ILINK - culmea indolenței/nesimțirii

IceCub

Membru Senior
Salutare tuturor,

Se face sa sunt abonat Ilink de cand au venit in Constanta si au preluat reteaua/abonatii de la vechiul provider, Alienstation (acum multi ani). Am ramas de clientul lor de atunci cu toate bunele si relele.
In data de 19 ianuarie 2012 am constatat ca nu mai functioneaza conexiunea internet, am zis nici o problema, sun, raportez si se rezolva. Problema este ca de atunci... se tot rezolva, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta. A trecut o luna si jumatate iar serviciul de internet tot nu functioneaza. Am tot sunat (de zeci de ori), am trimis mail-uri, am fost la sediul lor din Constanta - in zadar. Partea si mai interesanta este sa de o luna de zile tot incerc sa dau de un "superior/superviser", dar parca e un sat fara caini: de fiecare data primesc aceeasi poezie "nu este disponibil acum, lasati un numar de telefon si veti fi contactat".
Au croit un sistem "clientproof" in care beneficiarul sa nu aiba nici o sansa de a primi vre-o explicatie:
- la callcenter/helpdesk/e-mail raspunde un operator care nu poate decat sa preia sesizarea, eventual noteaza ca "a mai revenit cu un telefon / roaga urgentarea" sau serveste poezia de mai sus cu supervizer-ul;
- la sediul din teritoriu nu e decat o casierita care nu are nici o treaba cu sesizarile: Singurul lucru pe care il poate face este sa sune echipa tehnica de pe teren si sa-i intrebe cand au de gand sa remedieze problema, raspunsul lor fiind "eternul maine"
- consucerea/responsabilii de la centru nu sunt nici o data de gasit, cum spuneam, e sat fara caini

Saptamana trecuta am sunat sa intreb de statusul sesizarii, dar spre surprinderea mea mi se comunica ca am contul suspendat pentru neplata facturii aferente lunii februarie (luna in care serviciul nu a functionat deloc), desi dupa calculele mele, Ilink imi este datoare cu 13 zilde de internet aferente lunii ianuarie.

I-am intrebat atat telefonic cat si prin e-mail daca mai au de gand sa remedieze problema, intrebare la care nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi.

Asa ca fratilor nu am decat un sfat: Feriti-va de ILINK ca de dracu'!
 
Naspa, inseamna ca e de la tine daca toti te lasa fara net. :biggrin:

la asta nu m-am gandit :biggrin:

In luna Aprilie 2011, dupa ce Ilink m-a lasat 3 saptamani fara internet (deci nu sunt la prima fapta de genul asta) m-am dus si am facut un contract la RDS. Astia m-au sunat dupa 8 luni de zile, adica in luna Decembrie 2011 ca vor sa vina sa faca instalarea - i-am refuzat. E drept, acum regret ca am fost "cocoș" si i-am refuzat. Luna trecuta am fost iarasi pe la RDS si i-am intrebat cam in cat timp sa fac instalarile, dar dupa ce mi-au spus ca dureaza 4-6 saptamani, am facut stanga'nprejur si am plecat. Am impresia ca astia nu mai au nevoie de abonati...

Culmea este ca cica, Constanta e orasul european cu cea mai mare viteza medie de acces la internet :lol:
 
Eu inca mai sunt abonat la o firma locala. Sper sa nu fie preluata de vreun gigant ca se duce naibii calitatea si promptitudinea de care beneficiez.
 
Identic si in Giurgiu. ILink a preluat BVNet. Cat am stat la BVNet totul a fost ok, apoi i-au preluat Ilink. Acum vreo 2 ani m-am trezit ca netul functiona o zi din sapte. Cabluri taiate, switch-uri in cutii fara capac, switch-uri puse aiurea in loop, am renuntat la ei si gata.
 
In general firmele mari au putini oameni care fac instalari sau chiar au facut outsourcing la tot.
Firmele mai mici se misca mai bine pana vand tot. Si ei tot de la cei mari cumpara, dar wholesale.
 
RDS rulz. Eu aveam net de la o retea de cartier care a fost preluata de vreo 5 ani de RDS. Cred in afara de o singura data cand 2-3 zile si-au schimbat sarmele din utp in fibra, nu s-a intamplat niciodata sa-mi pice netul mai mult de jumate de zi, o zi maxim. Si 100mbs + stick 3G + telefonie fixa si mobila la 44 de lei. Poate dureaza mai mult acum conectarea dar eu zic ca merita.
 
Juma' de zi? Una întreagă? Io-s cu telefonu' pe ei la câteva minute după ce a picat. :goofy:
 
Back
Top