Motor de începător

Eu am vrut doar să arăt că există concepţii greşite şi de o parte, şi de alta. Nimeni nu-i mai alb şi mai neîntinat ca ceilalţi.
 
Diferență de imagine: un motociclist care merge pe o roată, singur pe motocicletă, cu 100 km/h și eventual pe o stradă pustie e un contravenient, trebuie oprit și amendat să se învețe minte. Un pilot de avion care merge o jumătate de kilometru pe o roată cu 100 de pasageri la bord și 240 km/h e un erou sau cel puțin un băiat bun. Nu am măsurat precis dar cam atât a mers azi-dimineață pe trenul din stânga avionul în care eram.
 
Bătea vântul din toate părțile, dar avioanele sunt special construite să zboare drept, lin și să aterizeze pe ambele trenuri din spate aproximativ în același timp. Pilot satanist, ce mai :lol:
 
După mine chestia asta era inclusă în preţul biletului, dar nu v-aţi dat seama. :biggrin:
 
Eu cred ca pilotul vroia sa arate pe forumurile de motociclisti satanisti cum se face de fapt un wheelie... :goofy:
 
Automobilistii:
- nu stabilesc vineri seara directia de plecare de sambata dimineata,
- nu pleaca fara o destinatinatie anume, doar de placerea condusului,
- nu intra pe un drum pe care n-au mai fost niciodata fara GPS, harta, indrumari si un motiv extrem de bun,
- nu-i vezi in grup,
- nu opresc la fiecare 100 m cand au de facut poze.

Aici ai cam aberat, sa le iau pe rand :biggrin:
1, 2 si 3 le-am facut de multe ori si cunosc enorm de multi "conservari" care fac asta. Plus, arunca un ochi pe la cluburile de off-road, sa vezi acolo cum "nu se iese de pe asfalt" :smile:

4 - caravanele si intalnirile Club Ford de exemplu depasesc lejer 80-100 de masini si asta in mod obisnuit :smile:

5. Aci depinde de mai multe. Cat de frumos e peisajul, cat de pasionat esti de foto, ce aparat ai (exista poze si de placerea aparatului :biggrin:), etc. Btw, nu cred ca poti sa cari un DSLR pe moto :biggrin:
 
Da, spre deosebire de masina unde trebuie sa tii volanul cu ambele maini pentru a evita momentul de rotatie al centrifugei directionale si privirile dojenitoare ale politailor, pe motor poti sa te lipsesti lejer de o mana (gen, dreapta) sa faci poze cu un DSLR, care nu e decat o caramida de minim 500g foarte comod de tinut cu o singura mana. Acceleratie si frana sunt pentru n00bi, oricum.
 
Nu te pricepi. :biggrin: Se face cu stanga. :tongue:
Sprijini obiectivul pe antebrat si cu degetul mare se apasa declansatorul.

Tu faci poze cu DSLR prin parbriz?! Nu se vede mai prost decat cu telefonul mobil?? :lol:
 
Dacă speli parbrizul nu e aşa rău. Eu am mai făcut poze în stilul ăsta, cu aparatul pus pe bord şi acţionat din telecomandă. La deschideri mari DOF-ul e mic şi nu se vede parbrizul, aflat aproape.
 
Nefiind nici una, nici alta, pot doar să zic LOL :smile:
Aici e ceva de genul "crocodilu' e mai lung, dar pasărea Flamingo e mai roz".
 
Btw, nu cred ca poti sa cari un DSLR pe moto :biggrin:

Eu am filmat din mers pe urcarea de la Novaci spre Rânca cu camera video în mâna stângă, a fost OK pentru câțiva kilometri dar nu poți face asta peste tot decât cu o motocicletă cu ambreiaj automat (gen Yamaha FJR). Poze nu am făcut și probabil nici nu o să fac, pentru poze pot să trag pe dreapta.

De cărat dSLR-ul se poate, sunt mulți care o fac și văd care e problema. Cu genți (laterale și topcase) se poate căra o grămadă de bagaj, nu cât o mașină dar peste 100 de litri lejer. Am cărat gard viu cu lungime de peste un metru vreo 250 km și nu am avut probleme (vezi poza), deși am trecut munții (Brașov-Breaza), apoi pe drum prost sau chiar neasfaltat (Breaza-Pucioasa).

Cred că cine pune problema moto versus auto greșește. Amândouă au avantaje și dezavantaje și faptul că există ambele înseamnă că una nu e clar mai bună decât cealaltă în orice situație. Eu merg cu ambele în funcție de situație și cred că ambele sunt utile la casa omului dacă ți le permiți și ai unde să le parchezi.
 

Attachments

  • IMG_6022.JPG
    IMG_6022.JPG
    85.2 KB · Views: 65
Ei... in masina nu stai mereu cu 2 maini pe volan :biggrin:. De fapt cei mai multi soferi isi petrec mare parte a timpului la volan cu o mana ocupata cu orice altceva nelegat de condus. Telefon, tigari, cafea, ziar, chestii mult mai greu de realizat pe motocicleta.
 
Back
Top