Poate e vorba de titulatura interna, nu de incadrarea in COR.
De obicei, la posturile de jos, o titulatura pompoasa gen "assistant manager", "director executiv adjunct" sau "* director" sunt compensatia pentru un salariu mai mic sau pentru relatia personala dintre cei care "fac legea" acolo si respectivul angajat ("lift and [nu mai stiu ce] director" era maistrul sef care se ocupa de depanarea lifturilor si diferitelor usi automate impreuna cu un ucenic - dar asta intr-o companie destul de mare).
Asta e motivul pentru care nu iti recomand sa pui titulatura pompoasa in nici un CV decat daca ai cu ce fapte sa o sustii - adica activitatea ta concreta pe postul ala. Asta o spun dupa ce destui ani am avut o legatura stransa cu departamentele HR, respectiv am lucrat in cateva.
Cu ce te ocupai ca "director executiv adjunct"? Insoteai directorul la diverse intalniri? Aranjai intalnirile? Transmiteai directivele lui subordonatilor?
Probabil ca nu ai avut oameni in subordine avand in vedere dimensiunea companiei deci "pozitia de conducere" e irelevanta (o sa para ca vrei sa impresionezi cu o functie de conducere la 18-20 de ani). Si cum probabil o sa vrei sa lucrezi in IT oricum respectiva experienta de "director" in agentie de publicitate e irelevanta. Imagineaza-ti cum e sa te duci pe un post de IT si sa povestesti cum faceai cafea pentru sef conform postului de assistant manager (care in multe locuri inseamna strict secretara, fara prea multe alte responsabilitati).
Spor la CV.