Motorsport

korby

The Cleavemaster
Sugar daddy
As promised, topic dedicat. :biggrin:

Ce mai urmăriţi? Noi cred că o s-o ardem în continuare cu vizionat NASCAR, F1, IndyCar, WRC şi Supercars. De pe 'net, pt. că aproape nici o şansă la holbat în direct către TV. Şi acu' în 2023 avem de gând să merem în Belgia la F1. Mai aveam de gând să ne holbăm la RallyCross şi poate WTCR, da' numa' să găsim şi timp.

---

Pe partea de motorsport personal, ideea este ca 2023 să fie ultimu' cu Loganul. Dup-aia ne gândim să o luăm în jos, pân' pe la vară ar trebui să ne hotărâm, ca apoi să avem timp de pregătit. Ideal ar fi un Polski Fiat 126p, însă sunt extrem de rare în RO. Nu avem ceva bătut în cuie, spectrul e atât de larg încât puţintel ne uităm şi după Seat Arosa/VW Lupo cu motor 1.4 16v (sau Opel Adam 1.4, da' e prea scump), Skoda Fabia cu 1.4, Pejo 106/306 cu 1.3, etc. De-astea, aşa de jucărie.

Pentru anul curent nu avem prea multe planuri, maşina e într-o stare în care cred că-i finalizată, am băgat mult prea mult şi e de ajuns. :huh: Încă nu ştim ce concursuri o să apară din cauză că s-a mai reorganizat una-alta pe la federaţie, da' o să tragem de tot ce prindem şi cât mai multe antrenamente pe circuit. Ce intenţionez să fac este să-mi îmbunătăţesc un pic abilităţile inexistente de editare video, încât să fac conţinut mai interesant. Şi o să trag mai multe cadre: GoPro Hero 8 Black o să fie pe rollcage între noi, mai trebe doar să-i găsesc poziţia perfectă încât să bată înspre în faţă. GoPro Hero 6 Black o să bată spre noi de pe stâlpul A de la pasager. Şi mai am un chinezism SJCam SJ5000 pe care o să-l plimb prin exterior, încercând să combin diverse unghiuri. La chestiile astea chiar vă rog sugestii şi recomandări, tutoriale bune dacă ştiţi ceva, etc. Hit me, I'm here to learn.
 
Dar ce-ti veni cu buburuzele? Nu-s chiar in tema, dar parca nu am vazut raliu cistigat de un Polski. De pista... nici atit.
Dar arata-mi ca gresesc.
Arat si eu mai departe
 
Probabil se gândește că-s piese mai ieftine și dai mai ieftin cu ea de pereți, personal nu m-aș urca într-o buburuză cu motorul cât motorul de ștergătoare de la mașina personală :biggrin:
 
Ţi-am arătat şi pe fake CG, da' hai să pun şi-aci pt. tătă lumea:


I don't wanna win, I want to have fun.
Am ajuns în (şi de fapt am trecut de) punctul în care nu mă mai distrez, ci trag pt. rezultate şi cheltui mult prea mult pt. 0.5s / km. Şi nu e sustenabil pe termen lung să trag de cheltuielile pe care le am, din buzunar. Parteneri aproape ioc, Patreon/donaţii nu fac, etc. Asta a început ca şi o distracţie, să vedem cum îi, doar cam ulterior am luat-o prea în serios. Mai bine să ne distrăm cu o rablă şi să fie super tare ce mişto că poate am luat locu' 5 din 6 participanţi cu o coajă de genul. Dacă luăm Polski, vedem cum ne socotim la bani - probabil o să aducem 2 buc. direct de la polonezi. Dacă nu, o rablă de max. 1000 de euro (gen), 500 de euro s-o pun la punct şi spor la treabă. Şi rollcage, da' ăla nu-l includ ca şi cheltuială, e pt. siguranţă. Am fost deja cu roţile în sus fără rollcage, nu mai vreau - şi a fost la viteză mică, aveam sub 10km/h.

