Întrebări pe care ni le punem de mult

In Yahoo Messenger exista vreo posibilitate de a marca un contact ca sa te anunte cand intra online? In alti clienti se poate (right click-Tag contact), dar am nevoie de clientul original pentru YM to phone voice calls si e cam ciudat sa verifici din 15 in 15 min daca a aparut cineva cu care trebuie sa comunici. Stiu ca se pot lasa mesaje offline, dar nu stii cand ajung sa fie citite.
 
Eu stiu ca exista o setare default in Yahoo Messenger care te anunta prin o fereastra pop-up cand intra cineva online. La mine era asa enervanta treaba incat o dezactivam imediat dupa instalare.
 
Exact. Daca folosesc acel feature imi tot apar si dispar anunturi in taskbar de mi se fac ochii ca la melc, eu vreau ceva care sa ma anunte serios: un popup care eventual sa ramana deschis, nu ceva foarte mic care se inchide singur in 2 sec. Un Beep de trezeste vampirii in miezul zilei si ursii din hibernare ar fi bun si el.
 
In Yahoo Messenger exista vreo posibilitate de a marca un contact ca sa te anunte cand intra online? In alti clienti se poate (right click-Tag contact), dar am nevoie de clientul original pentru YM to phone voice calls si e cam ciudat sa verifici din 15 in 15 min daca a aparut cineva cu care trebuie sa comunici.

Client oficial cu voice calls:
picture3huo.png


Setări yahoo, per contact:
picture1ofi.png


Setări sistemul de notificații:
picture2c.png


Învârt cuțitul în rană :biggrin:.
 
Intentia conteaza, oricum noi stim sa refacem si dintr-un fisier zero-blanked toate informatiile personale ale fetei :smile:
 
emag said:
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre eMAG.ro.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In cazul certificatelor de garantie emise de eMAG, va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.
emag said:
Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de Dante International sau eMAG International pentru produsele care beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre Dante International sau eMAG International.
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
De unde ştiu eu cine acordă garanţia pentru un anumit produs? Trebuie să le dau mail să-i întreb?
 
In mod normal si civilizat exista o holograma pe ambalaj. De exemplu, telefoanele Samsung aduse oficial in Romania au holograma HAT.
 
Da, pe mine mă interesează să ştiu înainte, pentru a-mi da seama dacă voi beneficia de Pick-Up & Return sau va trebui să caut cel mai apropiat service autorizat.
 
Da, pe mine mă interesează să ştiu înainte, pentru a-mi da seama dacă voi beneficia de Pick-Up & Return sau va trebui să caut cel mai apropiat service autorizat.

Păi cât timp produsul e în garanţie, beneficiezi oricum de Pick-Up & Return. De ce să cauţi tu service?
 
Păi cât timp produsul e în garanţie, beneficiezi oricum de Pick-Up & Return. De ce să cauţi tu service?
Beneficiezi de Pick-Up & Return doar dacă certificatul de garanţie e eliberat de emag. Există posibilitatea ca certificatul de garanţie să fie eliberat direct de către producător, caz în care acesta se ocupă în mod direct de garanţie, fără a mai implica emag.
Nu poţi întreba dacă are holograma aia pe el?
Era o întrebare generică, nu legată de un produs anume. Ar fi util pentru un potenţial client să vadă pe site un rând de genul acest produs beneficiază de garanţia directă a producătorului şi un link către pagina care explică ce-nseamnă asta.
 
Ce faci dacă participi la un eveniment/competiţie şi te taie nevoia mică/mare? How do you handle that?
Exemple: nunţi, botezuri, meciuri oficiale, condus autobuz, înmormântări, etc.
 
Daca nu ai o problema medicala, te abtii cu usurinta. In general daca stii ca esti genul care te apuca in situatii d-astea sau oricum, iti place sa vizitezi des buda, atunci te pregatesti bine de tot inainte sa te storci inaintea unui astfel de eveniment ca sa elimini posibilitatile.

De ce se increteste pielea de pe buricele degetelor la apa?
 
Back
Top