Întrebări pe care ni le punem de mult

Ok, tot la capitolul mamuti ceausisti in curs de demolare, Casa Radio ce trebuia sa fie? Ca acum aia detoneaza de zor (zi si noapte, chiar la doi pasi de spital :frown:) ca sa faca loc pentru "Dambovita Shopping Center".
 
Nu era vorba să o facă bibliotecă? Adevărat, nu s-ar duce nimeni acolo; sportul dâmboviţean e shopping-ul, nu cultura.
 
Ies bani din biblioteci? Va fi un complex cu spatii comerciale, hotel de lux, cinematograf, sali de sport si, daca va exista cerere, si apartamente de lux (in zona din spate, unde este terenul viran, neconstruit). Mall-uri vor mai aparea vreo 5 in Bucuresti in urmatorii 3 ani, deci nu va speriati... :biggrin:
 
Pe lângă Casă Radio, mai trebuia să fie muzeu de istorie. La ultimul congres, în toamna lui '89, clădirea a fost acoperită cu tot ce trebuia pentru a părea terminată, i s-a zis Muzeul de Istorie şi Ceauşescu s-a urcat acolo ca să facă cu mânuţa la oile care defilau. Dacă mai trăia vreo 6 luni, era gata şi dată în folosinţă.

În locul ei fusese un parc cu leagăne şi multă verdeaţă, în care mă jucam când eram mic, plus singurul hipodrom din Bucureşti, desfiinţat cam când m-am născut eu, nu mai ştiu din ce motiv.
 
Toate newsletter-urile aiurea de la urban şi asociaţii din căruţă, tot felul de firmuliţe care cumva au pus mâna pe emailul tău au în josul paginii aşa:

Acest mesaj nu poate fi considerat SPAM, el continand datele noastre de identificare si instructiuni de dezabonare.

Ori din câte am putut să citesc în legea cu pricina, primul considerent pentru ca mesajul să fie spam e să fie nesolicitat. Am I wrong?
 
Nope, you're not. Atat timp cat nu ti-ai dat acordul explicit referitor la primirea de mesaje comerciale, e spam la drumul mare. Spurca-i ca la usa cortului si/sau da-le report la Spamhaus.
 
Cum e posibil să zbori de la Bucureşti la Viena (şi retur), 2 persoane, cu doar
Fare Price 0.04 EUR
?
Da, taxele de aeroport mai sunt 76 EUR, dar mă gândesc că astea se duc la aeroport, nu la firma de low cost.
 
La low-cost, primele 2,3,5 locuri din fiecare avion sunt la tarife din-astea... avioanele fac mai multe curse zilnic, locurile sunt un pic mai inghesuite, n-ai masa, etc, asa ajungi la tarife mici... Insa ultimele locuri, daca le iei cu 2-3 zile inainte de zbor, sunt chiar mai scumpe decat cele de pe o linie clasica.

Acum intrebare existentiala: de ce dupa o utilizare intensa si indelungata, prezervativele se usuca pe-afara si nu mai aluneca asa cum ar trebui?
 
Doar 10% din locuri sunt la promoţie

Deşi la prima vedere poate părea neverosimil, un bilet dus-întors pe ruta Bucureşti-Barcelona, în perioada 9-14 octombrie, poate ajunge chiar şi la 1.424 de lei. Tariful este valabil pentru zborul companiei ungare Wizz Air şi este sub cel al operatorului Tarom, care are, în schimb, întoarcerea programată pentru data de 15 octombrie. În acest caz, tariful pentru un bilet dus-întors ajunge la aproximativ 1.100 lei.

Întrebaţi despre modalitatea în care s-a ajuns la această valoare, reprezentanţii Wizz Air nu au dat detalii concrete. "Avem un sistem avansat de management al veniturilor care ne permite să oferim în mod constant preţuri scăzute şi să maximizăm încasările în acelaşi timp. Preţul este stabilit pe baza unui număr de factori, inclusiv cel reprezentat de preţurile celorlalţi jucători de pe piaţă", a declarat, pentru "Adevărul", Natasa Kazmer, director corporate communications &Public Affairs Wizz Air.

Potrivit acesteia, chiar şi la un asemenea preţ putem vorbi în continuare de zbor low-cost. În ceea ce priveşte valabilitatea ofertelor promoţionale, Kazmer susţine că acestea variază de la caz la caz. "Perioada promoţiei variază de la caz la caz, nu există o regulă.

În medie, 10% din locuri sunt disponibile la preţuri promoţionale, dar aceasta este doar o valoare medie care poate varia foarte mult", a precizat reprezentanta Wizz Air. Deşi am putea pune preţul zborului pe seama lipsei de locuri disponibile, nicio agenţie parteneră care vinde bilete Wizz Air nu ne-a putut furniza numărul locurilor rămase libere, pe motiv că această informaţie nu este făcută publică de către companie.

Full

+

Fără business class şi catering, călătoria cu avionul, mai ieftină cu 57%

Acum intrebare existentiala: de ce dupa o utilizare intensa si indelungata, prezervativele se usuca pe-afara si nu mai aluneca asa cum ar trebui?
Se usucă? Le foloseşti în mediu uscat? Mână?
 
Eu vorbeam serios... :goofy: Folosite in mediul umed (cel standard), fiecare o singura data, intens si indelungat (as in xx minute), la un moment dat se duce naibii toata lubrifierea initiala si ramane un cauciuc uscat si nashpa... :biggrin: Si nu, nu e vina mea... :tongue: Ca sunt doua lucruri diferite, lubrifierea prezervativului si cea naturala, am spus ca doar prima e problematica... :wink:
 
Pai lubrifiantul ala nu e facut sa stea pe latex forever. Si latexul nu e chiar absorbant ca sa retina acel lubrifiant. Se "ia", pur si simplu. Probabil ca producatorii de prezervative au mizat pe o durata medie de... "intrebuintare" si ala a fost standardul de rezistenta si pentru lubrifiant.
 
Exista si alea pentru indieni cu talc pe post de lubrifiant.

dreamer, e vina ta, daca exista cea naturala nu ai fi observat asa ceva. E adevarat ca nici un latex nu-si mentine proprietatile prea mult, dar in xx minute deteriorarea e neglijabila. Daca e vorba de xxx minute, taie degetele la niste manusi de sudura.

Dacă treaba începe să scârţie..
 
Back
Top