PS: în Polonia sunt clase de Polski, super fun. :smile:
PS2: sau Smart 4/2. Tot motor în spate, tot tracţiune spate, tot motor mic. Da' are şi turbo! :hihi:
PS3: un Polski am luat deja. :hihi:
 

Attachments

  • IMG20221223122020.jpg
    IMG20221223122020.jpg
    173.7 KB · Views: 8
Eu nu m-aș încumeta cu drăcia aia mică, da, te distrezi maxim dar la cât de tare merge un accident în ea este mult mai periculos decât într-un Logan sau un Evo (știu mașina aia pe care ai pus-o în link, este absolut genială dar mănâncă bani pe pâine).

Deci fie îți găsești ceva sponsori fie mna. Patreon și donații de ce nu, totuși?
 
La ce viteze nu prindem noi, poa' să fi orice accident, mai ales că bag şi rollcage. Dacă e să vorbim de competitivitate cum tot insistă taxon, nu are rost continuarea cu Logan pt. că la clasa <1.6L ai C2 VTS, Twingo RS133, Honde, etc.
Fără Patreon şi donaţii pt. că noi vrem doar să ne dăm, a fost o ambiţie, nu e cazul să ne plătească alţii pt. asta. Aproape înţeleg (oarecum) ce văd pe la alţii, cu "I like what you do, here's some cash", da' eu nu fac asta către alţii, aşadar nu-mi tre' nici să facă alţii către mine.

Am încercat altă poziţie la GoPro, what say you? Bai major e că-s foarte apropiate scaunele. Am testat şi cu wide-shot, nu face nici o diferenţă.
Şi în mişcare:
 

Attachments

  • Untitled.mp4
    7.3 MB
Last edited:
Nu ar încurca, da' mi-e şi că se prea lungeşte braţu' pe care e pusă şi dup-aia nu mai e stabilă imaginea.
 
Am văzut de vreo două săptămâni clipul unui tip ce face filmări cu bicla, și care povestea câte probleme a avut cu toată seria GoPro, și cât de fericit e cu o cameră care de fapt are 2 camere spate în spate și face o filmare 360 grade.

 
Da, brațele de gopro nu-s neapărat stabile dacă sunt prelungite, fiecare îmbinare aduce un piic de joc. Dacă vrei pot să-ți printez un braț custom, dacă poți să îmi dai dimensiuni/planuri cât de cât ok. Eu mi-am făcut de nevoie, că nu găseam nimic să se potrivească exact în locuri strânse.

signal-2023-01-14-202305.jpeg

puterfixer mie 360 video îmi sună interesant până vine vorba de editat la el; trebuie mult timp liber pentru așa ceva. Sau faci un film 100% 360 și atunci e treaba privitorului să întoarcă imaginea.
 
  • Like
Reactions: Neo
Zicea și tipul că editarea ia mai mult timp ca să aleagă unghiul and stuff, însă altfel avea mult mai puține probleme cu vibrațiile, lipirea celor două filmări era chiar seamless, și avea video footage pentru cam orice e în jur. Punctele minus erau la rezistență la impact și zgârieturi pe lentile.
 
La ce viteze nu prindem noi, poa' să fi orice accident, mai ales că bag şi rollcage. Dacă e să vorbim de competitivitate cum tot insistă taxon, nu are rost continuarea cu Logan pt. că la clasa <1.6L ai C2 VTS, Twingo RS133, Honde, etc.
Fără Patreon şi donaţii pt. că noi vrem doar să ne dăm, a fost o ambiţie, nu e cazul să ne plătească alţii pt. asta. Aproape înţeleg (oarecum) ce văd pe la alţii, cu "I like what you do, here's some cash", da' eu nu fac asta către alţii, aşadar nu-mi tre' nici să facă alţii către mine.

Am încercat altă poziţie la GoPro, what say you? Bai major e că-s foarte apropiate scaunele. Am testat şi cu wide-shot, nu face nici o diferenţă.
Şi în mişcare:
Am înțeles, în cazul ăsta ce să spun, voi știți mai bine.

