Motor de începător

Putin offtopic, dar aici merge mai bine:
Care aveti, care folositi, care stiti niste sistem handsfree-bluetooth pentru motoristi? Ceva care sa mearga folosit cu o casca obisnuita (HJC), care nu prea permite un intercom d'asta prea...in special microfonul. De exemplu' modelu' asta nu stiu daca se potriveste.
Nu e pentru mine, se vrea a fi un cadou pentru un amic. :smile:
 
Eu am un handsfree BT Motorola care merge cu orice cască și are și mod intercom. Are cască și microfon pe un fir iar electronica (și bateria) sunt atârnate de un șnur pe care îl ții de gât. Un comutator îl trece în modul handfree sau intercom, caz în care se face pairing la 2 bucăți și discuți cu pasagerul pe drum. Sau cu un alt coleg motociclist, dar care merge periculos de aproape :smile:
 
HS830 (de atunci am tot căutat pe Internet tipul și manualul, că nu scrie modelul pe aparat), Kaufland Lacul Tei, cam 50 RON.

Teoretic bateria ține 5 ore de convorbiri sau 100 de ore în standby, practic nu am încercat.
 
Doar 50 lei? Toate modelele pe care le-am gasit pe net costau cateva sute de lei; care-i spilu' cu asta de-i asa ieftin?:biggrin:
 
Deci: arată bine, e carenată complet, are putere bună - nici prea puțin dar nici prea mult, păcat că nu e în V că ar fi ieșit motocicleta ideală. La 650 cc mă așteptam la 2 în V sau 4 în linie, bicilindru așa mare mai rar, dar nu e rău nici așa.

Nu iese de un sport-touring că nu prea are loc de portbagaj și dacă îi pui arată urât (are codița foarte scurtă), dar ca allrounder e OK. Aș merge cu așa ceva, deși nu știu dacă aș cumpăra așa ceva (nu am idee de preț și fiabilitate).
 
Eram azinoapte pe drum. Bezna, doar farurile mele si ale celui din fata la 100m de mine. Se aude un brrrrrrrr puternic si apoi "vrriuuuu". Un motor, nici nu stiu ce natie era, un fel chopperul saracului pentru roacheri imputiti care se cred Vandami. Pe el un jegos si o jegoasa. Jegoasa infofolita bine la cap si fara casca. Atat am observat cat au trecut pe langa mine si au stat inbataia farurilor mele. Farul pe fata batea cat sa le tina de urat si sa vada 2m in fata iar pe spate, caaaaaaanci. L-am mai reperat cand a depasit masina din fata mea, in farurile aluia. Altfel, nu-i vedea nici dracu si cred ca nici ei pe dracu.

Eu am facut un drum in afara Ploiestiului "la tara" (12km de locul unde stau in inima Ploiestiului). Am stat cam o ora acolo si la intoarcere m-am petrecut cu o ambulanta in mare graba. Oare i-o fi terfelit careva ori s-au infipt in vreun copac sau sant/vale?
 
Dacă tot turezi ceva printre blocuri, ia un scuter - e mai enervant chiar şi decât horcăitul unui chopper :smile: La mulţi kilometri plăcuţi şi fără incidente!
 
Isi ia SS sa aiba ce tura noaptea prin oras, printre blocuri.

Uite, când o să-mi iau SS-ul mult visat o să vin special în fața apartamentului tău și din 14000 RPM n-o scot :biggrin:

Mi se pare puțin deplasat să defulezi pe bietul om pentru că ai cocalocicliști prin zonă. Și la mine sunt destui, dar pe de altă parte vecinul de la scara 3 cu ZX6R și evacuare Mivec face mai puțin zgomot când pleacă din fața blocului decât eu cu mașina și evacuarea Remus (deocamdată n-am nici timp nici bani să îmi iau un silencer pentru ea). Depinde mult de bunul simț al motociclistului, am întâlnit în trafic o grămadă de SSuri pe care nu le-am auzit din cauza evacuării stock și a mersului liniștit. Așa că rilecs olredi cu turatul printre blocuri.

Felicitări Marius! Acu` ia echipamentul și casca, vezi tu după aceea ce motor îți iei :biggrin:
 
It was a joke, stiu ca Marius are prea mult bun simt pentru a face asa ceva.

Si Neo, succes, sa imi spui gand, sa pregatesc pungi cu vopsea, oua clocite si muraturi expirate. :biggrin:
 
Şi să pleci de-acasă, că se împute cartierul de motor ars dacă n-o scoate din 14000 rpm.
 
Bravos!:bravo:

Cum a fost pînă la urmă şcoala? Cunosc doritori de carnet pentru categ.A, şi vreau să ştiu dacă le pot recomanda şcoala la care ai făcut tu.
Cu exceptia faptului ca mi-a dat fisa de scolarizare la 2 saptamani dupa ce am terminat scoala in loc de 1 luna inainte (cum zisese initial), n-am ce altceva sa comentez.
Bun așa. Ce faci mai departe?
Caut casca, cumpar casca, caut moto, drive test moto, cumpar moto, calaresc moto in cautarea restului echipamentului (daca mai raman bani si de benzina...). :tongue:
Sau ia un 250-500cc si merge cu el la munca. Dar asta de la anul.
650-900cc. Scopul l-ai nimerit in proportie de 75%.
La mulţi kilometri plăcuţi şi fără incidente!
Multumesc.

PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau :beer: .
PPS: Stie cineva unde pot proba o casca Caberg Justissimo?
 
Back
Top