Is this fun or what? :D

Te rog frumos, caută un loc potrivit în Dunăre și fă o baie.
Meritocrație în România pre-89. Nu credeam că o să citesc o tâmpenie în halul ăsta de mare pe XF vreodată.

Replică de idiot.
Când ai făcut tu ochi, da, deja treaba se-mpuţise. Deja săpau la temelia economiei (aşa slabă cum erau ea, dar funcţională) viitorii patroni capitalişti, foşti underground mai ieri, cu ale căror realizări măreţe probabil te mândreşti tu azi prin străini.
E adevărat, am exagerat voit, dar atunci competenţa chiar avea un rol, acum incompetenţa conduce. M-aşteptam ca la cât "dă dăştepţi şi dă buni" vă credeţi (unii, că majoritatea-s oameni), să pricepeţi. M-am înşelat. Un membru retras al forumului, acrit de elite de-astea "dă carto(o)n", gen Neo, m-a sfătuit să nu-i mai dau atenţie că e neghiob, dar consider că mai merită şi câte-un răspuns pe măsură, din când în când.
 
Domnule, nu trebuie să-ți explic unde și de ce greșești, pentru că nu te voi putea convinge. Dincolo de o anumită vârstă nu mai poți penetra prin zidurile ridicate de propria ignoranță, zidite de comunism și de oamenii din acele vremuri.

Pot spune cu mândrie că părinții mei au fost altfel și la fel de bine pot da jet oricui mă face idiot doar pentru că nu-l duce capul să judece dincolo de ce știe, din ce se vede la prima vedere, nu prea multe.

Ce am realizat până acum vorbește de la sine, nu trebuie să mă justific în fața nimănui, cu atât mai puțin a ta :wink: Și singura persoană care se face de râs pe-aici ești tu.

Desigur, era super în comunism, "meritocrație" + foame + cozi interminabile + înmulțirea populației prin interzicerea avorturilor + o grămadă de alte tâmpenii crunte care frizează nebunia unor incompetenți demenți. Valorile adevărate care țin de cultură și știință? Prin pușcării și străinătate, că doar "prima doamnă" a țării era cel mai uber om de știință, aka codoi.

Ți-aș dori să te poți întoarce înapoi în timp și să "locuiești" prin apropierea Piteștiului, apoi să te-ntorci în 2013 să ne spui ce mișto a fost.


@Foxter -> ești liber să dezolți propria suită echivalentă cu Adobe și să-i scoți din business. Până atunci, ciocul mic și joc de glezne.
 
@Foxter -> ești liber să dezolți propria suită echivalentă cu Adobe și să-i scoți din business. Până atunci, ciocul mic și joc de glezne.

O sa te tinem minte si o sa-ti returnam aceeasi replica la prima intrebare postata. :yuk:
Decat sa comentezi in vant mai bine dute si fa o baie in Dunare....
 
@Neo
Chiar nu pot sa imi dau seama ce te supara asa mult ca m-am legat de Adobe, orice corporatie care investeste resurse financiare intr-un sistem de securitate, il implementeaza si "uita" sa il activeze mi se pare cel putin ciudata chiar si daca privesc chiar si doar din punct de vedere al investitiei financiare facute aproape degeaba.

In plus daca sa zicem ca fac cea mai vanduta aplicatie din lume asta nu inseamna ca instantaneu primesc dreptul de a le fi ignorate greselile (mai ales cele mai ilogice).


Daca tot apreciezi asa mult Adobe ce zici de asta ?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=78yigV0GYGQ
 
Eu va iubesc pe toti, indiferent de ce credeti despre. Si nu uitati ca vand un set de filtre Cokin. :smile: Seara buna.
 
Omg ce de white knighting pe-aici :smile:

Chiar nu am trollat, și pe mine mă deranjează politicile Adobe, dar momentan nu există alternativă la ce oferă ei. Comentatul de pe margine cu "whoopsie ce proști sunt" sau "nu le pasă de utilizatori" mă lasă rece, este ditamai corporația care a reușit să elimine aproape toată competiția (lolcorel) și normal că produsele lor suferă. Pe de altă parte, cu puțină grijă, se poate observa un declin la nivel global al calității software-ului (și nu numai, hardware-ul este în aceeași găleată cu monopolurile Intel și NVIDIA), chit că plătești sute până la mii de EURO pe produse. Suportul tehnic este la pământ (yo, reset dem cookies) pentru că n-au training și este outsourced probabil prin Guatemala.

Soluția chiar este dezvoltarea unor noi suite, problema cel mai probabil vine de la patente și n-are nimeni chef să se ia la trântă cu Adobe & co. Plus lene©.

Politica de prețuri este iar infectă, și-n UK tot de cacao este cu conversia $ la lire 1:1. Pe de altă parte, ce poți face efectiv? Petiții online?


