Întrebări pe care ni le punem de mult

Ăia sunt acumulatorii de bliț (Powerex 2700, 8 la număr - 2 seturi de câte 4) și-i folosesc deja de 1 an jumate +. Și am mai reușit să recuperez o groază de alți acumulatori generici de prin casă, și nu doar de-ai mei - niște GPuri de 2100mAh, niște chinezisme, ceva Energizer, etc, undeva totalul sare binișor de 30 - și punctul cel mai important este că pot vedea ce capacitate efectivă au după un refresh. La mine cam orice folosește AA sau AAA este pe bază de acumulatori (telecomenzi, lanterne, telefonul "fix", ce aparate foto compacte mai am pe-aci, etc), alcaline nu mai folosesc (am trecut pe litiu la tot ce mai foloseam alcaline, e.g. bliț în cazuri urgente, laser pointere), deci încărcătorul ăsta practic m-a scutit de o groază de cheltuieli suplimentare.

Chargerele precedente au fost de toate națiile, de la Energizer până la Maha d-ăla fast shiet de patru bucăți, nici unul nu m-a satisfăcut cu adevărat, am avut seturi de Powerex 2700 moarte după maxim 6 luni, acum practic le-am folosit pe o durată de ~3 ori mai lungă și merg ca-n prima zi.

Sincer ți-aș face un spreadsheet să te convingi, dar chiar nu am timp de asta :biggrin:
 
Am si eu la firma un incarcator d-asta state-of-the-art cu controler separat pe fiecare "teava" si o tona de setari si chestii. Uneori da eroare pe unii acumulatori si nu reuseste nici cu recycle, nici cu descarcare/incarcare, cu nimic nu reuseste sa-i miste. Atunci ii iau frumos si ii bag intr-o mizerie de "Mini Charger" venit la o camera foto Kodak de ~100 euro care pompeaza 200 mA in orice bagi inauntru incontinuu, chiar si o luna daca-i lasi acolo; majoritatea isi revin dupa o noapte petrecuta in mizeria aia de incarcator, dupa care mai merg 6-9 luni pana dau iar eroare. :goofy:

P.S. Maha MH-C9000 scrie pe el, pe incarcatoru' ala mijto de la firma. :biggrin:
 
C9000 testează rezistența internă. Dacă e prea mare refuză să le încarce (afișează "HIGH"). Dacă pe alea le bagi într-un încărcător normal o să vezi că se încălzesc mai mult. Într-unul de 200mA n-o să-ți dai seama.

Dacă chiar vrei să treci de faza asta, încălzește acumulatorul înainte să-l bagi, și încărcătorul va calcula o rezistență mai scăzută (pentru că va lua în calcul temperatura acumulatorului).
 
Da, un încărcător prost (da' prost-prost) îți poate strica accelerat acumulatorii

Problema e că nu îi încarcă nici măcar o dată. Adică îi cumpăr, îi pun în aparatul foto (fără charging, aparent toţi acumulatorii pe care i-am cumpărat erau precharged), se golesc, charger-ul zbiară că-s defecţi. :mda:
O să îi iau pe cei "defecţi" cu mine azi la muncă, am vorbit cu un coleg să îmi aducă un charger, să-i testez acolo.
 
Da, e foarte posibil sa se fi stricat incarcatorul, de fapt Maha asta de-l avem acum este al doilea, primul s-a defectat si a fost schimbat la garantie cu asta. Nu mai stiu ce problema avea cel vechi...
 
Un amic are o curiozitate legata de americani, poate puteti sa il lamuriti voi. Chiar conduc atat de prost in realitate ca in filme ? Se gandeste la faptul ca sunt terifiati de sensurile giratorii si la faptul ca 90% sunt morti daca le dai o masina cu transmisie manuala, asta ar tinde sa il faca sa creada ca da. Cel putin in filme nu vede pe nimeni oprind gradat sau dand semne ca ar fi constient de ce se afla la mai mult de 3m in fata lui. De laterale si spate ce sa mai zica.

E vorba de clisee specifice filmelor sau e chiar real ?
 
Bună asta.

Ref: acumulatori, am găsit la un coleg un "dumb charger" GP PowerBank 4 şi am pus doi acumulatori "defecţi" în el, i-am lăsat f'o 4 ore, apoi i-am luat acasă, i-am băgat în charger-ul meu, la unul a zbierat că e defect, pe celălalt l-a încărcat full. Astfel, rezultatul e... neconcludent :smile:
 
Din cate stiu eu multi americani nu stiu sa foloseasca o transmisie manuala. Sunt rare la ei, unchiul meu mi-a confirmat ca el habar n-are si e mort daca ii dai o masina cu asa ceva. Sunt sigur ca sunt unii care stiu sa o foloseasca, dar presupun ca nu prea multi.
 
E vorba de clisee specifice filmelor sau e chiar real ?
Nu pot generaliza pentru ca nu am stat prea mult pe-acolo, dar cei pe care ii stiu si pe care i-am vazut conduceau aproximativ normal. Masinile fara transmisie automata sunt extrem de rare, deci nu stiu sa le conduca, iar sensurile giratorii nu prea am vazut. E normal sa fii un pic speriat de conditii de condus cu care nu esti obisnuit, de pilda in Iordania (tara plina de deserturi) cand a nins 2 zile dupa vreo 10 ani aproape nimeni nu era in stare sa conduca.

De asemenea in SUA conduc frecvent si babe de 80 de ani, incet si prudent, asa ca poti sa dai de masini care merg ciudat pana te prinzi de ce. La varsta aia nu cred ca prea multi au un control fin al acceleratiei si franei. Aproape toti respecta regulile de circulatie, caz in care nu te intereseaza prea tare cine e in stanga, dreapta sau spate, ci doar in fata. Am condus si eu in tari in care eram foarte relaxat si nu ma interesa traficul din jur, desi in Romania sunt paranoic la volan si in special la ghidon si stiu tot ce misca in jurul meu -diferenta e ca acolo se dau amenzi multe si sunt in general duble pe unele portiuni (oriunde sunt lucrari la sosea, de pilda), cand platesti 4-500$ o amenda si politia chiar e pe strada (nu ca sa doarma, ca ai nostri) atunci stii ca poti sa mergi relaxat.
 
Nope.
(nu ştiu dacă search-ul e static sau dinamic, probabil link-ul nu merge, dar din primele 25 de postări, doar una începe cu "Un amic").
 
Last edited by a moderator:
FFS, play along. :goofy:

In other news, should I be worried? Face aşa de vreo două zile. MSE şi Malwarebytes n-au nimic de zis.
 

Attachments

  • Net.png
    Net.png
    30.7 KB · Views: 53
MSE, ala care nu comenteaza la virusi de frica sa nu ia bataie? :biggrin:

Nu știu dacă să râd sau să plâng că oamenii se simt în siguranță cu MSE, mie mi se pare o chestie total sinistră și motivul de mai sus este... delicat explicat :biggrin:
 
Back
Top