Motor de începător

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Bănuiesc că e mult prea devreme să te încumeţi la un drum lung. Miercuri plecăm la un tur de 2000 km în ţările vecine şi prietene în direcţia SV. Aducem poze.

Nu e devreme, problema este că nu am încă A-ul. Am examen peste 2 săptămâni și peste o săptămână îmi ajunge Nolan-ul. Dacă se mai ivesc astfel de plecări după ce-mi iau A-ul să mă anunți, mă bag, că nu-s fricos. :smile: Prefer un drum lung decât unul anevoios prin oraș. :wink:

Super! F4 fără i e on my short list, sus de tot. :biggrin: Cît ai dat (if I may ask)?
3900 euro.



Încă o poză, făcută astăzi după câteva ture. :biggrin:
 

Attachments

  • da.jpg
    da.jpg
    154.6 KB · Views: 200

bogdan192

Membru Senior
Joined
Oct 6, 2004
Messages
976
Asfalt uscat baieti si aveti grija sa nu dati peste scuteristi calare pe Kymco gri.
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
3900 euro.
Fabricatie 2005-2006? Daca da, e un pret excelent, un CBF 600 din 2005 e peste 4000 si pretul de nou e mai mic.

Daca te-ai gandit sa mergi cu CBR-ul in oras s-ar putea sa ai surprize, e destul de incomod.Dar o sa vezi si singur asta. La drum lung insa e un tourer decent spre bun (nu e Deauville sau Paneuropean, dar merge ca sport-tourer).
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Nu, nu este 2005-2006 ci 2001-2002. Acum în plin sezon unul similar se învârte pe la 4300-4500 euro. Fiecare cu "sursa" lui. :smile:

Daca te-ai gandit sa mergi cu CBR-ul in oras s-ar putea sa ai surprize, e destul de incomod.
Normal că voi merge și prin oraș, dacă F-ul este incomod, nici nu vreau să știu cum este un ZX sau un R6/R1. Poziția lui la drum îmi place, este destul de bună, nu atât de obositoare pe cât se spune. Adevărul e că nici nu am mers chiar cum este pe șosea. Când voi ieși pe stradă revin cu noi detalii și impresii. :smile:
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Mi se pare ca au scazut preturile in full sezon, cel putin fata de ianuarie - martie cand toti tineau la pret. Prin aprilie si-au dat seama ca daca nu scad la pret raman cu ele.
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
SS au unghiul de bracaj mic (semighidoane versus ghidon aproape drept cu unghi mare) şi te strecori mai greu printre maşini, iar motorul mai mare se încălzeşte mai mult. În rest tot 2 roţi are şi ambele rotunde :smile:
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Nu-mi fac griji în legătură cu strecuratul printre mașini (care oricum nu este indicat cu ce șoferi avem în Buc...), mai mult se face din înclinație nu doar din bracajul ghidonului (wtf? știi mai bine asta decât mine, zic și eu să par deștept :goofy:), eu zic că mă descurc, singurul lucru care mă îngrijorează este încălzitul. Ieri după ce am mers o perioadă pe căldură abia am reușit să dau jos geaca de pe mine, cu o lamă reușeam mai repede! But... safety first! :smile: Dacă vroiam neapărat să fac "jaloane" printre mașini îmi luam din start un supermoto de maxim 250cc, care oricum e pe shortlist! :tongue:
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Jumătate din drumul de acasă la servici (colţuri opuse ale oraşului, destul de aproape de centura chiar) îl fac strecurându-ma la viteză relativ mică (20-30) printre maşini oprite. Din când în când dai de una care strică spaţiul în coloană, de obicei una care tocmai schimba banda şi s-a oprit între. Ca să ocoleşti aşa ceva nu poţi să te înclini (la 5 km/h) ci doar să brachezi la maxim. Nu e periculos, o fac deja de 2 ani şi ceva fără nici un incident şi e foarte eficient: un drum de 90 min cu maşina îl fac în 45 min cu moto. O economie de 90 min pe zi (dus-întors) e fix motivul pentru care mi-am luat iniţial motocicletă. Seara de la intersecţia 1 Mai cu Turda până la Crângaşi fac 3-5 minute, cu maşina se fac şi 30 de minute. Asta înseamnă după mine mers cu moto în oraş, nu stat în coloană cu maşinile - care mai e avantajul de a merge cu moto?
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Optimist :smile: Dacă era bicicletă de 15 kg mergea lejer, dar la aproape 180 kg (la plin) trebuie să fii un pic Arnold ca să o înclini şi să nu picaţi grămadă. Oricum printre coloane de maşini nu ai loc să o mai şi înclini pentru curbe. Viaţa bate filmul şi scuterul bate orice motocicletă :biggrin:
 

