Filme, seriale, actori, popcorn


Tron Legacy

SF poetry + epic soundtrack

Edit://ca sa nu postez off-topic/ Imi pastrez parerea si le accept si pe ale voastre chiar daca nu le inteleg, e chestie de gust, nu stiinta exacta. Eye of the beholder and all that. :wink:
 
Last edited by a moderator:
Iarasi nota de pe IMDB e prea mare. Am vazut filmul asta in speranta ca 13 o sa apara sumar imbracata, in rest sunt 2h pierdute degeaba.

Si da, IMAX e doar o scuza ieftina ca sa ceara mult pe biletele la filme nasoale.
 
Nici macar aparitiile lu' tanti Wilde n-au putut salva Tron-ul. E atat de prost.
Singura scena misto e cea din club cand pe fundal se aude melodia asta.
 

QFT, +1.

:love:

Unknown (2011). Un thriller reușit, te ține încordat și atent - nu cu sufletul la gură totuși - iar prestația lui Liam Neeson este ca de obicei excelentă. De văzut.

Numai mie nu mi se mai par impresionante sonorizările din cinematografe? Acum ani de zile când eram pe la începutul facultății aveam orgasme multiple când mergeam la Mol Vitan, acum este ceva gen "ahem, so so". Le sux :frown:
 
Last edited:
Două capodopere ale cinematografiei româneşti contemporane.

1. Poliţist adjectiv
Un film extraordinar de plictisitor, fără acţiune, fără dialog, doar unu care se plimbă pe străzi. Singura parte în care mai seamănă a film e cea cu adjectivul. Simplu, ieftin şi prost. Foarte slab din punctul meu de vedere, probabil cel mai prost film pe care l-am văzut până acum, îi dau nota 4.

2. Eu când vreau să fluier, fluier.
Spre deosebire de cel anterior ăsta e ceva mai activ. Dar din nou aceleaşi secvenţe clasice din filmele româneşti, jumate de film cred că arată ceafa lu' ăsta plimbându-se în livada penitenciarului. Îi dau un 6 cu multă indulgenţă.

Şi acum stau şi mă întreb de ce sunt filmele noastre fără dialog, fără mişcare, fără nimic. Ok, multă acţiune presupune decoruri şi locaţii, deci foarte mulţi bani. Dar textul? Unde-i textul? Să spunem că mai trebuie şi pauze, dar deja la a 3-a tură prin livadă cu camera lipită de ceafa condamnatului eu căscam şi-mi curgeau ochii de plictiseală. Slabe filmele astea, foarte slabe. Cred că ăştia caută actori când de fapt ar trebui să caute textieri, scenografi şi alţi asemenea oameni care fac un film să fie film şi nu doar o filmare. Sunt profund dezamăgit şi-mi dau seama de ce noi încă mai avem de învăţat de la alţii cum se face un film să fie în primul rând comercial şi apoi capodoperă.
 
Mda si intre timp unii se plang ca cinematografia romana nu primeste mai multi bani de la buget, sa facem si noi filme. Eu nu sunt deloc de acord sa contribui prin impozitele platite de mine la acele filmari, nu filme, dupa cum bine spunea LNT. :mda:
 
Mie Poliţist adjectiv adjectiv mi se pare capodoperă. N-am de gând să încerc să argumentez. Gusturile se formează și nu se discută.

Hip Hop-ul și manelele mi se par o porcărie, dar n-ai să mă vezi vreodată criticând respectivele stilul de muzică, chiar dacă nu-mi plac, pentru că nu le înțeleg. Critic doar ceea ce înțeleg.
 
Eu critic orice analizez. Dupa tine doar Michelangelo isi poate face critica proprie, la fel Brancusi si Van Gogh, ca ei si-au inteles cel mai bine operele, dupa mine orice persoana poate sa se uite, sa vada daca ii place sau nu si sa o spuna si altora. Asta e tema acestui topic, sa impartasim pareri despre filme, nu sa spunem la ce (pr0n) ne-am uitat azi-noapte.
 
Ok, am spus că singura parte ok din film e aia cu adjectivul (partea de la final când se duce la comandant sau ce era ăla). În rest, ce? Că altceva decât unu care stă la colţ de stradă n-am văzut. Iar pe ceas erau cel puţin 5 minute cu secretara aia care butona. WTF?
Desigur că gusturile nu se discută, dar măcar o idee poţi da şi tu când vii contra.
 
Cred că toate filmele romînești sînt făcute de doi tipi - unul cu o cameră foto entry-level care și filmează, și unul care doar stă încruntat ca și cum ar străpunge înțelesul vieții și din cînd în cînd se face că dă indicații regizorale. Iar străinii au luat-o drept cinematografie romînească niu ueiv, cînd de fapt e desculțism extrem. Cred că ei văd în astea imaginație sau exotism, sau le iau ca semi-documentare, altfel nu îmi explic aprecierile.

Mai trist mi se pare că regizori tineri abordează aceleași subiecte obosite cu tentă comunistă, despre penitenciare, spitale și pereți gri scorojiți. Then again, if I want to press stop, I press stop.
 
Am văzut și Pitch Black (2000), despre un grup de călători spațiali (+ una bucată deținut periculos) care rămîn blocați pe o planetă deșertică, aparent lipsită de viață, luminată permanent de unul dintre cei trei sori. Mă rog, planeta nu e nici lipsită de viață, nici luminată permanent, iar deținutul evadează, un threesome exploziv. :goofy: Din cîte am înțeles, cu filmul ăsta s-a lansat Vin Diesel.

De fapt, mie mi-a plăcut, iar nota de pe IMDb mi se pare potrivită. Stă bine la atmosferă/tensiune, cel puțin pînă la un punct, iar personajele sînt interesante pentru că toți sînt niște egoiști/oportuniști/obsedați/zeloți astfel că e imposibil să te atașezi de cineva pe criterii de erou clasic.
 
Exista 2 continuari ale povestii:
- Dark Fury, desen animat destul de bine facut, cu vocea lui Vin Diesel
- The Chronicles of Riddick, film aproape la fel de fain ca primul
 
Back
Top