Motorsport

Big belly :biggrin:, nu încăpeam sub maşină dacă stătea fix pe capre, aşa că am mai dat 2-3 pompe la cric. Not very safe, I know.
Scuze că-ți scriu asta dar aia nu este "not very safe", este "I wanna die in a really dumb way" :frown:
 
Bre, era ridicată cu cricu' de 2.5T (maşină de 1T) şi caprele erau fix sub praguri. Hai să nu exagerăm.
 
Mai important, că se văd stickerele bine: după atâta vreme, intend au rămas tot la stadiul de intenție de a se îmbunătăți? :hihi: :tongue:
 
Bre, era ridicată cu cricu' de 2.5T (maşină de 1T) şi caprele erau fix sub praguri. Hai să nu exagerăm.
Este treaba ta ce faci cu viața ta.

RTFM, totuși - link.

P.S.: gândește-te cu ce traume îi lași pe ceilalți care pot vedea un om storșit de o mașină.
 
Un cric facut cum trebuie nu cedeaza brusc, ii ia un pic de timp suficient cat sa sesizezi miscarea.
Desigur, "petarde" exista, dar asta intra la importanta intelegerii calitatii sculelor si dimensionarea lor corecta.
 
Aici nu este vorba despre cedatul cricului per-se, ci de faptul că o mașină ridicată doar pe cric este instabilă ca naiba. De aceea pui pene la roți și pui 2-3 capre să stabilizezi drăcia. Ridicat doar pe cric este asking for trouble. Și poți sesiza că se mișcă dar deja acolo este prea târziu când ești băgat cu jumătate din corp sub 1.5 tone de metal. Am schimbat și eu roți cu mașina ridicată doar pe cric, deh, pe marginea drumului nu ai altceva și nici nu știu pe cineva care să care capre cu el zilnic în mașină, otoh am ridicat mereu cu cric hidraulic rated dublu+ față de masa mașinii și am slăbit piulițele/prezoanele înainte s-o ridic pentru stress minim și în același timp nu mi-am băgat capul sub 1.5 tone de metal ridicate doar pe cric.

Adică nici nu ne legăm de chestii gen "vine cutremurul și pică de pe cric". Iar măsurile de siguranță postulate în linkul de mai sus au avut cauze care au dus la ele, nu s-a trezit cineva hiper paranoic într-o dimineață și a spus "faceți așa că așa spun eu". Oameni au murit sau au fost mutilați pe viață ca efect direct al manevrelor insuficiente de securizat automobilul sub care s-au băgat
 
Maşina asta pe cric este mai stabilă decât te-ai aştepta. Te aştept la o probă. :smile: Also, wheel chocks, frâna de mână trasă şi băgată în viteză. Cric supradimensionat because why not. Etc.

Meanwhile...

 
Acestea fiind spusele, astăzi a fost ultima dată pe şosea, de acuma încolo doar remorcabil.
 

Attachments

  • IMG20230403194112.jpg
    IMG20230403194112.jpg
    278.6 KB · Views: 24
  • IMG20230403194648.jpg
    IMG20230403194648.jpg
    278.8 KB · Views: 20
  • IMG20230403194658.jpg
    IMG20230403194658.jpg
    247.8 KB · Views: 17
  • IMG20230403205749.jpg
    IMG20230403205749.jpg
    190.9 KB · Views: 17
  • IMG20230403205803.jpg
    IMG20230403205803.jpg
    195.8 KB · Views: 18
  • IMG20230403205816.jpg
    IMG20230403205816.jpg
    201.3 KB · Views: 22
Si cu 88krb ce se intimpla?
Numerele rămân, e deja plătit impozitu'. :biggrin:
That's a bit sad :frown: Merge reînmatriculată apoi sau o casezi după ce ai terminat cu ea?
Mă gândesc să văd dacă reuşesc s-o înscriu ca şi vehicul pt. competiţii. Încă e înmatriculată, dar expiră ITPu' şi acuma nu-mi mai dă nici pe naşpa, RO style. :biggrin: Nu-i bai, pe termen lung oricum mă îndreptam spre platformă, e deranjantă la drum lung şi oricum se afla într-o zonă cam gri a legalităţii, so why risk it.
 
  • Like
Reactions: Neo
Tot nu mă prind, scuze de ignoranță. S-a bușit iremediabil, sau a fost modificată pentru racing într-un mod care nu întrunește condițiile de utilizare pe drumuri publice, sau ce?
 
Nu s-a buşit nimic. Încă. :hihi:
Legislaţia românească este foarte... ciudată. Maşina are modificări neomologate, nu mai pot obţine ITP şi dacă mă opreşte cap de cretă chiar şi în formatul actual tot o să se uite urât la mine. Singura "improvizaţie" este rollcage-u', în rest totu' este bolt-on. Da' dacă pe hârtie nu scrie că piesa X vine pe Logan modelu' Y te lupţi cu morile de vânt.
 
Reomologare vezi pe threadul celălalt cât costă :biggrin:

Da, are sens, oricum dacă ai cu ce să te miști și asta-i pasiunea, keep going! :love:
 
Reomologare vezi pe threadul celălalt cât costă :biggrin:
Do kindly bugger off! :biggrin: Aci trebe omologare individuală, iese cam pe la 3000 de euro... din auzite. Neinteresant, mai bine o bag vehicul de competiţii şi chiar dacă prioritizez platforma, în caz de nevoie la concursuri o să mă pot duce şi pe roţi.
 
  • Wow
Reactions: Neo
:hihi:

Also, this. Reglat geometrie, înălţime suspensie şi făcut balans. Era vai de mama ei, s-a minunat nenicu' că reuşeam s-o ţin pe pistă. Acuma să vedem, sâmbătă băgăm antrenamente. Dacă nu plouă/ninge, pt. că aparent iarna începe în aprilie mai nou.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.36.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.36.00.jpeg
    375.1 KB · Views: 12
  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.35.28.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.35.28.jpeg
    334.4 KB · Views: 10
  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.30.52.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.30.52.jpeg
    365.7 KB · Views: 11
  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.26.03.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 11.26.03.jpeg
    378.3 KB · Views: 13
  • 337570982_882951962792502_8312659281078821191_n.jpg
    337570982_882951962792502_8312659281078821191_n.jpg
    341 KB · Views: 13
Track Day by Danny Ungur Racing @ Transilvania Motor Ring.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-04-08 at 17.14.55 (5).jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-08 at 17.14.55 (5).jpeg
    203.3 KB · Views: 15
Back
Top