Probabil l-a refuzat nevasta pe organ aseara. Eu am facut scoala pe o capra de Yamaha XT si la examen s-a gripat instructorul pensionar si a trebuit sa dau cu altul, pe un sport cu centrul de greutate mult mai jos, Suzuki GS 500. Cu capra la ore mergeam ultima linie dreapta cu o mana cu 30-40km/h pe firul de ata (la propriu). La examen, noul instructor nu m-a lasat sa accelerez deloc, cica pic examenul daca nu merg la relanti. Am facut jaloanele si 8-urile perfect, la iesire, la relanti cu GS-ul in zig-zag intre dungi. M-a pus sa repet. Mi-am zis "pm, daca merg la relanti sigur il pic, hai cu demaraj". O duc la 40-km/h, merg perfect drept si iau examenul.
Nici azi, dupa 8.000 Km de motor nu cred ca as putea merge cu un naked / sport perfect drept la relanti, cu o mana.
Asta a fost a doua oara, ca prima oara m-au picat la sala ca am ingrosat X-urile (Decembrie, 8 dimineata, 2 ore de asteptat in frig, a inghetat mina). Din 25 raspunsuri corecte, mi-au sters 9, am terminat cu 16. Scandal, reclamatii, de la BPR ma suna sa-mi explice si sa ma ajute sa dau din nou mai devreme ca au schimbat regulamentul si acum X-urile nu mai sunt considerate semn (semnul dracului, oricum le corecteaza cu tine de fata deci vede daca esti sau nu pila lui). Doar ca toata treaba durase doua luni, eu de o luna aveam deja plasticul in buzunar.