Cât se poate optimiza un joc 3D? 100 MB pe disc? 50 MB pe disc? Sub 200 kb?
http://www.theprodukkt.com/debris/
Ca să nu stea jucătorii să aştepte 10 minute încărcarea/decompresia/crearea joculuiDupa ce am vazut chestia asta stau si ma intreb de ce ultimul GTA are ~16GB?![]()
Cât se poate optimiza un joc 3D? 100 MB pe disc? 50 MB pe disc? Sub 200 kb?
http://www.theprodukkt.com/debris/
Tot aștia au facut .kkrieger. Un joc 3D in 97kB.
Dupa ce am vazut chestia asta stau si ma intreb de ce ultimul GTA are ~16GB?![]()
Ca să nu stea jucătorii să aştepte 10 minute încărcarea/decompresia/crearea jocului.
Fiindcă GTA foloseşte texturi, iar chestia asta le generează algoritmic. Ca să fac o comparaţie, GTA are nevoie de placă video ţeapănă, iar acest demoscene are nevoie de CPU muult. Ca să rulezi ceva de genul GTA 4 cu algoritmi procedurali ai avea nevoie de vreo 10 quad-cores care să facă toate calculele
- plus o căruţă de memorie...