Nu pricep de ce nu lipești GoPro-ul de parbriz efectiv, dashcam style. Ar oferi o perspectivă excelentă și se simte și viteza mult mai bine când te uiți la clipuri, faptul că-i ultrawide și se vede și capota este un plus pentru asta.
 
@Pufi: pe GoPro 8 care imediat face 2 ani am păţit ce zice de freeze la vreo 30s, da' am concluzionat că în cazul meu se manifesta din cauza la baterii compatibile. N-am păţit niciodată cu bateria originală şi acuşica imediat urmează să trag alimentare fixă la poziţia din maşină. O singură dată mi-a corupt o serie de videos, da' în rest a fost flawless. Cu GoPro-u' 6 încă nu am apucat să mă joc prea mult, l-am luat SH de pe OLX. Şi mă mai gândeam la un Session sau alt 6 Black. :biggrin: 360 nu prea e o opţiune pt. mine, tre' mult mai mult timp pt. editare, nu mă ajută cu mai multe unghiuri şi nu fac vlogging. Also, spaţiu ocupat pe card/HDD.

miahi Prelungitoarele mele şi carcasa sunt metalice, aşa că pot să strâng şurubele alea ca prostu', nimic nu se mişcă din încheieturi. Da' orice mică vibraţie din mount se aplifică până în vârf, de asta mi-e frică. Da' nu mă costă mai mult de 5 minute să fac o probă cu încă 2 prelungitoare, aşa că o să testez.

Neo Nu ştim nici noi mai bine, e doar o intenţie. Şi chiar dacă nu iasă ca la carte, măcar e o altă provocare. E al treilea sezon cu Loganu', mai trebe şi diversitate. Pe parbriz arată cam aşa:


Me no like. Şi pusă între scaune se vede şi un pic din activitatea noastră, cum învârt de covrig (sau cum îl scap), cum amestec în benzină, cum dictează nevasta din caiet, etc-uri.
 
Tot văzând recomandări că pe shorts is the way to go, am pus şi eu un pamflet de 15s cu dat cu fâsu' şi pensula pe buşonu' de la benzină, 400% speed, apoi dat cu abur cu încetinitoru'.



I don't know my way around social media & internetz, but what in the hell just happened?
 

Attachments

  • Screenshot 2023-01-15 at 03-29-39 Video analytics - YouTube Studio.png
    Screenshot 2023-01-15 at 03-29-39 Video analytics - YouTube Studio.png
    47.2 KB · Views: 16
Me no like. Şi pusă între scaune se vede şi un pic din activitatea noastră, cum învârt de covrig (sau cum îl scap), cum amestec în benzină, cum dictează nevasta din caiet, etc-uri.
Transmite mult mai bine viteza imho dar cum crezi tu.

Asta a fost filmată cu o drăcie din aia 360 grade și abia am scos un 1080p din ea, dar pentru că era ultrawide și pusă între mine și pasager (fix prinsă în tavan) a ajutat mult la prins detalii. În același timp senzația de viteză mie mi se pare fâs, în curba fix după intrarea în pit lane aveam 200km/h.

 
I don't know my way around social media & internetz, but what in the hell just happened?
Shorts sunt calibrate pentru attention span-ul ăstora tineri, care-s pe binge watching cu orele, dar au dat next dacă în primele 10 secunde nu se întâmplă ceva spectaculos. Youtube-ul clasic e super plictisitor în condițiile astea.
 
Yes yes, I got that. Io-s mai confuz de ce nu s-a intamplat nimic 6 ore, dup-aia poof 2400 views in juma' de oră, după care iar nimic.

Neo Dashcam vs. GoPro.
 

Attachments

  • 64564315648945.jpg
    64564315648945.jpg
    266 KB · Views: 20
  • 64564315648946.jpg
    64564315648946.jpg
    223.8 KB · Views: 24
Back
Top