Multe au ambreiaj uscat, de-aia fac ca toți dracii (dacă te referi la zgomot).Înţeleg acum şi de ce fac Ducati-urile ca toţi dracii.
Cand toba o sa fie in general pentru avertizarea celorlalti participanti la trafic de prezenta ta, atunci si scuipatul cojilor de seminte o sa fie ingrasarea pamantului pentru cultura din anul urmator .
Toba o schimb şi pentru sunet, true, până acum nu am avut nici o problemă în trafic din cauză că nu aş fi fost văzut sau auzit, probabil datorită stilului de mers şi faptului că ştiu prea bine ce are-n cap omul din maşină... (trăiască ce-i 3 ani şi jumătate de stat în conservă!), dar prefer să evit prin toate mijloacele disponibile vreun eveniment neplăcut cu o maşină. Toate tobele omologate vin cu DB Killer, ziua mergi fără (să fii auzit cum zic unii, dacă ai nevoie) şi noaptea îl montezi din bun simţ, că îţi ia nici 2 minute. Câştigi şi câţiva cai putere, deşi la 110 CP (sau 95 la roată) - în cazul meu - nu văd la ce ai mai avea nevoie, dar se pierde cuplu, lucru care mă cam face să mă răzgândesc. Estetic parcă dă mai bine o tobă aftermarket decât cea stock, dar aici vorbim de gustul fiecăruia.Sper ca nu o schimbi ca sa faca mai mult zgomot, ci ca sa iti dea mai multa putere sau sa dea un aspect mai fain per ansamblu...
Asta e valabil when all else fails. Daca nu ma insel ca sa iti semnalezi prezenta ai faruri, semnalizare, claxon si chiar faptul ca esti pe asfalt. Acum nu o sa umblu cu boom-box pe masina pentru ca e mica si se vede greu.Păi chiar așa e, o să îți confirme peste 50% dintre motocicliști. Și nu poți să le schimbi atitudinea
- Pipes point out to the rear.
- If loud pipes save lives, then loud car stereo’s that produce 150db at 5hz reproduction capability should be the safest thing on the road.
- Beyond the fact that your average 110db noise environment should be limited to 1hr per day to avoid hearing loss, excess noise causes a person to fatigue earlier and make more mistakes.
...
If loud pipes save lives, then loud car stereo’s that produce 150db at 5hz reproduction capability should be the safest thing on the road.
Oricand, dar daca ies aburi pe gura mai bine vin fiert.
Si eu sunt interesat de TDM deci s-ar putea s-o poştuim la test drive.
Spune când vrei să mergi și poate am timp să vă însoțesc și eu cu vitezana.
Eu din păcate de luni până joi lucrez, program până la ora 19:00. Poate o să ai chef să faci drive test şi-n weekend.Asadar, cand aveti timp sa veniti cu mine la drive test, spuneti cu o zi inainte ca sa sun la Honda. Maine au deschis pana la 14:00 dar la ora asta nu-i mai pot anunta. Saptamana viitoare sunt liber in orice zi dupa 13:00.
Tocmai vroiam să scriu ceva de genul. Totuși mi se pare puțin exagerat, o evacuare sport nu face cu muuuult mai mult zgomot decât una normală dacă mergi potolit. Dacă mai adaugi și mufflerul...Aia cu zgomotul care se duce mai mult în spate e un fel de scade nivelul oceanului cînd sare delfinu' din apă.
Zgomotul, mai ales cel produs aiurea, este deranjant. Faptul că alții claxonează nu îți dă dreptul, nici măcar moral, să faci mai mult zgomot decât e cazul.Ziua ce mama annoyance-ului factor naibii este o tobă sport pe un motor?