Velkan
Moderator
Here it is:
Super! F4 fără i e on my short list, sus de tot. Cît ai dat (if I may ask)?
Here it is:
Bănuiesc că e mult prea devreme să te încumeţi la un drum lung. Miercuri plecăm la un tur de 2000 km în ţările vecine şi prietene în direcţia SV. Aducem poze.
3900 euro.Super! F4 fără i e on my short list, sus de tot. Cît ai dat (if I may ask)?
Fabricatie 2005-2006? Daca da, e un pret excelent, un CBF 600 din 2005 e peste 4000 si pretul de nou e mai mic.3900 euro.
Normal că voi merge și prin oraș, dacă F-ul este incomod, nici nu vreau să știu cum este un ZX sau un R6/R1. Poziția lui la drum îmi place, este destul de bună, nu atât de obositoare pe cât se spune. Adevărul e că nici nu am mers chiar cum este pe șosea. Când voi ieși pe stradă revin cu noi detalii și impresii.Daca te-ai gandit sa mergi cu CBR-ul in oras s-ar putea sa ai surprize, e destul de incomod.
Inclinatie? Nu si la viteza mica.mai mult se face din înclinație nu doar din bracajul ghidonului (wtf? știi mai bine asta decât mine, zic și eu să par deștept )
Inclinatie? Nu si la viteza mica.
Eh... la 5/h lejer cu picioarele pe asfalt și ambreiaj controlat.
Optimist Dacă era bicicletă de 15 kg mergea lejer, dar la aproape 180 kg (la plin) trebuie să fii un pic Arnold ca să o înclini şi să nu picaţi grămadă. Oricum printre coloane de maşini nu ai loc să o mai şi înclini pentru curbe. Viaţa bate filmul şi scuterul bate orice motocicletă
Da, nu am nici o problemă! Am 1.74.Apropo, ajungi cum trebuie cu ambele tălpi? Bag sama că avem aceeaşi înălţime.
Foarte optimist. Stai sa iesi putin in trafic.Eh... la 5/h lejer cu picioarele pe asfalt și ambreiaj controlat.
Foarte optimist. Stai sa iesi putin in trafic.
Oricum, trebuie sa recunosc ca are si SS-ul un avantaj in oras: admiratul privelistii. Pe naked mereu stau cu ochii pe semafoare fiind cap de coloana. Pe cand pe SS mai vezi si altceva.