Jocuri noi, addon-uri, ştiri

Exista parcă o şcoală de pilotaj sportiv înfiinţată de Titi Aur unde făceai cursuri pe Evo IX/Impreza WRX STi. Cerinţe erau să ai carnet de ceva timp şi 1000EUR, se ţineau în fiecare sâmbătă. Traseele erau iarbă, macadam, pietriş, asfalt, etc. Probabil pe străzile Constanţei :biggrin: (da, cursurile erau pe acolo prin zonă).

Ideea e să înveţi s-o conduci şi s-o stăpâneşti până să ajungi să-ţi cumperi una :smile:

Oricum maşina respectivă este modificată hardcore, nu poţi face aşa ceva cu o Impreza fie ea şi WRX STi. Te trage de urechi diferenţialul de nu te vezi. Valabil şi pentru Evo. În paranteză fie spus, Evo IX din Tokyo Drift a fost modificată special, i s-a tăiat tracţiunea pe faţă şi a rămas RWD only. Asta dacă vă întrebaţi :biggrin:
 
A aparut Ass Defect 2. Impresii, pareri, oua, rosii?
Incep eu: hype mult pentru RPG putin. Cum ar veni vorba, too much pewpew not enough RPG. E misto, e intens, e bine facut (exceptie fac bugurile de coliziune), da' e prea simplificat si "dumbed down". In rest... partea a 2-a a trilogiei.
 
Eu sunt încântat. Decât amărăciunea aia de film interactiv care se cheamă [ducking]Dragon Age... [/ducking]
E drept, n-am apucat să joc decât azi, 2 ceasuri, dar se pare că o să îl termin şi pe ăsta. Which means something! :smile:
 
Ce nu îți place la DAO? Am jucat și eu vreo 10 ore (trecut de Circle of Mages) și mi se pare OK.
 
Am înțeles. Eu am ajuns pe la nivelul 9 și deja m-am prins cum e cu majoritatea chestiilor pe care le critici, unele mai devreme, unele mai târziu. Te înțeleg că nu îți place jocul pentru că e prea static, și pe mine mă deranjează un pic dar nu mă împiedică să îl joc.

Cea mai ciudată chestie găsită în joc este descrierea nivelului de dificultate care spune foarte multe: dacă vrei să ai bătălii realtime e nevoie să alegi Easy, altfel pui pe pauză la fiecare câteva fracțiuni de secundă și faci micromanagement. O singură bătălie (Redcliff village) am repetat-o de vreo 6-7 ori (câte 10 min de fiecare dată) pe Easy și rezultatele au fost de la a pierde bătălia (jucat realtime) până la a pierde doar 2 NPC în luptă (greu de tot) și nu am reușit niciodată să îi țin pe toți vii. Nu toate quest-urile au soluții :frown:, exemplul tău cu Qunari prisoner e potrivit - dacă nu îndeplinești anumite condiții (cuning mare, Leliana in the party etc) nu se pot face și am găsit mai multe de genul ăsta, din fericire minore.

Btw, eu nu am putut juca nici KOTOR real-time, tot a fost nevoie de micromanagement, abia în KOTOR II pe la ultimele planete mergeam liniștit și nu salvam des. La DAO se poate muri lejer în aproape orice bătălie, inclusiv o bătaie în bar :biggrin:
 
De-aia mi se pare puțin absurd sistemul ăsta de combat implementat în RPGurile single player. Scade din realism, scade din feeling-ul jocului... De parcă în realitate pui pauză la 3 secunde la o bătaie în bar :biggrin:

Bine, în realitate nu călărești mamuți/dragoni, dar în fine :biggrin:

O altă bălărie care scade din imersiunea în RPGuri este să joci cu 5 chars odată - așa numitul party care m-a îndepărtat de 13810481404814 RPGuri de la o vreme încoace. Ce s-a întâmplat cu conceptul de avatar? Role-play nu înseamnă să fii și marele erou, și pixda care ai găsit-o în nuj ce boschet, și dwarf-ul mereu beat care se împiedică în propria-și secure, și câinele pet al hunterului, și toate astea în același timp :what:
 
Nu e absurd, tu oricum nu poți să controlezi realtime cu un mouse un personaj, darămite 4. Într-o bătaie într-un bar ai 2 mâini și 2 picioare pe care le poți folosi simultan, într-un RPG ai un singur mouse. Dacă nu vrei să lași tot party-ul pe auto e nevoie de pauze dese ca să dai comenzi.

Chestie de gust și preferințe. Mie îmi place˜™.
 
Mie îmi place doar dacă e implementat cum trebuie. În Mass Effect 2, ţii apăsată tasta Shift şi schimbi armele celor din grup, le dai comenzi de bază, etc. Ridici degetul de pe tastă, se face automat resume. Nu trebuie să intri în ţâşpe meniuri, totul e la un cluck distanţă. Şi minigame-urile sunt simple, dar frumoase. Plus, urăsc să mor şi să fac resume cine ştie de pe unde.
 
Adevarul e ca war4peace mi-a fost de ajutor in mai multe ocazii, daca nu-i place lui un jos inseamna ca-i musai sa-l incerc pentru ca probabil voi fi incantat de el. :biggrin: Acum serios, de asta sunt atatea genuri si stiluri de joc, pentru mine conceptul de RPG inseamna party de mai multi oameni, inseamna dialoguri cat cuprinde, inseamna sa poti umbla o zi intreaga printr-un oras facand treburi fara sa omori nici macar un soarec. Din cauza asta multe jocuri considerate RPG mi se pare niste simple action hack-n-slash care de obicei imi ocupa relativ putin timp si nu le mai rejoc niciodata...

Revenind la subiect, m-am apucat oarecum de Mass Effect 2 dar sunt dezamagit de faptul ca au renuntat la aproape orice element care-l putea plasa in genul RPG, acum e un simplu action. Sigur, povestea e suficienta pentru a ma trage sa-l termin odata dar sigur nu-l voi mai juca/termina de 3 ori ca pe primul; o sa-l joc peste vreo 2-3 luni cand or sa mai apara DLC-uri si cand o sa-mi mai treaca scarba provocata de primele 2 ore de joc...
 
Back
Top