Întrebări pe care ni le punem de mult

Înscrie-te pe Clubford.ro și întreabă acolo. Am pierdut contactul cu ce mai era prin București ca service bun Ford, dar oamenii de acolo sunt foarte săritori și te lămuresc urgent :smile:
 
Sunt cunoscuti, vad ca obtin 5 rezultate cu ei la un search pe google. Bine, nici inlocuirea ambreiajului nu e ceva complicat, se rezolva cu o surubelnita in 5 minute.

BAFTA! :biggrin:
 
Si se regleaza utilizand un ciocanel mic mic de alama, pana cand frecventa sunetului rezultat este conforma cu standardul, in baza masuratorilor cu osciloscopul. :goofy:
 
Nu regleaza tobele la un Porsche, ci ambreiajul la un Ford. Fiind Ford sunetul e deja prea mixat, e greu sa iti dai seama ce troncane si ce zdrangane.
 
Șoarece mort? Aveai aerosoli la purtător. :hihi:

Am întâlnit un caz asemănător la colegii de muncă de la Craiova: candea în mașină și nu știau de unde. În aerotermă l-au găsit pe Aurică mort. Dar măcar ei au mers cu mașina pe la cereale...
 
Scrie softul de router. Acum il rescrie pentru ca in usability testing a descoperit ca 10% din cei intervievati s-au prins totusi ca e ceva care are treaba cu rutarea si asta e o problema grava de securitate.
 
Am fost la MadDog pentru doua scartaituri: la volan si la ambreiaj.
Se pare ca primul scartait nu era la volan, era de la un pivot. Inlocuit. Nu mai scartaie.
Se pare ca al doilea scartait nu era de la ambreiaj, era de la turbina. Demontat turbina, curatat, masurat jocul (cica e "la limita" dar merge), montat la loc, scartaitul persista.
Dar cica nu alea sunt problemele majore.
Se pare ca in idle, motorul mergea doar in doi cilidri. Cand era turat, mergea normal. Au inversat injectoarele si problema a persistat la aceiasi cilindri. S-au verificat cablurile si mufele. s-au curatat niste contacte la masa, etc. Intr-un final a mers cum trebuie.
In plus: inlocuit cureaua de distributie, rola intinzatoare, curea de accesorii, rola intinzatoare (alta), pompa de apa, antigel, ulei si filtru, filtru de motorina.
Cand sa plec - picura motorina pe la furtunele de retur de la injectoare. Inlocuit garniturile. Tot picura. Inlocuit furtunele (600 lei). Nu mai picura.

Deviz total: cam 3000 lei.

La intoarcere raman in pana pe autostrada la km 88. S-a oprit motorul cand am calcat ambreiajul la intrarea intr-o benzinarie. Nu, n-am ramas fara motorina; era destula. Pur si simplu n-a mai dorit sa mearga. "Engine systems fault".

Chem platforma sa ma duca la Slobozia. 250 lei platforma, 170 hotelul.
Un nene de la service-ul Selena gaseste:
P0089 - fuel pressure control valve
U1900 - CAN communication bus fault
U0423 - invalid data received from instrument panel control module
B1473 - generator field terminal circuit
Demonteaza ceva pe un furtun dintre turbina si intercooler, da cu spray de frane pe gaura aia, motorul porneste, se opreste singur, mai da cu spray, mai da la cheie... si intr-un final porneste si sta pornit.
Imi zice ca trebuie sa inlocuiesc regulatorul de presiune. Cica "e obosit" si se blocheaza inchis. Ghinion, nu se vinde separat, doar impreuna cu pompa de motorina - 7000 lei. :eek:

Am venit la Braila cu masina. N-a mai facut figuri. Intre timp constat ca merge mai prost si consuma mai mult. Vreo 25% mai mult. Si turbina tot scartaie.

Un alt mecanic din Braila imi zice ca filtrul de motorina nu-i bun. Sa pun MAN ca o sa mearga. 250 lei + manopera.

Pe net am gasit un topic interesant aici.

Cam cu asta mi-am ocupat timpul in ultima vreme...
 
Last edited:
Am patit si eu ceva similar la Audi, in service la Porsche totul era in regula, desi curgea motorina pe la furtunele de retur de la injectoare. La fel si cu regulatorul de presiune, dar la Audi sunt doua si unul are un rol minor, pe moment le-am schimbat intre ele si doar polua ceva mai mult. Din fericire se vinde separat si e doar 500 de lei. Iar scartaitul la volan si ambreiaj s-a tratat cu volanta si ambreiaj noi, un cap de planetara si vreo cateva bucsi.

Dar masina avea 220.000 km in acel moment si era prima data cand se schimbau volanta si mare parte din piese. Iar reparatia la pompa de motorina a fost doar 2000 de lei si mai merge inca vreo 200.000 km.

Asta inseamna costuri de intretinere la unele masini. Sux.
 
Deh, diesel, mai ieftin la consum (deși există GPL), mult mai scump la defecte. De-aia în veci n-am să am diesel. Îmi pare rău pentru tine. Sincer.
 
Cam cu asta mi-am ocupat timpul in ultima vreme...


Sux, nu știu ce să zic, omul este un mecanic foarte bun și m-a părut om cinstit, nu cred că ți-a stricat mașina doar ca să revii. Nu-i reprezentanță auto, totuși.

Dar din ce văd pe-acolo, este oleac' cam demolată, câți km are la bord/an de fabricație?

Pisoi - da, să vezi ce mișto este cu japonezele, Mazda 3 care am lăsat-o în urmă când am plecat din țară acum se oprește inexplicabil și ăia la service îi tot schimbă piese fără să știe ce are, gg. Probabil este ceva stupid, dar mie mi s-a luat. Toate sunt făcute să crape în maxim 5 ani de la data cumpărării, pentru că altfel cum s-ar face jdemiliarde din vânzări?
 
Back
Top