Întrebări pe care ni le punem de mult

Și încă ceva: la mine la telefon, cel puțin, iconița Bluetooth rămâne gri în loc să se facă albastră, deși adaptorul e conectat și comunică. Din ce înțeleg, se face albastră doar atunci când la o asemenea conexiune este asociat și un anumit profil - headset audio, keyboard, etc. - ori la acest echipament nu se aplică niciunul.
 
Și încă ceva: la mine la telefon, cel puțin, iconița Bluetooth rămâne gri în loc să se facă albastră, deși adaptorul e conectat și comunică. Din ce înțeleg, se face albastră doar atunci când la o asemenea conexiune este asociat și un anumit profil - headset audio, keyboard, etc. - ori la acest echipament nu se aplică niciunul.


Nu știu ce să spun, la mine se "umple" iconița de la BT și la S2 (care mere cu CM 4.4.4) și la Nexus 4 (4.4.4 oficial cu kernel de la Franco). Posibil să depindă de telefon, evident.
 
CPU AMD E-350, in BIOS o multime de optiuni de power-saving pt APU, idem driver special sub Win pt. cool'n'quiet. Cu toate optiunile de power-saving activate am 45W consum stabil in idle (Win, numai pt. computer). Cu toate dezactivate consumul scade la 40W. WTF?
 
Driverul C&Q este idiot. Foloseste K10Stat, dar ai grija sa setezi 'default' la tensiunile din BIOS inainte sa il folosesti.
 
Multzam pentru raspuns. Nu mai bag nimic care sa se joace cu frecventa procesorului. Cu toate dezactivate si pe "default" am rezolvat multe probleme. Mai ramane imposibilul (adica sa conving XP-ul sa schimbe IRQ-ul la placa audio fara s-o bag in alt soclu PCI - ca n-am disponibil). Am incercat sa fac figura cu schimbarea HAL din ACPI PC in Standard PC dar am esuat. :sad: Noroc ca Ghost + backup inainte.
 
Pai daca ai APIC activat, ai mai multe zeci de intreruperi disponibile. De ce ai vrea sa le schimbi?

Sau te referi la intreruperile fizice ale PCI? Alea sunt linii hardware in bus-ul si sloturile PCI. N-ai cum sa le schimbi intre ele. Deeeesiiii.... am vazut un 486 la care le puteai inversa din BIOS. In ultimii 20 de ani nu se mai practica.
 
Help!
Vreau să conectez un al doilea PC la routerul de la serviciu. Pe primul PC am valorile IP, subnet mask, default gateway, apoi chestiile acelea DNS. Ce trebuie să schimb la celălalt ca să se conecteze? Ca unul care nu le are deloc cu rețelistica, la alt PC, mort acum, știu că am schimbat, parcă, doar IP-ul și a mers. Am procedat la fel și acum, dar nu vrea.
Automatic nu vrea să-și ia setările.

EDIT: am reușit, greșisem o cifră. :biggrin:
 
Last edited:
Daca nu ma insel pe PCI intreruperile nu mai sunt fizice de ceva vreme, sunt logice si se merge pe shared IRQ. Dar poate ma insel. Problema e cu placi mai vechi care nu stiu sa faca share corect sau deloc si vor neaparat anumite intreruperi, lucru pe care un chipset modern nu il intelege si nu il suporta.
 
Sunt arhicunoscute problemele placilor PCI M-audio atunci cand sunt pe un IRQ sharuit cu bazaconii gen placa video, retea sau USB. La mine apare sharuita cu placa video si am unele probleme. Links.
 
Neo, te rog sa te exprimi corect: "Toate mazdele sunt făcute să crape în maxim 5 ani de la data cumpărării". Nu generaliza.
Nu prea există mașini japoneze proaste (fabricate în Japonia), doar prost îngrijite. Cred că ține de omul sfințește locul.

Am observat cât de mult contează unde e făcută o mașină, nu doar de cine. Marca de lux a lui Toyota, Lexus, e fabricată exclusiv în Japonia și, an de an, e cea mai fiabilă în SUA. Toyota americană e OK (asta am eu), dar nu e la același nivel.

La fel cu Hyundai. Am avut una fabricată în Coreea de Sud și, timp de zece ani, nu a trebuit să fac altceva decât service periodic obișnuit.
 
Hurr, durr, trebuia s-o dau cu ulei de șarpe pe la încheieturi sau ce? Revizii făcute la timp cu piese originale, kilometri puțini (sub 100.000), menajată și tot tacâmul. Made in Japan.

Ține o claie de omul sfințește locul. Sau cine știe, că a trebuit s-o duc la sfințit la mânăstire, au dat ăia cu virgulă pe-acolo.

Atâta bs. Get over it, sunt făcute să crape, altfel modelele noi nu s-ar vinde. Sunt și excepții, evident, dar mult prea rare.
 
La motociclete exista Honda fabricate in Italia si Honta fabricate in Japonia: toate variantele sport care sunt solicitate mai tare sunt facute in Japonia, desi e acelasi motor ca la cele din Italia, doar ca alea japoneze au linia rosie cu 2500-3000 rpm mai sus, pentru ca merg.

La Yamaha e similara povestea, alea mai ieftine si mai slabe sunt facute in Europa. Mai pica un surub in mers, mai se buseste incarcarea bateriei si schimba 2-3 relee de incarcare si vreo 3 alternatoare fara sa ii dea de cap, ca asa e in fotbal.
 
Neo, așa arată fiabilitatea modelului american (raportat la restul mașinilor de pe piață, după inegalabila revistă Consumer Reports):

Capture.PNG


Roșu e bine, negru e rău.

Capture2.PNG


Altfel spus, Mazda3 de aici e excelentă, deși e fabricată în SUA. Când am zis "omul sfințește locul", mă refeream la muncitorii din fabrică. E greu să predai străinilor mentalitatea japoneză.
 
Last edited:
Acolo văd doar motoare ca pentru americani, în cazul meu motorul este de 1.6l, diesel, 90CP, același tip de motor care echipează și Ford, și Citroen, și Peugeot. Același motor care-l am acum pe Focusul personal. Este un motor absolut excelent și nu știu ce spanac a crăpat/crapă și mai este și pe mâna service-ului românesc acum, deci meh.

Din ce văd, totuși, statisticile arată absolut oribil :\
 
Tocmai mi-a crapat masina. :sad: O ora de munca (din care juma' de ora am pilit sa-mi fac o surubelnita speciala cu care sa desfac suruburile "proprietare" = triunghiulare :zbang: ), inlocuit tot ce era surub care se insuruba in plastic cu surub metric + piulita. Sper ca acum sa ma tina inca cel putin zece ani. :smile: Nu de alta dar ma prindea Craciunul descoperit.

Deci Neo are dreptate. :biggrin:

LE: cumparata in mai 2010 si abuzata in mod salbatic, vezi AICI.
 

Attachments

  • alpina-sf-4012.jpg
    alpina-sf-4012.jpg
    15.3 KB · Views: 15
Last edited by a moderator:
Back
Top