Motor de începător

E un episod din Top Gear special pentru caravans. Merita vazut inainte sa dati banii pe asa ceva. :biggrin:
 
Am facut totul perfect, am tremurat un pic de emotie pe ultima linie dreapta, m-a pus sa repet (linia), m-am emotionat si mai tare, m-a pus sa repet... si cam asta e. Voi n-o sa picati :smile:.
 
Şi eu am avut probleme cu mersul în linie dreaptă cu o mână. E posibil s-o fi şi călcat la examen, dar n-o fi observat ăla că era departe (sau s-o făcut că nu vede :smile: ).
 
WTF? Parcă trebuia doar să nu calci linia, acum dom' injiner Garcea te măsoară cu laseru' dacă vii rectiliniu şi uniform? 'le-ar cascheta...
 
Presupun ca toti cei de aici stiti ca nu iesiti in depasire sau nu rulati pe/la ax atunci cand virati la stanga, da?
 
Probabil l-a refuzat nevasta pe organ aseara. Eu am facut scoala pe o capra de Yamaha XT si la examen s-a gripat instructorul pensionar si a trebuit sa dau cu altul, pe un sport cu centrul de greutate mult mai jos, Suzuki GS 500. Cu capra la ore mergeam ultima linie dreapta cu o mana cu 30-40km/h pe firul de ata (la propriu). La examen, noul instructor nu m-a lasat sa accelerez deloc, cica pic examenul daca nu merg la relanti. Am facut jaloanele si 8-urile perfect, la iesire, la relanti cu GS-ul in zig-zag intre dungi. M-a pus sa repet. Mi-am zis "pm, daca merg la relanti sigur il pic, hai cu demaraj". O duc la 40-km/h, merg perfect drept si iau examenul.

Nici azi, dupa 8.000 Km de motor nu cred ca as putea merge cu un naked / sport perfect drept la relanti, cu o mana.

Asta a fost a doua oara, ca prima oara m-au picat la sala ca am ingrosat X-urile (Decembrie, 8 dimineata, 2 ore de asteptat in frig, a inghetat mina). Din 25 raspunsuri corecte, mi-au sters 9, am terminat cu 16. Scandal, reclamatii, de la BPR ma suna sa-mi explice si sa ma ajute sa dau din nou mai devreme ca au schimbat regulamentul si acum X-urile nu mai sunt considerate semn (semnul dracului, oricum le corecteaza cu tine de fata deci vede daca esti sau nu pila lui). Doar ca toata treaba durase doua luni, eu de o luna aveam deja plasticul in buzunar.
 
N-am inteles niciodata treaba cu "motocicleta frumoasa". Nu spun ca factorul "artistic" nu conteaza, dar tin cont de el doar daca toti ceilalti factori sunt similari la doua motoare diferite (fiabilitate, ciclistica, pozitie, pret, etc). In rest, poate sa arate ca un chopper (astea chiar mi se par urate) daca la restul exceleaza. La masini, da, factorul artistic e mai important dar nici acolo cel mai important.
 

Attachments

  • 25537_full.jpg
    25537_full.jpg
    105.3 KB · Views: 72
Haha, culmea. Eu sunt pe invers. La mine la masini nu conteaza factorul artistic, dar mi-as lua un chopper numai pentru factorul artistic :biggrin:.
 
De curiozitate: ai pana in 25 de ani si ai prins din plin curentul asta "Motociclete americane" pe Discovery? Altfel nu inteleg cu ce poate atrage un chopper. Stiu, gusturile nu se discuta, dar cand le vad... :capu:

Accept ca fiecare vede "frumosul" in felul lui, dar nici macar "uratul" nu-l vedem toti la fel? :biggrin:
 
Chopperul l-as lua din acelasi motiv pentru care as alege un cabrio-coupe. Ca sa ma plimb cu pleata in vant la viteze de 40km/h si sa admir peisajul in voie.

Din acelasi motiv nu mi-as lua un motor de viteza din care nu mi-as lua nici un coupe-sport. E genul care parca nu merge decat daca o turezi si parca eu sunt genul care nu-mi place sa fiu smucit, ci-mi place sa rulez linistit si cursiv pentru a savura peisajul.
 
Parca admiri mai usor peisajul pe 4 roti de decapotabila decat pe 2 de moto. Macar in masina nu trebuie sa mentii echilibrul si conserva e ceva mai iertatoare cu neatentii sau cu cei care se lasa furati de peisaj mult prea usor. :smile:
Iar de pe moto de viteza numai peisaje nu admiri cu fataul strans in casca aia si viziera de-o palma si ceva :biggrin:. Si de plimbari la zeci de Km/h cu capul intors in stanga si in dreapta nu cred ca au multi chef.

Aleg coupe-cabrio pentru admirat peisaje.
 
1) Ai vizibilitate mai buna pe moto decat in cabrio. Exista casti cu viziera destul de mare sa nu vezi decat soseaua.
2) In cabrio te prajesti pe fata cu urme de ochelari.
3) In cabrio iti iei chistoace aprinse pe bancheta din spate. In medie unul pe saptamana. Si de la curentul de aer iti arde chiar si tapiteria de piele.
4) In cabrio te prafuiesti in Romania de arati ca un cosar dupa un drum de cateva ore. Pe cabrio decapotat nu exista recirculare sau AC. In poze arata bine, in realitate te poti plimba cu cabrio doar 2-3 saptamani pe an in Romania, in total, putin prin mai si putin prin septembrie. In rest, ori e prea cald, ori e prea frig.
5) Si pe moto si pe cabrio trebuie sa fii atent la drum. Mori cam la fel de usor in ambele.
6) Cabrio e ca u cutie de pantofi deschisa, flexibila, o cabrio nou nouta e mai incomoda decat o Dacie fara amortizoare pe drumurile romanesti. Cu moto ai acces unde multe masini nu au.
7) Daca ai decapotat un cabrio, s-a dus jumatate din minusculul portbagaj. La drumuri lungi cred ca iei mai multe cu tine pe o moto de touring.
8) In cabrio teoretic incap patru persoane, practic aia din spate paralizeaza daca sari suta la ora, ori de frig, ori muste-n piele, ori chelie prematura datorita curentului. Si pe moto tot doua persoane incap. Pe scutere am vazut cate 3-4 dar asta-i alta poveste.

Chopperul l-as compara mai degraba cu un tractoras decapotabil de sosea, casca nazi fiind la fel de utila ca un joben pentru un capsunar. Cu cabrio as compara un touring.
 
Back
Top