Marius '95
troubleShooter
Imi vedeam umarul in oglinda fiindca oglinda era f sus, dar nu suficient de sus cat sa vad peste umar. Daca le-as fi reglat sa vad peste umar, as fi vazut cerul; daca le-as fi reglat sa vad la nivelul coatelor, as fi vazut asfaltul.
Cu TIR-ul aveti probabil dreptate.
Am incercat sa urc bordura fara avant dar n-am reusit. Roata din spate aflata la marginea bordurii patina in loc sa urce pe bordura. Din cauza ca roata din fatza era deja sus, nu m-am putut ridica in picioare de pe sha ca sa reduc greutatea pe spate. Pur si simplu n-am avut aderenta sa urc. Bordura avea inaltime medie...
Unul dintre lucrurile care m-au facut sa ma simt nu_prea_confortabil in spatele lui Azazel a fost aplecarea la curbe. Exista vreun semn prevestitor al derapajului, spre exemplu scartzaitul de cauciuc ca la masina?
Cu TIR-ul aveti probabil dreptate.
Am incercat sa urc bordura fara avant dar n-am reusit. Roata din spate aflata la marginea bordurii patina in loc sa urce pe bordura. Din cauza ca roata din fatza era deja sus, nu m-am putut ridica in picioare de pe sha ca sa reduc greutatea pe spate. Pur si simplu n-am avut aderenta sa urc. Bordura avea inaltime medie...
Unul dintre lucrurile care m-au facut sa ma simt nu_prea_confortabil in spatele lui Azazel a fost aplecarea la curbe. Exista vreun semn prevestitor al derapajului, spre exemplu scartzaitul de cauciuc ca la masina?