evident ca nu se aude cum as vrea eu (sunt extrem de sensibil la urechi), da' n-am bani. Sper sa ajung sa imi iau niste boxe bune, un amplificator si o placa de sunet serioasa. Asta este o obsesie de-a mea de pe vremea copilariei.

Am vazut ca s-au facut consideratii despre muzica necomerciala/comerciala, target comercial, segmente de piata, IQ... despre muzica scrisa pentru a fi vinduta, despre criterii de apreciere etc.:haha: Nu vreau sa ma apuc de facut corecturi ca iese balamuc. Asa ca voi spune doar atit: criteriul de apreciere a muzicii nu este in intelect, sau, mai precis, nu este in rationament, in IQ, ci in sensibilitate. Si cum sensibilitatea nu poate fi cultivata incercam sa o inlocuim cu cuvinte, cu vorbe, cu criterii... si apoi ajungem la judecati de valoare, la condamnari, la comparatii. Devenim violenti!
 
Pai muzica pentru orga. De fapt, muzica lui Pachelbel ca si a lui Bach sau Buxtehude are ca fundament muzica pentru orga
(personal agreez foarte mult acest instrument). Ca recomandare, daca mi se permite, incearca "Präludium, Fuga und Ciacona d-moll".
 
Vezi sa nu asculti vreo orga live, in biserica, ca dupa aia s-ar putea sa nu mai suporti "chestia" care iese din boxe. Eu asa am patit, si au trecut luni de zile pana am reinceput sa ascult clasica cu continut de orga. :frown:
 
Back
Top