pantera
Membru
Click (2006) - pentru cei care vor sa vada o comedie bine realizata in genul "Bruce Almighty" dar cu o lectie de viata ceva mai bine ilustrata; original ca glume, iese din tiparul si cliseele tipice, este o comedie, zic eu, destul de originala pentru a merita sa fie vizionata; pe mine m-a surprins intr-un mod placut, pentru ca ma asteptam la ceva mult mai saracacios ca substrat, si poate de aceea am tendinta sa exagerez, dar va recomand sa va convingeti voi insiva; s-ar putea sa nu va para rau;
Crash (2004) - pentru cei care au "reusit" sa nu il vizioneze inca, e un film de substanta extraordinar de bine realizat (de fapt extraordinar nu este chiar cuvantul potrivit, dar nu am gasit un alt superlativ mai pe masura ); chiar daca subiectul este legat de rasism si nu se aplica Romaniei noastre care nu a fost marcata niciodata de aceasta tara, filmul este destul de bine realizat pentru a te captiva inca de la inceput si pentru a te impresiona intr-un mod foarte placut; imaginea e dureros de bine realizata, sunetul aproape ca te mangaie pe suflet, iar scopul filmului e pe deplin atins, pentru ca la un anumit moment ajungi sa te sincronizezi cu personajele si sa simti la propriu tot ceea ce simt si ele; e un film de nota 10 fara doar si poate;
Saw (2004) , Saw II (2005) , Crywolf (2005) - le-am pus la gramada pentru ca sunt asemanatoare ca gen si ca mod de realizare; daca nu as sti mai bine, as putea sa spun ca Saw si Crywolf sunt create, regizate si filmate de aceiasi oameni; sunt niste filme pe care le recomand celor carora le plac rasturnarile placute si impresionante de situatie si filmele la care stai sa te gandesti vreo 30 de minute dupa ce s-au terminat ; nota 9 de la mine;
Primer (2004) - nu l-am inclus intre cele de mai sus din simplul motiv ca se deosebeste de acestea prin prisma mai multor aspecte: e un film in care habar n-ai ce se intampla chiar in timp ce te uiti la el (si nu exagerez in nici un fel), te poti uita la el de trei sau patru ori si ai impresia ca vezi trei filme diferite, felul in care este realizat este atat de inedit incat you don't give a shit ca nu intelegi nimic din ce se intampla; insa puteti sa stati linistiti ca odata ce l-ati revazut a treia oara, va dati seama foarte clar care e firul epic ; nota 8 spre 9 de la mine pentru cel mai bun low-budget de debut al unui scenarist, regizor si actor;
The Village (2004) - cu o idee cel putin interesanta si un inceput destul de intrigant si de bizar, dar cu o explicatie logica si pe masura lui; nota 9 pentru un film fantastic de misterios si bine realizat; subiectul nu vreau sa-l divulg ca sa nu stric nimanui surpriza; se recomanda a fi vizionat pe nepusa masa (fara sa se stie nimic despre el)
White Chicks (2004) - nu se ridica la nivelul celor de mai sus, dar intrucat am ras cu lacrimi la unele faze, m-am decis ca merita un loc printre colosii de mai sus; nu te invata nimic, nu te schimba in nici un fel, nu te face mai destept sau mai prost ci doar te face sa plangi cu lacrimi si hohote de ras (nu garantez asta tuturor, mie unul mi s-a aplicat )
Memento (2000) - subiect original, montaj original, putin psihologic, putin greu de inteles, putin cam continuu, foarte bine realizat; te tine lipit de monitor pana la inceput (am spus inceput?! ); nota 9 de la mine pentru originalitate si inedit;
Urmeaza a fi vizionate:
[later edit] Am adaugat si link-uri catre imdb, din respect pentru conducerea forumului si pentru modul extrem de bine organizat in care este expusa informatia. Felicitarile mele!
Crash (2004) - pentru cei care au "reusit" sa nu il vizioneze inca, e un film de substanta extraordinar de bine realizat (de fapt extraordinar nu este chiar cuvantul potrivit, dar nu am gasit un alt superlativ mai pe masura ); chiar daca subiectul este legat de rasism si nu se aplica Romaniei noastre care nu a fost marcata niciodata de aceasta tara, filmul este destul de bine realizat pentru a te captiva inca de la inceput si pentru a te impresiona intr-un mod foarte placut; imaginea e dureros de bine realizata, sunetul aproape ca te mangaie pe suflet, iar scopul filmului e pe deplin atins, pentru ca la un anumit moment ajungi sa te sincronizezi cu personajele si sa simti la propriu tot ceea ce simt si ele; e un film de nota 10 fara doar si poate;
Saw (2004) , Saw II (2005) , Crywolf (2005) - le-am pus la gramada pentru ca sunt asemanatoare ca gen si ca mod de realizare; daca nu as sti mai bine, as putea sa spun ca Saw si Crywolf sunt create, regizate si filmate de aceiasi oameni; sunt niste filme pe care le recomand celor carora le plac rasturnarile placute si impresionante de situatie si filmele la care stai sa te gandesti vreo 30 de minute dupa ce s-au terminat ; nota 9 de la mine;
Primer (2004) - nu l-am inclus intre cele de mai sus din simplul motiv ca se deosebeste de acestea prin prisma mai multor aspecte: e un film in care habar n-ai ce se intampla chiar in timp ce te uiti la el (si nu exagerez in nici un fel), te poti uita la el de trei sau patru ori si ai impresia ca vezi trei filme diferite, felul in care este realizat este atat de inedit incat you don't give a shit ca nu intelegi nimic din ce se intampla; insa puteti sa stati linistiti ca odata ce l-ati revazut a treia oara, va dati seama foarte clar care e firul epic ; nota 8 spre 9 de la mine pentru cel mai bun low-budget de debut al unui scenarist, regizor si actor;
The Village (2004) - cu o idee cel putin interesanta si un inceput destul de intrigant si de bizar, dar cu o explicatie logica si pe masura lui; nota 9 pentru un film fantastic de misterios si bine realizat; subiectul nu vreau sa-l divulg ca sa nu stric nimanui surpriza; se recomanda a fi vizionat pe nepusa masa (fara sa se stie nimic despre el)
White Chicks (2004) - nu se ridica la nivelul celor de mai sus, dar intrucat am ras cu lacrimi la unele faze, m-am decis ca merita un loc printre colosii de mai sus; nu te invata nimic, nu te schimba in nici un fel, nu te face mai destept sau mai prost ci doar te face sa plangi cu lacrimi si hohote de ras (nu garantez asta tuturor, mie unul mi s-a aplicat )
Memento (2000) - subiect original, montaj original, putin psihologic, putin greu de inteles, putin cam continuu, foarte bine realizat; te tine lipit de monitor pana la inceput (am spus inceput?! ); nota 9 de la mine pentru originalitate si inedit;
Urmeaza a fi vizionate:
- Date Movie (2006)
- Proof (2005)
- V for Vendetta (2006)
- Tristan and Isolde (2006)
- Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe (2005)
[later edit] Am adaugat si link-uri catre imdb, din respect pentru conducerea forumului si pentru modul extrem de bine organizat in care este expusa informatia. Felicitarile mele!
Last edited: