Azazel
Barbar
Neah, alea-s choppere, nu motoare.Wild Hogs impreuna cu topicul asta o sa converteasca IT-istii la motociclete.
90% din motociclisti cad in primele 6 luni. Majoritatea celor cu protectii scapa nevatamati sau simple zgarieturi. Fara protectii, minim zgartieturi.Pentru cei cu motociclete de >= 2ani: cea mai nasoala cazatura ati luat-o din vina voastra ? Si cum s-a manifestat: rupere de oase sau doar julituri?
Cel mai periculos moment in cazul majoritatii accidentelor, este cel al impactului cu solul. Atunci se crapa capul, se sparg rotulele genunchilor si se rup ligamentele, se rupe coloana, etc. Protectiile ajuta enorm in acele momente. Restul e frecus de asfalt, dureros dar vindecabil, care si el poate fi atenuat cu un costum bun (greu de purtat vara, obligatoriu la drum lung). Mortale sunt accidentele comise de:Combinatia de 2m & 0.1t multiplied by 60km/h in oras => sudden death in case of an accident. Gresesc?
1) ghinion cu carul: cazi peste o sina ridicata (destule in Bucuresti), te izbesti de o bordura dubla Videneasca, se suie pe tine un Trabant preistoric nemaitinandu-l franele, etc.
2) asasini cu permis: iesit un TIR peste tine cu spatele dintr-o curte, intors peste dunga continua, parcat camion dupa curba, etc;
3) animale cu animale: intrat intr-un cal/vaca pe un drum national, intr-un maidanez prin Bucuresti fara protectii si nu in ultimul rand:
4) sinucigasii cu acte-n regula, de la 18 ani pe motoare de 600, 1000, > 1000, fara protectii, fara neuroni.
In Bucuresti au murit pana in 10 motociclisti anul asta. Intra pe motociclism.ro si vezi cum au sfarsit-o (majoritatea dupa metoda 4). Exista persoane care au cazut in mod repetat la peste 100km/h si nu au patit nimic dar si o incepatoare care la primul drum, cu protectii, a cazut pe sina de tramvai si si-a rupt splina si si-a fracturat bazinul.
Sunt situatii in care in auto ai fi scapat si pe moto mori dar si situatii in care in auto mori si pe moto scapi (esti aruncat peste masina care ti-a taiat calea si cu niste protectii bune, ai sanse).
Conduita preventiva e obligatorie, soferul roman e o specie aparte, orgoliul si teribilismul nu au ce cauta pe sosea. Mai bine povestesti tu mai tarziu ce cretin ai intalnit pe sosea decat sa povesteasca rudele tale cum s-a intamplat accidentul.