Motor de începător

Dragi colegi pe 2 roţi, având în vedere că vine iarna şi că poate mai şi ninge, unde vă veţi ţine trotinetele? :smile:
 
Eu il duc la tara, il bag in grajd, ii scot bateria si pun prelata Louis pe el. Intrebarea e: cand sa fac asta? Daca il duc pe vreme frumoasa, poate mai am noroc de 1-2 saptamani frumoase si o sa-mi fie dor de el, daca mai stau 1 - 2 saptamani si vine ninsoarea, o sa inghet dupa 100Km pe naked. :smile:
 
Eu mă gândeam că poate ne strângem câţiva şi închiriem un garaj pe aici prin Bucureşti, că iarna nu-i atât de lungă, cu siguranţă vor mai fi zile bune până începe sezonul. :smile:
 
Nu suna rau dar suntem doar 3 (AB1 merge cu ea toata iarna, e reumatismproof) imprastiati in tot Bucurestiul. Iar mai ieftin si mai sigur ca la tara nu cred ca e posibil, am o Mobra Hoinar de 3 ani acolo in vazul lumii si nu s-a atins nimeni de ea desi mai multi s-au oferit sa o cumpere. :smile:
 
Nu îi pun prelată, aștept să ningă. Când ninge îi scot bateria și o pun în bibliotecă (e foarte mică și etanșă, a mai stat iarna trecută acolo vreo 3 săptămâni), asta e tot. Anii precedenți i-am făcut cu mobra parcată în fața blocului și nu a pățit nimic, acum chiar nu îmi mai fac griji că e veche și zgâriată și nu o mai fură nimeni.
 
Probabil o sa circul cu ea si iarna (la Cora, la piatza, la cursuri, etc.) daca nu e gheata pe jos.
Pentru vreme rea, am luat prelata. Problema este cu ergonomia. Daca pun prelata pe ea, cand o scot si vreau sa plec unde o pun? Sub sha nu incape, sa urc pana la et. 3 sa las prelata si sa urc dupa ea cand ma intorc, iarasi nu-i bine... deci? Cum sa fac?

PS: Maine ma gandesc sa plec la plimbare. Cine mai vine?? :smile:
 
Scuterul sinucigas sau "cum sa nu..."

Acum, cateva zile, ora 6.30-6.45, intersectia Calea Crangasi cu Str Ceahlau, veneam de pe Ceahlau, sa fac dreapta spre Podul Grant. Eram pe pseudo-banda din dreapta (se cam inghesuie doua randuri de masini pe-acolo), verde la semafor, dau semnal si ma incadrez sa iau virajul. Pe trecerea de pietoni de pe Ceahlau, inaintea intersectiei, pe marginea trotuarului, un taxi oprit in asteptare de clienti cu fundul in drum, ca intotdeauna… dupa cum spuneam, incep sa fac dreapta cu ochii la taxi, ca nu eram foarte departe de coltul masinii aluia. Norocul meu a fost ca am prins cu coada ochiului o imagine in oglinda dreapta, un flash scurt si am inghetat in loc. Ramasesera 40-50 de cm intre botul masinii mele si fundul taxiului, loc pe unde, in fractiunea de secunda in care am oprit, a trecut un scuter. Cu un cretin pe el, fara echipament, fara casca, probabil si fara permis. Daca nu-l vedeam, cel mai probabil il prindeam intre mine si taxi sau il tavaleam bine de tot pe jos. Poate ca si-ar fi meritat o cazatura, NU AVEA CE CAUTA ACOLO!!! Nu a incetinit, s-a dus glont INAINTE, nici macar la dreapta, in contextul in care circula pe marginea din dreapta a benzii din dreapta.. si mai era si sa se infiga in refugiul de la 41, la ocolit la cativa centimetri, in forja maxima.

Cum sa nu incepi sa ai ura pe asemenea specimene, cum sa nu le doresti sa ia macar o cazatura mai zdravana (fara urmari prea grave, insa cat sa-i aduca la realitate – asta daca mai exista vreo sansa pentru astfel de specimene), cum sa nu fii scarbit cand destui motociclisti (nu vreau sa generalizez asupra tuturor, ca exista multi oameni de nota 10, cu capul pe umeri si sufletul pe 2 roti) se plang in primul rand de comportamentul conducatorilor auto, ignorand uscaturile d egenul asta din padurea proprie…
 
Mie mi-a facut o faza de genul asta unul calare pe un scuter al Politiei, deci aluia nu cred ca ai ce-i cere.
 
