Motor de începător

Se pare că acest thread a fost dat uitări.

Marius '95, AdrianB1, Azazel? Cum mai e prin trafic, prin calatorii? :smile:
 
Pai Azazel a iesit de pe forum - stiti povestea - si si-a creat forum separat unde noi trei forumarim de zor pe teme motociclistice.

Eu tocmai m-am intors de la Cluj unde am fost weekendul asta sa ma intalnesc cu colegii din facultate si cu prietenii pe care ii am pe acolo.
Drumul de la Brasov la Targu Mures este SUPER: doar curbe din alea "periculoase" de luat cu 110 Km/h :smile: ...stii tu, din alea unde toate conservele franeaza si motociclistii accelereaza. :biggrin:
Am fost de mai multe ori la Cluj cu masina si niciodata nu mi-au placut curbele. Ei, pe moto e alta viata. Parca au fost facute special pentru motociclisti. :wink:
 
Drumul de la Brasov la Targu Mures este SUPER: doar curbe din alea "periculoase" de luat cu 110 Km/h :smile: ...stii tu, din alea unde toate conservele franeaza si motociclistii accelereaza. :biggrin:
Am fost de mai multe ori la Cluj cu masina si niciodata nu mi-au placut curbele. Ei, pe moto e alta viata. Parca au fost facute special pentru motociclisti. :wink:

Aici vorbeşte pentru tine, sunt alţii care se simt bine la volan şi care ştiu să încadreze o maşină pe curbe :rolleyes: :goofy:
 
Da, și pasagerii din mașină vomită cu spor :frown: Pe moto se pot lua curbele fără grețuri în condiții în care nu poți să le iei cu mașina decât dacă ești singur în ea, mașina nu se apleacă pe curbe (încă).

E bine prin trafic, doar că am schimbat amândoi CB-urile pe CBF-uri: un pic mai mari, ceva mai greoaie, mai bune pentru touring și mai puțin bune pentru oraș (dar tot peste orice sportivă cu semighidoane :biggrin: ). Așteptăm vreme mai frumoasă ca să ieșim la drumuri mai lungi.
 
Pai eu am avut vreme buna tot drumul, mai putin vreo 10min la intoarcere cand m-a plouat. Peste alte 10min eram din nou pe asfalt uscat.
 
Am fost si eu zilele astea prin zona aia (Joseni mai exact). M-am tot plimbat prin zonele alea cu masina. Impreuna cu mine au fost niste amici pe motocicleta (un Transalp). Neinteresant pana aici. Partea interesant a venit cand au avut accident fix in fata mea. Au avut norocul sa se trezeasca cu un dulau d'ala de munte fix pe mijlocu' drumului, brusc (Alter Ego cunoaste senzatia :tongue:). Au incalecat cainele, s-au trantit la pamant si au alunecat pe asfalt vreo 20 de metri. Totul s-a intamplat in fata mea. A fost... ireal. Din fericire aveau protectii sanatoase si au scapat relativ nevatamati: pasagerul cu o vanataie si motoristu' cu umarul luxat (2-3 saptamani repaus). Motocicleta e lovita dar perfect functionala.
Nu stiu daca va intereseaza da' simteam nevoie sa impartasesc experienta. :smile:
De vreo 2 saptamani ma apucasem sa caut scoala de moto si sa visez la un VStrom sau ceva asemanator. Acum am dubii. :smile:

Oricum, cre' ca a fost ceva voodoo la mijloc: la intoarcere, cu masina, am fost pe aproape sa lovesc si eu: un caine, un iepure, o pisica si o vulpe (fara nici o exagerare). :smile:
 
Am intrat si eu in randul motoristilor. Am luat permisul pe 1 aprilie si ma dau cu o Honda CB250 RS, un pic mai tanara ca mine.
Nu mai vin la lucru cu metroul, de acum sunt motorizat :smile: a scazut si timpul, a crescut si factorul hepines ":smile:"
 
Bun așa, dar nu îmi vine să te invit la plimbări lungi cu un 250 cc că e prea greu să te ții în pluton și ai avea tendința să tragi prea tare.

lai, de ce VStrom?
 
De ce nu? :smile: In eventualitatea in care o sa si devin motociclist vreau un motor capabil si de putin "off-road", adica un fel de dual sport. Din ce am inteles eu diferente majore intre modelele reprezentative (Transalp, VStrom, XT, etc.) nu sunt majore asa ca am zis sa raman fidel Suzuki. :smile:
Oricum, intai sa am permis si minimul de experienta la calarit si dupa aia mai vorbim. :smile:
 
Transalp e mai mult off-road decat XT sau TDM, Vstrom e mai rutier (ar putea fi comparat cu un TDM mai mic). Daca vrei off-road doar putin e bun si CB-ul sau GS-ul (ca sa ramai fidel Suzuki) :biggrin: V-Strom nu e un model prea popular in Romania, nu stiu de ce.
 
Nu vreau d'astea de oras si din cauza pozitiei de calarit. Nu m-am urcat eu pe prea multe motoare da' m-am simtit cel ma bine (stat doar, ca de mers am mers doar ca pasager) pe Transalp si pe un VStrom. Revenind la scopul motocicletei, experienta care m-a convins pe mine ce misto ar fi o motocicleta a fost o plimbare pe coclauri (camp) prin Baragan. Deci off-road > asfalt. :smile:
 
Da, Transalp se încadrează bine cu ce vrei tu. Doar că prin Bărăgan nu prea e de mers cu motocicleta, mai degrabă prin munți pe drumuri forestiere.

"Alea de oraș" au cea mai bună "poziție de călărit". Poate le confunzi cu sportivele (look grozav, plastice, stat cocoșat în mâini), dar "de oraș" sunt naked-urile și unele semicarenate pe care stai comod, vertical.
 
Da, facui o confuziune. Stiu naked-urile, imi plac. Am fix la parterul cladirii unde lucrez reprezentanta MV Agusta si salivez din cand in cand la un Brutale sau un Cagiva Raptor.
Anyway, discutia e pur teoretica deocamdata. :smile: Cum am zis, intai sa am eu carnet si dupa aia mai discutam.
 
Nu începătorilor, oricum nu TDM nou începătorilor că dau cu el pe jos și reparațiile sunt scumpe :biggrin:

PS TDM-ul e OK, dar cele mai vechi consumă enorm. Doar Marius scoate consum de parcă îl împinge.
 
Chiar am vazut in weekend un TDM care mi-a placut. Era un model vechi, de 250 cm.
Apropo, astea noi sunt doar de 900?
 
Back
Top