Is this fun or what? :D

Intreb si eu ca injineru': daca e de o singura persoana, cum stie care-i acea persoana? Si la cel de doua persoane, cum face distinctia intre ele (dorinte diferite, etc)?
 
Ieftin, va indeplineste dorintele cele mai arzatoare! Vezi AICI.

"Este un aparat fix. Este special cofigurat pentru dumneavoastra. Blocheaza atacurile inainte sa ajunga la dumneavoastra. Nu veti mai fi influentat de telepatie, arme psihotronice care va ataca pe dumneavoastra sau ataca in masa nici de armele cu radiatii care au un efect extrem de puternic in apropierea lor. Sanatatea nu va mai fi pusa in pericol de antenele de telefonie mabila, telefoane mobile, cuptoare microunde, retele wireless etc. De atacuri oculte nu poate fi vorba aceste fiind oprite imediat.Creerul uman poate emite radiatii. Aceste sunt folosite de om pentru a ataca. Cand o persoana incearca sa va atace neuronii acestuia sunt opriti creind senzatia de ardere. Atacatorul va fi descurajat si nu va mai incerca Pare incredibil dar este adevarat. Specialistul care le-a creeat detine aceste secrete si a descoperit un aparat care va protejeaza de radiatii. Nici semnele sau metodele de inductie nu va mai vor afecta nici daca aparatul este pornit."

Deja ma doare capul si ma ustura urechile... Greu cu limbile astea.
Eu prefer sa ma protejez singur cu puterile default :smile:, fara "enlargement".
 
Sap in manualul de service al Matizului ca sa vad daca pot sa dezactivez indicatorul de combustibil (vezi ce s-a discutat despre furtul de benzina din rezervoare). Ocazie cu care am constatat ca 90% din manual se refera la chestii de genul: ambreiaj automat / cutie de viteze automata, airbaguri, ABS, aer conditionat, servodirectie, geamuri electrice, etc... Cum se demonteaza, cum se repara, cum se regleaza. Restul de 10% din manual se refera la masina obisnuita, fara "extraoptiuni". Masina care te duce frumos catre destinatie. Si stau si ma gandesc eu: nu cumva ne complicam prea mult viata? :rolleyes:
 
Săpînd prin manual am descoperit și eu, după cîteva luni, că există cruise control. :biggrin:
Adică da, ne complicăm prea mult viața. :smile:
 
ABS... :zbang: ABS... ABS... Inca n-am dat de plutitorul ala din rezervor!
 

Attachments

  • ScreenHunter_01 Sep. 27 12.00.gif
    ScreenHunter_01 Sep. 27 12.00.gif
    29.7 KB · Views: 44
Matizul e mai evoluat decât credeam (din auzite). :tongue: Treci firele de la ceas prin contact, așa o să vezi indicatorul doar când e motorul pornit.
 
La masini releele sunt folosite pentru a da pe circuitul activ curenti mult mai mari decat pe circuitul de comanda pentru a proteja comutatorul. Dar echipamentele de pe circuitul activ nu au nici un fel de protectie data de releu, asa ca senzorul nu e influentat de releu.
 
Legatura normala este 12V -(1)> Ac in bord -(2)> senzor -> Masa. Daca gresesti firul si legi firul 2 la contact in loc de 1, senzorul va primi direct 12V fara rezistenta intermediara a instrumentului din bord.
 
Tu doar adaugi un întrerupător pe traseu, atât, nu ai treabă să modifici circuitul. Problema e că din câte știu senzorul lucrează cu minusul iar contactul lucrează cu plusul, ăsta ar fi singurul inconvenient, dar nu știu dacă e așa la toate mașinile. Mic dar contează. :biggrin:
 
Back
Top