De ce am comentat pe marginea postului? Pentru că nu mi se pare funny, ci puțin cam oribil ce se întâmplă. Momentan, dacă vrei să rezolvi probleme RL, platformele de calcul sunt absolut obtuze și infecte cel puțin.
- ai Windows cu 131591090903 de aplicații dar care au suport de cacao, merg când au chef, crapă când au chef (numai eu știu câte conflicte drivere - adobe a trebuit să debugui fmm și alte conflicte care frizează absurdul - yo, nu-mi place că ai pornit FRAPS cu PS CS6 trololo acum eu crăp lol) și costă o poală de bani; ai open source pentru care iese un update la 2 săptămâni care-ți belește fișierele și te face să te urci pe pereți;
- ai Mac care are aplicații mai puține, extrem de puternice, hardware decent (dar foarte scump), all in all un sistem okish dar mult prea închis și care funcționează după regula hai să mă scarpin în urechea dreaptă cu dejtu' stâng de la picior;
- ai Linux unde este haos absolut din cauza descentralizării masive, fiecare balegă un kernel mai al dreacu ca cel dinainte dar numai că uite, strică tot (trololo, link de referință).

Peste tot backup peste backup de ajungi să ai TB întregi de date care reprezintă doar arhive și copii de siguranță pentru că altfel yippie ki-yay motherfucker tocmai ai pierdut toată munca :smile:

Hai, mai spuneți că trollez...
 
Trolezi. Şi eşti offtopic.

Acuma la obiect (atenţie, limbaj porcos!):

Dacă firma uriaşă XYZ face o tâmpenie, ai tot dreptul, ca şi client, să-i fuţi în gură pe unde apuci. Faptul că rezolvi ceva sau nu este opţional, secundar şi irelevant. Important e că se creează "awareness" şi în cazuri extreme se poate ajunge la class action lawsuit; altfel, dacă aplicăm metoda pasivă, gen "mă ascund într-un colţ şi sper ca data viitoare să pună mai multă vaselină când mi-o trag la cur", merităm ceea ce primim. De asemenea, alternative există. Depinde cât de mult te irită produsul X şi ce iese după ce pui în balanţă avantaje versus dezavantaje. De exemplu, dacă Photoshop îmi corupe save-urile în 50% din cazuri, mi se fâl de toate feature-urile. Again, caz extrem dar sper că se înţelege unde bat.

Uite, eu acu' 20 de minute zbieram la un indian speriat de la Microsoft Support fiindcă Windows Update a dat singur restart la PC în timp ce eu lucram pe el! Păi cum căcat vine asta, frate? Şi am pus mâna pe telefon şi i-am porcăit pe toţi (pe indian şi pe supervisor). Din punctul de vedere al lui Neo n-am rezolvat nimic. Din punctul meu de vedere m-am răcorit, şi data viitoare când se întâmplă o să-i sun şi-o să zbier la ei iar, în loc să-mi fac nervi singur şi să mă răsoresc pe mâţă sau nevastă.

Chestiile de care te vaiţi tu diafan provin exact din atitudinea pe care o adopţi ("ce putem face?"). Suportul tehnic e de căcat fiindcă mai toţi clienţii îl înghit aşa cum este. Firma X zice "nu mai angajăm experţi din USA la suport, ci interns din USA". Clientul acceptă în tăcere. Firma X zice apoi "bă, un expert din India e mai ieftin ca un intern din USA, facem trecerea", clientul tace mâlc. Firma X zice "plm, angajăm interns din India, BIG savings", clientul stă fericit să fie futut în cur, şi uite aşa fast forward până în ziua de azi, când treaba e cam aranjată, şi dacă te apucă să faci gât se uită toţi apaticii la tine şi spun "da' fă tu o soluţie mai bună!". Bravo.
 
@Neo
Chiar nu pot sa imi dau seama ce te supara asa mult ca m-am legat de Adobe,
Cred ca exprimarea lui a fost cam ciudata, sa zicem, dar din ce citesc in articol e vorba de Adobe Acrobat Reader si e vorba de o optiune de securitate care exista, dar nu e activata implicit.