O chestie asemanatoare am patit si eu acu vreo 2 luni. Am facut dreapta pe Margeanului de pe Petre Ispirescu (asta e drumul cu prioritate in intersectia aia). Din stanga s-a teleportat in fata mea un dobiprost pe scuter care bineinteles ca habar nu avea ce e aia drum cu prioritate, am franat brusc, am claxonat, am injurat, el mi-a aratat calm un semn dragastos si si-a vazut de drum. Aici vine partea interesanta. Ca un baiat bajtept care se respecta mergea fix pe mijlocu' drumului (m-am mai trezit depasit de scutere prin zona aia - eu cu 40-50 km/h, el dracu stie cu cat mai mult). Si a mers el pe mijlocu drumului pana cand a incercat sa depaseasca o coloana de vreo 2-3 masini formata in spatele unuia care vroia sa faca stanga. Bineinteles ca cel care vroia sa faca stanga s-a asigurat doar in partea dreapta si l-a trantit pe scuterist pe asfalt. Din fericire? n-a patit nimic moronu', dar parca totusi simteam nevoia sa termin ce incepuse ala de l-a lovit. :biggrin:

Tot in aceeasi seara era sa lipesc de asfalt niste motociclisti care au considerat rosu' la semafor optional. A fost amuzant unu' dintre ei care s-a panicat si a franat, ramanand cateva secunde ca bou'n intersectie.
 
Exista si soferi cretini, invidiosi pe motociclistii/scuteristii care nu stau ca ei cu zecile de minute la semafor consumand litri de benzina la kilometru ca ei dar si manelociclisti cu tobe gaurite, fara casti si pentru care culoarea rosie e optionala. Fiecare padure cu uscaturile ei.
 
@ lai: deci sa inteleg ca tipul cu masina care a blocat banda voia sa faca stanga si nu s-a asigurat din partea din care garantat ii vine ceva de pe banda ailalta? Ca daca da, ala merita oprit la urmatoarea si batut, nu prostul cu scuter care n-a stiut sa acorde prioritate la cine stie ce intersectie obscura. Si eu am capatat obiceiul sa merg pe mijlocul benzii 2 de cand era sa ma faca afis o duba, o masina de scoala si un logan MCV care au pornit de pe prima (parcati fiind) fara sa se asigure.
 
Am mai auzit-o si de la alti motociclisti si mi s-a confirmat si mie in trafic: e mai safe sa stai intre benzi, intre masini, pentru ca daca stai oprit in coloana sunt sanse mari sa intre unul in spatele tau sa te faca afis pe masina din fata. Asta-s soferii, daca vad un camion opresc la minim cativa metri de el, daca e motociclist .... astia-s niste stafii invizibile, niste marcaje stradale, poti opri pe ei.
 
Bogdan, din ce zice lai io înţeleg că în aceeaşi direcţie de mers (nu contrasens) era unul care voia să facă stânga, în spatele lui se făcuse o coloană de câteva maşini, iar scuteristul a depăşit toată coloana prin stânga moment în care maşina a virat la stânga şi l-a trântit. Nu văd de ce ar merita oprit şi bătut pentru asta, cred că s-a asigurat ca la carte. Ar fi fost bine să se fi uitat preventiv în toate direcţiile dacă vine cineva, dar din câte-mi amintesc nu eşti responsabil pentru manevrele incorecte ale celor din spatele tău :smile:
 
Să-nţeleg totuşi că din ce ziceţi voi veţi merge iarna asta pe mobre şi sunt singurul care-şi caută garaj... Eu caut, dacă găsesc ceva vă anunţ, dar în acelaşi timp dacă auziţi voi ceva vă rog să-mi daţi un semn. Altfel voi fi nevoit s-o urc 6 etaje. :goofy: Mulţam fain! :smile:
 
1) Nu e recomandat un wheelie pe scara blocului.
2) In lifturile uzuale de 4 persoane abia intra o bicicleta, moto absolut nici o sansa.
 
A reuşit unul cu un R6 2003, a dat carenele jos, a băgat-o-n lift şi hopa sus în casă la etajul 8. Totuşi eu nu vreau să ajung la soluţia asta, vreau un garaj. :smile:
 
Back
Top