Întrebări pe care ni le punem de mult

Ba da, tocmai că l-am citit. Ideea era că tu confunzi calitatea premium cu cea buget. Evident, şi preţurile diferă cu mult. Sau altfel spus, compari merele cu perele. :wink:
 
Nu cred că s-a adus vorba despre buget/premium în discuție, prin urmare recomandarea mea a fost top end. Plus că un Bosch luat de unde trebuie nu sparge deloc pușculița și pentru o mașină de 6 ani premium mi se pare încă recomandat.
 
Majoritatea bateriilor folosite acum in domeniul auto-moto sint sealed. Asa e, nu fac fata bine la supraincarcare, dar asa ceva rar se mai intimpla azi.
Bateriile de genul asta "mor" din cauza sulfatarii care apare usor la cele cu placi poroase sub 12.6V si mai greu la cele cu deep discharge (placi solide). Adica chiar daca se incarca in timp mai lung, nu au o problema deosebita daca stau descarcate.
Aruncati un ochi la bateriile Optima, de exemplu.
 
Banuiesc ca la Bosch car service am sanse sa gasesc ce-mi trebuie. Faza este ca ma mai dau pe forumul VW din cand in cand si acolo sunt o gamada de coco care se plang de calitatea produselor Bosch in special la baterii, asta, plus experienta mea absolut deplorabila cu niste stergatoare de parbriz, plus 2 masini de tuns iarba si o scula dintr - aia de spalat masina, toate picate la cateva luni de folosire absolut sporadica, ma face sa am si eu cumva rezervele mele in ceaa ce priveste Bosch.
Oricum atata timp cat porneste masina nu-mi fac nicio problema, cert este ca ar trebui sa am toate informatiile necesare, pt ca sunt constient ca o baterie din 2005 nu ma mai poate duce mult, in conditiile in care pornesc masina de 2 ori pe zi pt 2 drumuri - de acasa la serv si invers, 22 km.

Multumesc Neo pt recomandare, s-a notat!
 
@radul: fiecare producator are game de produse. Cele "premium" sint de calitate mai buna.
Stii tu intrebarile mele: buget si pretentii ... :smile:
 
Și încă ceva: orice brand cât de cât respectat e urmărit de o întreagă industrie de fake-uri, indiferent că e SanDisk, Varta sau Ariel. Aflați care sunt metodele de a identifica originalul, ca să nu plătiți bani grei pe niște copii bine măsluite.
 
Ti s-o parea tie, dar la noi este ilegala din pacate.
Cu toate ca eu sint de acord cu tine, atrage atentia imediat.
 
that guy that diy-ed said:
I would also want a way to be able to disable the brief flash before the brake light stays solid on. This could be useful if the flash was ever to cause a safety hazard to other drivers or if I am ever stopped by the police for having this system I can easily disable the strobe part and still have a functioning brake light; I do not want to be stranded. I wrote the software so that if you turn the key on while you have the brakes applied, the flash is disabled. You must turn the key off, then back on, without the brake applied to restore the flash functionality.

Read carefully :smile:
 
Tot ilegala e. Daca becul nu e de dimensiunile si puterea specificate in ce are inginerul de RAR in fata cand faci ITP-ul, il pici cu brio sau te trimite acasa sa pui sistemul de lumini original. Alternativ iti poate lua talonul in trafic daca prinzi politai+agent RAR in filtru.
 
Bullshit, are spectrofotometru la RAR? În cel mai "rău" caz, sunt mai luminoase decât becurile default.
 
Eu am un topcase cu LED-uri. Se aprind normal, nu cu flash sau alte efecte.
Nu le-am conectat pana acum dar ma gandesc sa le conectez. Cat risc la amenda?
 
Nimic, topcase-ul nu face parte din motocicleta si nu are specificatii. E ca si cum ti-ai monta lanterna pe bicicleta. Sau headlight.
 
In aces caz particular, becurile de pozitie de la moto lumineaza (cu lumina lor alb-galbuie) si numarul de sub ele. Culoarea rosie se obtine cu un filtru rosu.
Daca schimbi becurile astea cu LED-uri rosii, numarul nu va mai fi luminat cu lumina alba. De fapt nu va mai fi luminat mai deloc, pentru ca LED-urile emit lumina intr-un unghi mult mai mic decit becurile cu filament. Si poate chiar din alt punct.
Pentru ce spun eu mai sus nu e nevoie de spectrometru.
 
Detalii, adaugi 2 LEDuri albe pentru număr. Oricum RAR sux balls, chestii mai abuzive ca acolo cred că am văzut doar la ITPuri.
 
Eu ziceam ca asta e o motivatie (valida ce-i drept) pentru refuzul RAR-ului.
Si daca pui si LED-uri albe custom ... alt pret.
 
Deci hai sa ma explic din nou: daca ce ai tu in curu mobrei nu se pupa cu ce are el pe catalogul de verificari/nu este omologat in cartea de identitate, te trimite frumusel acasa sa le pui pe alea omologate pentru mobra ta. Pot s fie custom si super energy savers/cel mai tare rahat de cand au facut pestii picioare, daca nu e cum scrie la carte, nu iei RAR-ul. Daca e jegos, poa sa-ti opreasca si talonul.

ITP-ul e altceva, ITP poti face la orice service autorizat. Astia pentru 30j de lei in plus te trec si fara frane.
 
Hai să explic și eu din nou - la RAR nu au bazele de date updatate cum trebuie, mie nu-mi apărea mașina acolo pentru că avea altă serie de motor decât ce avea gigelul, deși toate sursele pe care le aveam eu (internet + programe de diagnoză) îl afișau ca fiind o variație mai rară și deja le sclipeau ochii la ce șpagă aveau să tragă de la mine. Cataloagele lor sunt irelevante, nu au nici măcar chestiile normale. Și abuzurile pe chestia asta sunt la ordinea zilei, ok, să zicem, lumini, eu de unde plm scoteam alt motor să se pupe cu ce are boul acolo? :biggrin:
 
Back
Top