Motor de începător

Maşina cu care merg eu de obicei are câteva sute de cai putere, costă mai bine de un sfert de milion de euro şi vine cu şofer cu tot - eu mă pot relaxa. Şi toate astea pentru că flutur o cartelă RATB pe un cititor. :hihi:

Ție-ți place pasămite să salvezi balenele și delfinii și să rezolvi criza petrolului :biggrin:
 
Am fost azi la United. Sunt aceleasi preturi. Nici o reducere. :frown:
Ia de pe Fc-Moto, plouă cu reduceri acolo, transportul nu sare de 11 euro și în 5 zile îți bate la ușă un nene de la UPS ca să-ți predea coletul. :wink:

Eu deja mi-am luat plăcuțe de frână, bujii, filtru de aer și vizieră Iridium. Urmează să-mi iau kitul de lanț și uleiul+filtru, apoi toba și cauciucurile. Cam scumpuț ce-i drept, dar nu regret alegerea. :smile:
 
Filtru de aer

Revin cu o intrebare: ce marca de filtru de aer recomandati pentru o Honda CBR 600F Supersport (cred ca asta este numele complet) si de unde poate fi achizitionat?

Multumesc anticipat!
 
E probabil CBR 600F 4i, dar mai sigur verifici în talon primele 4 caractere, ceva gen PC3x sau PC4x. Au fost mai multe serii de CBR 600F, primele pe carburație și ultimul pe injecție și nu se potrivesc piesele - seria a fost în producție aproape 20 de ani, e ca la Golf - Golf 1 și Golf 5 nu au mare lucru în comun.

Marcă? K&N, scump dar bun și cu durată de viață practic nelimitată: e garantat 1 milion de mile sau km (la alegere), se spală periodic cu o soluție specială. La unele motociclete se laudă cu spor de putere de până la 4-5 CP.

Filtre K&N vindeau vreo 2 persoane pe www.motociclism.ro, prețuri uriașe față de USA dar măcar erau livrate în București. Dacă nu, orice magazin mai mare din USA are așa ceva.
 
Eu tocmai ce am fost să ridic filtrul de aer K&N, l-am luat de la un tip Bogdan, care aduce așa ceva direct din State. Are pe www.motociclism.ro userul "coastadeest", pentru luna decembrie oferă reducere de 15% userilor de pe forum. Dacă este CBR 600 F4i 2001-2006 este același filtru, adică HA-6001, dar dacă este varianta pe carburație trebuie să cauți codul pe site-ul celor de la K&N. Baftă!
 
1) http://motociclism.ro a intrat in hibernare sau nu-mi merge mie netul?
2) Stie cineva pe unde gasesc un manual de instalare pentru alarma YM600 pe TDM900? Am intrebat la Yamaha si aia nici n-au auzit de asa ceva...
 
Vine cu manualul de utilizare, dar nu scrie nimic despre instalare (care e diferita pentru fiecare motocicleta). Cica "contact your dealer" pentru instalare. Gluma buna in Romania. In manualul de utilizare zice despre un manual de instalare disponibil doar service-urilor.:rolleyes:
 
Caut o metoda sigura de a fixa telefonul mobil pe ghidon sau alt loc cu vizibilitate astfel incat sa pot urmari harta GPS in timp ce merg. Telefonul este Nokia E70; ghidonul este ca oricare altul. :tongue:
Idei?
 
În nici un caz să nu faci așa ceva. Poți să oprești 1 minut să consulți GPS-ul dacă e nevoie, dar îți distrage atenția prea mult dacă stai cu ochii în el pe bord - de ce crezi că nici un fabricant de motociclete nu a încorporat un GPS pe bord?
 
Hmm... Destul de corect ce zici tu.

PS: Sa stii ca exista in lista de optionale suport pentru GPS Garmin de montat pe ghidon.
 
Păi hai să fim realiști, normal că-l pun la opționale, trebuie și Garmin să mănânce o pâine! :smile:
Și eu consider că nu este indicat GPS instalat pe motor, distrage clar atenția în mers și în același timp fucks the pleasure of riding! Cum e să mergi și la 1 minut să stai să te benoclezi la GPS? Cea mai la îndemană soluție ar fi un GPS cu cască bluetooth și să asculți indicațiile date de GPS, nu să stai cu ochii la el. Ideea lui AdrianB1 mi se pare mai sigură.
 
E probabil CBR 600F 4i, dar mai sigur verifici în talon primele 4 caractere, ceva gen PC3x sau PC4x. Au fost mai multe serii de CBR 600F, primele pe carburație și ultimul pe injecție și nu se potrivesc piesele - seria a fost în producție aproape 20 de ani, e ca la Golf - Golf 1 și Golf 5 nu au mare lucru în comun.

Marcă? K&N, scump dar bun și cu durată de viață practic nelimitată: e garantat 1 milion de mile sau km (la alegere), se spală periodic cu o soluție specială. La unele motociclete se laudă cu spor de putere de până la 4-5 CP.

Filtre K&N vindeau vreo 2 persoane pe www.motociclism.ro, prețuri uriașe față de USA dar măcar erau livrate în București. Dacă nu, orice magazin mai mare din USA are așa ceva.

Intrucit filtrul nu era absolut deloc deteriorat amicul meu si-a cumparat solutie pt. curatat. De fapt o cunostinta de-a lui a cumparat solutia (este un mic bidon si un spray) din Bucuresti de la Bikeshop. Problema este ca respectivul nu a intrebat cum se procedeaza si nu stie cum sa faca. Va rog sa imi dati citeva detalii referitoare la operatiune de curatare a filtrului pentru ca altfel ar trebui sa mai faca un drum la Bucuresti.
 
Filtrul e K&N? Dacă da, vine cu instrucțiuni, dacă nu, nu se spală. În cel mai rău caz se suflă cu aer la compresor, dar nu se spală, nu sunt ciorapi și cartonul uzual din filtre se face praf de la apă. Filtrele normale se înlocuiesc de obicei la 18.000 km și sunt relativ ieftine.
 
Filtrul este K&N. Era montat deja pe motocicleta in momentul in care a cumparat-o. Il trimit la magazin sa ii intrebe pe aia ce anume i-au vindut!
 
Back
Top