Firme neserioase

K

kronosro

Guest
Nu stiu daca mai exista vreun thread asemanator (am cautat dar n-am gasit). As vrea sa incep eu o campanie de publicitate negativa impotriva diverselor firme care nu isi respecta clientii (poate doar pina le incaseaza banii, dupa care nu-i mai intereseaza de ei).
Iata una dintre aceste firme (oare se pot numi asa? ) : OMNIA PLUS SRL ( firma care se ocupa de import, distributie si montaj aere conditionate ) care era numai miere ( Director de vinzari: Alexandru Zainescu - vai de el saracu, nici macar nu stie ce vinde ) pina am platit dupa care : au gaurit anapoda peretii (au dat gauri la intimplare, fara sa masoare), au murdarit peretii ( lasa ca se curata; ce sa fac, sint murdar pe miini, etc.), unul dintre splituri este pus strimb (cica asa sta el domne...). Drept compensare, s-au oferit sa faca un contract de mentenanta periodica ( de 2 ori pe an, timp de 2 ani) dar umblu de 2 luni sa-l semnez si ....ma las pagubas. Mi-e groaza, daca voi avea nevoie de interventie in perioada de garantie, cum voi fi tratat; insa pentru asta exista OPC si pot sa ii dau in judecata...
Va sfatuiesc sa va feriti de aceasta firma si eventual sa anuntati si pe altii ca sa nu mai tepuiasca alti clienti!

Cred ca mai cunoasteti astfel de "firme"; poate ar fi bine sa stie cit mai multi despre ei. Numai asa dispar de pe piata si ramin numai cei cu adevarat seriosi.
 
Nu am nimic impotriva acestei actiuni si sunt convins ca multi avem diferite lucruri de semnalat. Stim foarte bine care e starea serviciilor in Romania si un astfel de thread va ajuta.
Totusi, trebuie sa pastram niste limite si sa ne argumentam solid afirmatiile. Exprimari de genul "vai de el saracu, nici macar nu stie ce vinde" cred ca nu isi iau locul pe acest forum.
Propun sa adoptam un ton calm, linistit, sa argumentam fiecare post cu dovezi clare (facturi scanate, poze de la locul faptei, samd), si sunt sigur ca numai in acest fel putem schimba ceva.
Multumesc pentru initiativa, kronosro.
 
OK, luati atunci in consideratie doar faptul ca acesta firma NU isi respecta nici clientii nici cuvintul dat. Cred ca este suficient ca sa fie ocolita pe viitor de eventualii clienti.
Pentru detalii, PM
 
Ce descrii tu acolo se intampla cu majoritatea firmelor de montat aer conditionat. Cererea e mare si permite intrarea pe piata unor asemenea caricaturi de firme, care fac bani gramada facand o treaba de mantuiala. Cam la fel s-a intamplat si la mine, murdarie pe perete, o bucata apreciabila din peretele exterior s-a desprins de la bormasina cu percutie "ca asa merge mai repede" si in plus unitatea externa a fost montata unde le-a fost lor mai usor si apa are tendinta sa pice pe geamul vecinului de jos cand bate nitel vantul. Nu am retinut numele firmei dar nici nu stiu cat de important este, din 5 amici care si-au pus aer conditionat 4 au avut probleme, probabil au fost firme diferite dar rezultatul a fost acelasi...

Cred ca ar fi mai util ca cineva sa dea un exemplu pozitiv, o firma care sa monteze cum trebuie. Si pe final, sa nu uitam un aspect important:

Citat din Regulament
16. Scandalurile pornite împotriva unor firme IT sunt interzise. Dacă o firmă te-a nemulţumit şi doreşti să porneşti o discuţie pe această temă, trebuie să o faci civilizat, cu argumente solide (mergând până la prezentarea de documente doveditoare, în caz că ţi se cere acest lucru). Chiar şi faptul că firma respectivă are o atitudine reprobabilă nu justifică un comportament jignitor la adresa ei.
 
Cred ca ati inteles gresit punctul meu de vedere: modul de lucru a fost execrabil, dar n-am putut sa stau cu peretii stricati si am platit ca sa-i repare cineva. Ce m-a nemultumit cel mai mult a fost atitudinea reprobabila a directorului de vinzari care pur si simplu : M-A TRATAT CU SICTIR , pina cind am renuntat la acel amarit de contract de mentenanta.
Asta vreau sa stie toata lumea.
Dovezi: cuvintul meu contra cuvintului lui. (credeti ca sta cineva sa inregistreze convorbirile telefonice?)
 
