Motor de începător

Probabil că sunt eu mult prea entuziasmat să mai ţin cont de căldură, e nasol cu geaca de piele la peste 30 grade, adevărat, dar mă interesează mai mult siguranţa. Exceptând căldura, sâmbătă m-a prins ploaia şi m-a udat serios... singurul avantaj pe care mi l-a oferit geaca până acum e că nu m-am udat decât la picioare. :smile:
O să-mi cumpăr şi o plasă cu protecţii pentru că este mult mai ok pe căldură, am armură de spate dar prefer totuşi geaca de piele în loc de tricou.
Când ne vedem la o tură?:smile:
 
M-am întors de la Ruse, am plecat pe la 11:30, am stat cam o oră acolo și m-am întors la 14:30. Nu am avut nici o problemă cu căldura, a fost chiar un pic răcoare la viteză mare. Când am intrat în casă am început brusc să transpir :frown:

În București în schimb e mai rău, la semafoare când pornește ventilatorul de la radiator zici că ai intrat cu picioarele în furnal. Dar pentru un motociclist satanist e doar un exercițiu de aclimatizare cu iadul :biggrin:
 
Când ne vedem la o tură?:smile:
Seara pe racoare? :smile:

În București în schimb e mai rău, la semafoare când pornește ventilatorul de la radiator zici că ai intrat cu picioarele în furnal. Dar pentru un motociclist satanist e doar un exercițiu de aclimatizare cu iadul :biggrin:
Azi e o zi mai racoroasa, doar 26 grade la umbra, prima zi fara AC. Doar eu am prins zilele alea cu > 35 grade in trafic?
 
Pentru o persoana care nu are prea multe cunostinte despre functionarea unei motociclete, spre ce locuri l-ati indrepta pentru achizitionarea unui motor SH? Ce masuri de precautie ar trebui sa-si ia un cumparator de motor SH si la cine ar putea apela pentru a fi putin mai sigur ca nu ia teapa?:smile:
 
Singurele variante sunt:
- ia o motocicletă cu garanţie minim 6 luni (se practică la unii dealeri sh)
- ia cu el un mecanic sau un prieten care se pricepe şi examinează motocicleta
- merge cu motocicleta la un service (preferabil chiar la reprezentanţă) şi face o revizie completă în urma căreia primeşte o listă cu defecte şi devizul pentru reparaţii. Costă ceva bani, uneori merită.
 
Tot eu, cu alte întrebări.

Pe la ce preţ se învîrte în mod normal un CBR 600 F4i 2001/2002? Am văzut modele ce păreau bine întreţinute pe la 3500-3600 euro. E puţin? Să mă aştept la motor de Dacie?
Mai ştiţi vreun site de moto SH, exceptînd BikeShop? Sau nişte dealeri mai cunoscuţi? Sau vreun nene de încredere care se ocupă cu aşa ceva?

Mulţumesc.
 
Poate are Alter Ego unul de vânzare, un pic ciobit pe o carenă, el a reușit să își rupă clavicula în accident moto (începător pe supersport, i s-a spus și tot a încercat) și sezonul ăsta e mort pentru el. Până la anul poate îi trece și își ia ceva mai potolit, ca pentru un novice.

În afară de bikeshop.ro mai mă uit pe mobile.de. Prețurile nu sunt comparabile, dar dacă vrei ceva ce se găsește doar pe mobile.de (oferta mult mai bogată) faci efortul și dai o tură până acolo. Eu l-aș face aproape pentru orice motocicletă, pentru un începător se poate, dar riscul e foarte mare (de accident pe drum).

Din motive de probleme cu asigurările nu mi-aș lua motocicletă de 7-8 ani: ca valoare în caz de accident RCA te despăgubește la 15-20% din valoarea de nou, ca preț și valoare reală motocicleta face 30-40%, dacă te lovește un tataie cu o Dacie din '74 asigurările o consideră ușor daună totală (valoarea reparațiilor e mai mare ca valoarea de catalog a motocicletei), îți dă sub 50% din cât ai dat pe motocicletă și fluieri a pagubă, asta e legea în România. Dacă iei ceva mai nou are valoarea de catalog mai mare, dacă iei ceva mai vechi dai mai puțini bani și pierzi mai puțin (peste 8 ani valoarea rămâne constantă parcă). Riscul de a avea măcar un incident soldat cu daune cred că e peste 50% cu orice moto de șosea, cu supersport riscul cel mai mare e să ai accident din cauza ta și nu recuperezi nimic, Casco la moto vechi nu se face.
 
Nu știu prea multe detalii pentru că nu am aflat direct, ceva cu un câine și un motociclist începător (adică el). S-a speriat de un câine sau s-a intersectat cu un câine, oricum el a pierdut la scor, câinele se pare că nu a pățit nimic.
 
Poate are Alter Ego unul de vânzare, un pic ciobit pe o carenă, el a reușit să își rupă clavicula în accident moto (începător pe supersport, i s-a spus și tot a încercat) și sezonul ăsta e mort pentru el. Până la anul poate îi trece și își ia ceva mai potolit, ca pentru un novice.
Ce am pățit nu are nicio legătură cu motorul pe care eram, dar fie, voi le știți pe toate, chiar nu are sens să detaliez. Oricum din modul în care vorbești bag seama că știu de la cine ai aflat, persoană care nu merită nici 0,0001% din atenția mea în momentul ăsta. :rolleyes:
Și nu, sezonul nu e încheiat, drept urmare sunt iarăși pe motor.

Velkan, dacă vrei vorbim pe YM! sau la telefon, am ceva cunoștințe care vor să facă upgrade-uri, deh... cică s-au plictisit, prea mici pentru ei. :goofy:
 
persoană care nu merită nici 0,0001% din atenția mea în momentul ăsta. :rolleyes:

Persoana respectivă eşti chiar tu. Ai scris ceva pe motociclism.ro (aici) despre asta, dar nu ai dat prea multe detalii şi nici nu am citit continuarea, topicul "Reiderii Din Rahova " nu e în topul atenţiei mele:

Eu fac pauza minim 2 luni, aproape sezon incheiat. Ride safe, grija la caini bezmetici care va taie calea.Bafta fara limita!!!!...

Mă bucur că eşti bine. Nu mă bucur că mergi cu un CBR de 600, dar asta nu contează.
 
Persoana respectivă eşti chiar tu. Ai scris ceva pe motociclism.ro (aici) despre asta, dar nu ai dat prea multe detalii şi nici nu am citit continuarea, topicul "Reiderii Din Rahova " nu e în topul atenţiei mele:



Mă bucur că eşti bine. Nu mă bucur că mergi cu un CBR de 600, dar asta nu contează.

First of all... vreau să-mi cer scuze de felul în care am "vorbit" cu un post mai sus. Am reacționat ca un gibon. :frown:
Second... hai să ieșim la un ice tea! :smile:
 
Back
Top