Marius, daca se defecta bujia pe motiv ca sta intr-un spatiu prea aglomerat cred ca ti-o schimbau gratis si reproiectau zona aia. Dar asta e valabil la
orice produs. Daca are mai mult de 10 componente, una din ele o sa fie "la fund" si o sa trebuiasca sa demontezi juma' de ora ca sa ajungi la ea. Ai de-a face cu ceva care trebuie sa functioneze bine intr-un spatiu restrans si ceva imi spune ca daca faceau motorul cu acces usor la orice piesa ai fi calarit o chestie cat un Matiz, cu piesele insirate una dupa cealalta.
Zi mersi ca nu a trebuit sa iti segmentezi motorul sau sa inlocuiesti un piston. Sa vezi atunci cum cereai reproiectarea.
ursamajor, bujiile sunt consumabile in masura in care si transmisia e consumabil. Cam toate piesele de pe un motor au o perioada de viata de cateva zeci de mii de Km dupa care le dai jos si pui altele. Pe un motor atat de ingramadit ca cel de moto e greu sa pui
totul la vedere. Si, din pacate pentru situatia de fata, bujia nu poate sa stea decat "in mijlocul actiunii", adica sunt sanse mari sa aiba ceva asezat incomod deasupra ei: o pompa de apa, o pompa de benzina, o carena...
.
Dar e ca si cum te-ai plange ca la masina trebuie sa ridici capota, sa dai jos plasticul care acopera motorul, sa scoti cablurile de la bobine si bobinele apoi sa scoti bujiile. Si asta e necesar intr-un spatiu de cateva ori mai mare decat cel dintre carenele unei motociclete.
Dar nu vad cu ce te-ar ajuta o garantie aici. Motorul functioneaza ca la carte, in parametri normali. Mecanicii sa se planga ca trebuie sa demonteze atata pentru o bujie.