bogdan192

Membru Senior
Joined
Oct 6, 2004
Messages
976
Grija mare la desteptii care fac stanga/dreapta la stop fara sa se asigure/semnalizeze. Sunt recunoscuti usor dupa rotile intoarse si atitudinea incordata. De asemenea atentie si la restul de motociclisti care fac manevre asemanatoare cu voi si nu se asigura cand ies din coloana. Ochii larg deschisi mari de tot la diverse usi deschise la stop/persoane care trec strada printre masini.
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Optimist :smile: Dacă era bicicletă de 15 kg mergea lejer, dar la aproape 180 kg (la plin) trebuie să fii un pic Arnold ca să o înclini şi să nu picaţi grămadă. Oricum printre coloane de maşini nu ai loc să o mai şi înclini pentru curbe. Viaţa bate filmul şi scuterul bate orice motocicletă :biggrin:

Pai de 3 luni mă antrenez la sală pentru motor! It's ok! :biggrin:

Apropo, ajungi cum trebuie cu ambele tălpi? Bag sama că avem aceeaşi înălţime.
Da, nu am nici o problemă! Am 1.74.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Eh... la 5/h lejer cu picioarele pe asfalt și ambreiaj controlat. :biggrin:
Foarte optimist. Stai sa iesi putin in trafic. :smile:

Oricum, trebuie sa recunosc ca are si SS-ul un avantaj in oras: admiratul privelistii. Pe naked mereu stau cu ochii pe semafoare fiind cap de coloana. Pe cand pe SS mai vezi si altceva. :biggrin2:
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Foarte optimist. Stai sa iesi putin in trafic. :smile:

Oricum, trebuie sa recunosc ca are si SS-ul un avantaj in oras: admiratul privelistii. Pe naked mereu stau cu ochii pe semafoare fiind cap de coloana. Pe cand pe SS mai vezi si altceva. :biggrin2:

Ieșit, făcut ce am zis, e foarte ok. Sunt cazuri în care nu pot avansa printre mașini ca să fiu cap de coloana, dar sunt mult prea puține... :wink:
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Am o curiozitate: cum ai reusit sa iesi pe vremea asta? :biggrin:

Eu ma las de moto de oras, nu imi trebuie zilnic de mers la munca, in iesirile care le fac, AC-ul e indisponibil (e ciudat sa mergi la o intalnire de afaceri cu niste blugi prafuiti, genunchere pe sub ei si niste muste strivite-n piept).

Raman plimbarile lungi, in afara orasului deci probabil urmatoarea moto va fi un touring, TDM 850, Fazer sau similar. Sau deloc (sezon scurt, trafic criminal, praf peste tot, etc).
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Am ieșit de câteva ori în ultima săptămână și a fost incomod, dar nu chiar atât de rău. Am fost într-o zi până la servici pe la 3 după-amiază și în alta am fost până în oraș la 5, cu armura din plasă a fost chiar OK. Mâine mă duc până la Ruse și apoi la servici, nu îmi fac griji.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Probabil si Bucurestiul un oras de ... zastru, azi la 18.00 erau 26 grade pe langa Ploiesti (zona de campie) si 32 de grade in Bucuresti, doua ore mai tarziu. Eu port doar armura de spate, tricou si manusi dar tot e cald. Cand temperatura exterioara sare de 38 grade, nici in miscare nu mai exista racire ci incalzire, si saptamana asta a sarit de cateva ori temperatura de 38 grade. Mai pune o casca neagra, cateva camioane afumatoare la kilometru liniar, praf ca-n deşert si mă intreb "cine m-a pus sa las masina cu AC in parcare?". Nu zic ca e imposibil de mers cu moto, dar cu siguranta nu e comod.
 
Top Bottom