Nu am referinte beton la cat este de afectata echilibrarea de la un sezon la altul, insa am vazut un reportaj pe DW referitor la chestia asta, iar anvelopele testate dupa 6 luni de stat in garaj nu aratau deloc bine din acest punct de vedere - cu implicatii destul de serioase asupra intregului ansamblu de rulare, bucse , pivoti etc.
Era probabil marketing, ca sa-i faca pe "zi germans" sa se duca la service, insa parca nici as avea incredere totala in nea caisa de la vulcanizare.
Pe scurt personal prefer sa dau 100 lei pe an vs 8- 9-1000 lei deodata, cu riscul de a sta un pic la coada de 2 ori pe an, dar cu avantajul ca am lungit pelteaua cu banii in buzunar pentru inca un an, plus avantajul de a avea rotile echilbrate la fiecare 6 luni. Pe de alta parte sunt vulcanizari unde se fac programari si se si respecta, deci coada poate fi evitata elegant.
LE nu am cinestiece de avion de masina, e chiar un model banal si absolut comun, insa cu toate astea 60 EUR "la oferta"/o bucata de tabla mi se pare char mult.