sabertooth
Membru Senior
Multumesc pentru raspunsuri.
In Yahoo Messenger exista vreo posibilitate de a marca un contact ca sa te anunte cand intra online? In alti clienti se poate (right click-Tag contact), dar am nevoie de clientul original pentru YM to phone voice calls si e cam ciudat sa verifici din 15 in 15 min daca a aparut cineva cu care trebuie sa comunici.
emag said:Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre eMAG.ro.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatelor de garantie emise de eMAG, va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.
De unde ştiu eu cine acordă garanţia pentru un anumit produs? Trebuie să le dau mail să-i întreb?emag said:Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de Dante International sau eMAG International pentru produsele care beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre Dante International sau eMAG International.
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Da, pe mine mă interesează să ştiu înainte, pentru a-mi da seama dacă voi beneficia de Pick-Up & Return sau va trebui să caut cel mai apropiat service autorizat.
Beneficiezi de Pick-Up & Return doar dacă certificatul de garanţie e eliberat de emag. Există posibilitatea ca certificatul de garanţie să fie eliberat direct de către producător, caz în care acesta se ocupă în mod direct de garanţie, fără a mai implica emag.Păi cât timp produsul e în garanţie, beneficiezi oricum de Pick-Up & Return. De ce să cauţi tu service?
Era o întrebare generică, nu legată de un produs anume. Ar fi util pentru un potenţial client să vadă pe site un rând de genul acest produs beneficiază de garanţia directă a producătorului şi un link către pagina care explică ce-nseamnă asta.Nu poţi întreba dacă are holograma aia pe el?