Întrebări pe care ni le punem de mult

Actually, la floape nu se monteaza mereu invers, depinde de producator; la unele se monteaza la fel ca la HDD, pentru ca mufa e sucita cu 180 de grade. Am vazut ambele variante de-a lungul timpului, in ultimul timp nu stiu care e mai populara ca nu am mai lucrat cu floape de ani de zile.
 
3? Ştiu că există cabluri FDD cu patru conectori (2 pentru 3,5 şi 2 pentru 5,25), dar totuşi... cum se pot monta mai mult de 2 unităţi? :confused:
 
Originally posted by popetes
Cum schimbă troleibuzele macazul?
În unele cazuri schimba şoferu manual cu o rangă, asta din ce am observat eu :biggrin: poate era defect macazu, nu ştiu sigur.
 
Soferul se da jos sa traga cu ranga de niste cabluri (electrificate) aflate la cativa metri deasupra lui? Sigur tu nu te referi la tramvai?
 
Originally posted by qt-x
În unele cazuri schimba şoferu manual cu o rangă, asta din ce am observat eu :biggrin: poate era defect macazu, nu ştiu sigur.

Asta e valabil pentru tramvai.

Am mai văzut întrebarea asta pe un topic asemănător de pe un alt forum, răspunsul avea ceva legătură cu accelerarea sau frânarea troleibuzului pe o porţiune dinaintea "macazului".
 
Mie mi se pare pur si simplu ca soferul alege o traiectorie in curbe care sa forteze bratele sa ia o anumita directie. Si uitandu-ma la cabluri, nu am observat un altfel de mecanism.
Poate, cel mult, sa fie in capatul bratului un sistem cu care sa se aleaga directia corecta pe sinele prezente la intersectia cablurilor.
 
Cum poate FF sa ocupe atat de mult RAM chiar si fara pagini deschise, sau un milion de extensii instalate?
 

Attachments

  • 123.png
    123.png
    43.2 KB · Views: 202
Cum schimbă troleibuzele macazul?

"Macazul" se schimbă în felul următor: pe o anumită portiune la fir dacă sunteţi atenţi este un fel de buclă care nu are legatura cu restu firului. În zona aia este pus un mic întrerupator şi în funcţie de cât timp se execută presiune asupra firului (automat asupra întrerupătorului), se schimbă sau nu "macazul".


- la tramvai:
http://www.cableform.com/tp/tp-spc.htm
- la troleibuz
http://www.nmra.org/standards/rp-5_1.html
 
Chestia cu tramvaiul se aplica in tarile unde vatmanul nu se da jos ca sa traga de macaz cu ranga :wink:.
 
Originally posted by bausto
Chestia cu tramvaiul se aplica in tarile unde vatmanul nu se da jos ca sa traga de macaz cu ranga :wink:.
Daca va intreaba cineva (strain) sa spuneti ca noi avem macazuri automate. Cand ajunge tramvaiul la macaz, automat se da jos vatmanul si schimba macazul. :biggrin:
 
Unitatea de masura in stocarea informatiei pe suport gen RAM esti bitul. Pe vremea sistemelor de operare pe 8 biti masura capacitatii era octetul (byte) si multiplii KB, MB si totul avea rost. Acum octetul nu mai are nici o relevanta in sistemele de operare si aplicatiile curente, dar unitatea de masura a ramas tot KB, MB, GB. Daca am 2 GB de RAM de fapt am 16 Gb (gigabit) si o citesc in blocuri de 128 biti (dual channel DDR), deci in 128 milioane de transferuri. Cu ce ma ajuta octetii aici?
 
Pentru păstrarea standardizării. Şi aşa ameţeala provocată de bit şi byte este încă mare. Sau to vroiai din două una singură, cea de bază? Nu ar fi rău să revenim, treptat la cea de bază, dar deja e prea mică.
 
Nu e mare diferenta de cifra ca spui 2 GB sau 16 Gb, macar a doua e mai reala: capacitatea chipurilor se masoara in Gb.
 
Back
Top