Daca e chiar asa exista destule motive incat sa o iau ca pe ceva destul de neinteresant.
1. Adobe Reader e o optiune din zeci de altele, unele suficient de decente incat sa fie luate in seama
2. Adobe Reader e gratuit. Asta inseamna ca in cel mai rau caz valoreaza cat costa, adica zero. Cand nu dai nici un ban e cam aiurea sa ai pretentii, nu? Mai ales ca dezvoltatorii aia platesc factura la electricitate cu bani, nu cu copii gratuite de Reader si nici cu banii platiti de tine ca utilizator al produsului gratuit
3. Din motive de compatibilitate o gramada de companii lasa unele optiuni pe setarea care genereaza cat mai putine probleme, iar cine vrea sa le foloseasca nu are decat sa si le activeze singur. Uneori cand esti admin intr-o companie cu 100.000 de utilizatori, pui o versiune noua de software care face ca brusc la 99.800 sa nu le mai mearga diverse chestii mai mult sau mai putin business critical incepi sa intelegi chestia asta.
4. Din motive de complexitate e din ce mai greu si mai costisitor sa dezvolti orice aplicatie. Acum 2 ore vorbeam cu sponsorul (=ala care plateste) unui proiect de 1 luna inceput prin iunie 2012 care era fericit ca in martie 2013 va avea o versiune care va functiona, chiar daca cu doar aproximativ 70-80% din functionalitatea necesara. Tipul e tare, acum 2 ani incercasem acelasi lucru si am inchis proiectul dupa 2 luni pentru ca echipa se pierduse complet in complexitatea situatiei. Cat de usor crezi ca e sa mentii, nu sa rescrii complet, Adobe Reader? A ajuns probabil la fel de complex ca MS Word acum vreo 10 ani si asta doar ca sa iti afiseze un document, fara editare.
5. Securitatea avansata (de care citesc in articol) e ceva ce poate 95% din programatori habar nu au cum se face. Echipa Adobe Reader nu cred ca are 30 de oameni (am vorbit o data cu ei la nivel corporate, nu mai tin minte cifrele exacte dar cam asta era ordinul de marime) cati crezi ca are? Eu habar nu am, dar nu cred ca mai mult de 2-3. Ailalti 27-28 scriu cod, codul lor probabil e șvaițer, functional dar fara cine stie ce securitate - nu sunt toti senior developer cu 10 ani de experienta in spate, sunt multi pusti de 25 de ani care mai au de invatat, iar cand invata se muta pe joburi mai interesante, mai bine platite sau chiar amandoua.

Dacă firma uriaşă XYZ face o tâmpenie, ai tot dreptul, ca şi client, să-i fuţi în gură pe unde apuci.
Ai dreptate. Dar client e atunci cand cumperi un produs de la el, nu cand iei ceva moca - si responsabilitatea lui e tot zero. Calul de dar nu se cauta de dinti, se zice, trage-i-o pe toate partile dupa ce platesti.

Uite, eu acu' 20 de minute zbieram la un indian speriat de la Microsoft Support fiindcă Windows Update a dat singur restart la PC în timp ce eu lucram pe el!
Nu stiu cum ai reusit, ca setarea de Windows Update o pui tu cu mana ta, nu indianul. Cand instalezi OS te intreaba, daca tu ii spui sa isi faca de cap o sa isi faca.

Replică de idiot.

Numar mai multi idioti care nu sunt de acord cu tine, cel putin 3 la prima vedere.

IDIOTILOR, sa va fie rusine!!!

(is it fun or not?)
 
Nu stiu cum ai reusit, ca setarea de Windows Update o pui tu cu mana ta, nu indianul. Cand instalezi OS te intreaba, daca tu ii spui sa isi faca de cap o sa isi faca.
Poate m-am exprimat greşit.
Eu am pus setarea de "Install Updates Automatically". Nu am setat "Restart my machine automatically with a shitty background timer which disregards activity on the computer and forces a restart regardless". Ca analogie, e ca şi cum ai merge cu maşina şi ar pica un mecanic din cer, care începe să-ţi deşurubeze roţile din mers ca să schimbe plăcuţele de frână fiindcă ai ajuns la 15.000 km de rulaj.
 
Tocmai de-aia am ales sa verifice si sa ma notifice, fara sa instaleze. Instalarea cateodata nici nu se poate face fara restart (din fericire in cazuri rare), iar restart dau cand am eu chef, nu cand vrea o aplicatie precum WU. Chiar si Marius '95 te-as besteli daca ar afla ca l-ai lasat pe WU sa isi faca de cap.

Btw, nici nu e bine sa il lasi sa instaleze totul automat, poate chiar nu vrei unele chestii. La un moment dat era un update de driver de placa de retea (Realtek crap) care facea sa crape reteaua pe unele modele de computere; de asemenea e un update de driver de tastatura care vrea sa instaleze un rahat de software Microsoft pentru tastatura, util precum bicicleta unui peste - cred ca ai prins deja ideea. Daca nu, mergi in comunism ca doar aia merituosi intelegeau :biggrin:
 
Mda, se pare că nu ştii că drivers sunt în categoria "recommended updates", nu "important updates", şi că aceasta e setată separat (vezi screenshot).
Şi ce-are sula cu prefectura. Pe calculatorul de la muncă nu există acel countdown timer, dar acasă se pare că da. O să aplic metoda asta, dar consider în continuare că implementarea default e retardată.

WU.png
 
Bre, a trecut trenul cu "is this fun" si nu a facut nimeni curat pe-aici. Care se trezeste primul dimineata si are drepturi de mod e rugat intre blow job si Ballantines sa dea un pic cu mopul, ca o sa aibe lumea idei ciudate despre ce inseamna "fun" printre geeks.
 
Trolezi. Şi eşti offtopic.
Mbine. Dar în momentul de față tu trollezi, îmi pare rău.

Acuma la obiect (atenţie, limbaj porcos!):

Dacă firma uriaşă XYZ face o tâmpenie, ai tot dreptul, ca şi client, să-i fuţi în gură pe unde apuci. Faptul că rezolvi ceva sau nu este opţional, secundar şi irelevant. Important e că se creează "awareness" şi în cazuri extreme se poate ajunge la class action lawsuit; altfel, dacă aplicăm metoda pasivă, gen "mă ascund într-un colţ şi sper ca data viitoare să pună mai multă vaselină când mi-o trag la cur", merităm ceea ce primim. De asemenea, alternative există. Depinde cât de mult te irită produsul X şi ce iese după ce pui în balanţă avantaje versus dezavantaje. De exemplu, dacă Photoshop îmi corupe save-urile în 50% din cazuri, mi se fâl de toate feature-urile. Again, caz extrem dar sper că se înţelege unde bat.

Creează o sculă cu fălci și mânuțe. Scuze pentru limbajul porcos. CAL sunt din ce în ce mai descurajate prin legislație și 1001 tertipuri și ghici ce, nu le poți intenta decât în SUA, de unde-i firma. Succes. Dar ție-ți place să te agiți de ți se usucă saliva... pentru ce?

Uite, eu acu' 20 de minute zbieram la un indian speriat de la Microsoft Support fiindcă Windows Update a dat singur restart la PC în timp ce eu lucram pe el! Păi cum căcat vine asta, frate? Şi am pus mâna pe telefon şi i-am porcăit pe toţi (pe indian şi pe supervisor). Din punctul de vedere al lui Neo n-am rezolvat nimic. Din punctul meu de vedere m-am răcorit, şi data viitoare când se întâmplă o să-i sun şi-o să zbier la ei iar, în loc să-mi fac nervi singur şi să mă răsoresc pe mâţă sau nevastă.
Din punct de vedere obiectiv chiar nu ai rezolvat nimic. Tu ai pus mâna pe telefon, mare justițiar... și te-ai răstit la ei. Permite-mi să râd. Li se rupe lor că unul din .ro s-a rățoit la ei, ție ți s-a părut că-i speriat dar moaca lui era ceva de genul:

indian-tech-support.jpg



Chestiile de care te vaiţi tu diafan provin exact din atitudinea pe care o adopţi ("ce putem face?"). Suportul tehnic e de căcat fiindcă mai toţi clienţii îl înghit aşa cum este. Firma X zice "nu mai angajăm experţi din USA la suport, ci interns din USA". Clientul acceptă în tăcere. Firma X zice apoi "bă, un expert din India e mai ieftin ca un intern din USA, facem trecerea", clientul tace mâlc. Firma X zice "plm, angajăm interns din India, BIG savings", clientul stă fericit să fie futut în cur, şi uite aşa fast forward până în ziua de azi, când treaba e cam aranjată, şi dacă te apucă să faci gât se uită toţi apaticii la tine şi spun "da' fă tu o soluţie mai bună!". Bravo.

Nu nene, eu chiar am fost serios când am recomandat chestia aia :wink: Numai că Foxter mă îndoiesc că are pregătirea necesară s-o facă, de unde a rezultat ironia/sarcasmul. Nu mi se pare cea mai bună persoană, și vreau să accentuez că nu este vorba de o jignire. Fiecare pe felia lui de specializare.

Vreau programe scrise mai bine care să înlesnească sarcinile cotidiene fără a te jecmăni fără rușine și oferind un suport tehnic adecvat. Este chiar așa de mult?




Numar mai multi idioti care nu sunt de acord cu tine, cel putin 3 la prima vedere.

IDIOTILOR, sa va fie rusine!!!

(is it fun or not?)

Now this was actually funny :lol:
 
Numar mai multi idioti care nu sunt de acord cu tine, cel putin 3 la prima vedere.

IDIOTILOR, sa va fie rusine!!!

(is it fun or not?)

Ai tot dreptul să nu fii de acord cu mine, dar să te exprimi civilizat, argumentat, nu să spui că ce-am spus eu e tâmpenie sau alte atacuri. Pe de altă parte, dacă tu însuţi te incluzi în rândul idioţilor, nici că mă deranjează! Dealtfel, nu eşti departe de individul al cărui avocat te pretinzi.
 
Back
Top