Dupa cum e structurat art. 16, se precizeaza ca doar firmele de IT trebuie sa fie ocolite atunci cand ai ceva de reprosat despre felul cum isi trateaza clientii.
Iar facturi scanate, poze, inregistrari telefonice - astea isi au rostul intr-o sala de judecata, nu un forum. Simpla prezentare a unei situatii ar trebui sa fie suficienta: "am fost si am cumparat (aparat de aer conditionat in acest caz) pe care mi l-a montat aiurea in casa (aici se pot atasa niste poze - dar nu e obligatoriu ) si afara. Recomand sa va feriti de ei ca fac treaba de mantuiala." O asemenea formulare nu face nici un rau nimanui, ci este doar o informare despre o stare de fapt: cumparat produs, montat aiurea => firma de 2lei.
 
Ba face rau. Neavizatii (si nu numai) vin aici in principal pentru a gasi raspunsuri la intrebarile care ii macina. O parte din aceste intrebari se refera la "ce cumpar / de unde cumpar". Daca vine un nebun / frustrat sau pur si simplu cineva de la concurenta si imprastie "pitici gazosi" (copyright neatza), cum ii filtrezi? Mai exact, ce dovada am eu ca un astfel de topic nu e o petarda?
Regulamentul mi se pare chiar prea light in sensul asta, tinind cont de potentiala gravitate a unei astfel de situatii.

In plus, cit de greu e sa scanezi o factura, eventual sa faci o poza, doua? Ca tot te deranjezi sa pornesti ditamai threadul...
 
cu ce ajuta o factura scanata? Sa demonstraez ca ce spun e real? Sau poze. Cam greu acum (poate nici n-am facut poze atunci)!
Si pina la urma e vorba de tonul folosit si felul de a te pasa la infinit (specific multor firme din Romanica)
 
Nu pot sa cred ca nu mai exista firme neserioase in Romania...:frown:
 
ODER, iti promit tabla pe casa si te apuca dracii cu ei. Acum ce te ajuta ca stii acest aspect?
 
Ar trebui sa se faca o diferentiere intre firme neserioase si cativa angajati neseriosi. Pentru ca nu poti sa spui ca firma X e neserioasa pentru ca angajatul Y s-a purtat urat cu tine.
 
Daca atitudinea angajatului respectiv e tolerata chiar si dupa o plingere formulata conducerii, atunci firma devine si ea neserioasa.
 
Originally posted by bausto
Ar trebui sa se faca o diferentiere intre firme neserioase si cativa angajati neseriosi. Pentru ca nu poti sa spui ca firma X e neserioasa pentru ca angajatul Y s-a purtat urat cu tine.

Ok, daca inclusiv directorasul e un bou care incearca sa faca pe jmecherasul, atunci ce papucii mei e vina?
 
Ok, eu am fost la o firma oarecare, trepadusul de la service a stat si a tras de timp si s-a certat cu mine pana ne-am plictisit amandoi, dar in momentul in care problema a ajuns un pic mai sus, s-a rezolvat imediat.
Multi s-ar grabi sa scrie aici ca aia e o firma neserioasa. Mie mi s-a parut mai degraba ca au si angajati neseriosi.
 
Corect Hulubei. :thumbs:
Dar cind insusi directorul de vinzari se poarta urit cu un client caruia a stiut sa-i ia banii, cred ca se poate extinde epitetul asupra intregii firme
 
Originally posted by Xllerator
E de vina ala care mai calca pe-acolo. :smile:
Când există monopol pe piaţă nu aveam de ales decât să îl calc cât pot de mult pe cap şi bătăi să facă ca mine sau să pun carton pe casă şi să aştept la anul să adun apa din camere.
 
Originally posted by hulubei
Când există monopol pe piaţă nu aveam de ales decât să îl calc cât pot de mult pe cap şi bătăi să facă ca mine sau să pun carton pe casă şi să aştept la anul să adun apa din camere.

Punctual vorbind...sint sigur ca nu este doar 1 firma care face ceea ce vrei tu. Poate ar trebui sa cauti mai mult (e adevarat ca uneori mergi contra cronometru si atunci "defilezi cu ce ai")
 
Te mulţumeşte dacă-ţi spun că am mers (mail) până la producătorul din Noua Zeelandă?
 
Da.
Ma bucur ca ai facut asta. Nu stiu urmarea mailurilor date de tine dar sper ca s-a rezolvat.
Si eu am facut asta si am fost cautat chiar a doua zi de reprezentantii din Romania ai firmei dupa care s-a rezolvat si problema. (nu vreau sa amintesc ce mutre au facut cei de la service cind au venit...ca de ce am scris acolo; ca nu puteam sa vorbesc cu ei, etc)
 
Back
Top