EVE Online

Nu te lua după Neo. :biggrin: Gallente nu fac shield tanking şi nici nu folosesc rachete (ăia sînt Caldari). Ca regulă generală, dacă ai multe mid slots, faci shield tanking (Caldari şi unele Minmatar), iar dacă ai multe low slots, faci armor tanking (Amarr, Gallente, unele Minmatar).
Există Shield stuff şi pentru Low Slots. Eu, spre exemplu, încerc să fac Myrmidon-ul meu shield tanked. E greu şi durează, dar nu mă grăbesc :smile:
Ideea generală e să te concentrezi asupra unui singur tip de tanking; adică ori armor, ori shield; nu merge să faci de-amândouă; you'll suck at both.
 
Eu sincer nu văd de ce ai pune shield tank pe o navă cu 6 low slots şi cu 7.5% increase to armor repair amount per level. Da, poţi, dar nu ştiu de ce ai face-o.
 
Uu, de-abia aştept să-mi iau microfon să ne păruim în direct. :biggrin:

- adaugand punctului de mai sus - ce (gen de) arme sunt cele mai bune pe nava mea pentru misiuni si solo adventures? am vazut ca exista o varietate mare de arme, de la rachete pana la oldstyle projectile weapons si pana la lasers. Din cate mi-am dat seama din niste discutii de aici exista si arme specializate, cu raze mari (presupun cele gauss/railguns, ca un exemplu) care pot fi folosite in asociere cu alti jucatori care-i tin pe inamici ocupati, webbed etc., dar sunt ele bune si la raze mici? Trebuie sa aiba un dezavantaj...

Gellente şi Caldari folosesc hybrid turrets, iar navele lor au special abilities axate pe asta. În general, nu combini turelele cu lansatoarele - dacă ai 8 high slots, dar 7 turret hardpoints, în slotul rămas pui un Drone Link Augmentor sau un Salvager sau un Nosferatu sau ceva - oricum o să conteze mai mult decît un lansator stingher care nu face decît să-ţi amestece optimal range-urile.

Hybrid turrets vin în două variante: blasters (pe scurt, damage bun, range mic - Gallente) şi railgun (damage mai mic, range mare - Caldari). Nu, nu e o regulă să pui blasters pentru că eşti Gallente, dar dacă ţii cont şi de alte elemente, cum ar fi că o să foloseşti drone mai mult ca alţii, iar dronele le lansezi cel mai bine cînd eşti aproape de adversar, ca să nu dureze o juma' de oră pînă îl atacă, ajungi la concluzia asta.

Tot ce e pînă în optimal range, dacă ţinta e imobilă şi suficient de mare, e 100% chance to hit. Între optimal range şi optimal range + falloff range ai 50% chance to hit. Mai departe, tragi degeaba.

În PvE, lansatoarele sînt mai utile decît turelele, pentru că poţi să dai un alpha strike de la distanţă mare (peste 250 km din Raven), şi, pînă îţi fac NPC-urile lock, deja sînt pe drum următoarele salve. În PvP, sînt mai utile turelele, pentru că un human player nu te aşteaptă să-l ataci ca să retalieze, şi se preferă damage instant în locul unei rachete Paradise care zboară 20 de secunde pînă la ţintă.
 
Bă, deci Jita e moartea. M-a pus dracu să-mi iau implanturi de-acolo, şi am făcut 3 jumps în dooj de minute. Stay away.
 
Sincer, nici eu nu ştiam ce e Jita :smile:
În altă ordine de idei, m-am cam luat cu alte jocuri (single player) şi în ultimele 2 zile n-am mai prea intrat. Dar de skilluit skilluiesc :smile:
 
In Eve, nu valorezi nimic ca si individ. Poti, in cel mai bun caz, sa iti aduci aportul in alianta sau corporatie. Care corporatii se razboiesc oarecum des.
Anyway, e un joc pe care-l pot juca si cei fara prea mult timp liber, si cei care au prea mult.


Nope, sorry. :smile:

LE: Gallente poate tanka si pe shield, ultima nebunie e Hyperion cu shield tank active, 1500 dps tank si 1500 dps prin blastere. :smile:
 
Aha, deci asa trebe sa te scoata omu` din barlog, facem topic cu Eve si apari instant :biggrin:
 
Topic created: 16.08.2009
DevanG appears: 28.10.2009
Conclusion: Neo is immortal, for him 2 months = instant :biggrin:.
 
Chestia asta cu blocatul în obiecte începe să mă enerveze. Făceam ratting în 0.4, rezolvasem o fregată şi încercam s-o dau parte-n parte cu un battleship (Scorpion-class, din cîte mi-am dat seama), eu fiind în Kestrel şi bazîndu-mă pe faptul că ăla e prea mare să-mi facă tracking eficient. Îi dau să orbiteze şi se înfige într-un asteroid :goofy:; după care îmi trînteşte ăla 2 cruise missiles de mă lasă cu scutul la 1/3. Noroc că m-a ţinut booster-ul suficient cît să fug, altfel acum umblam după module pentru altă navă. Wtf?
 
Nu da să orbiteze; keep your distance. Mobii din EVE Online nu au ţintă bună la distanţă; încarcă să foloseşti ammo cu rază cât mai lungă de acţiune şi foloseşti "keep distance" pe care o setezi default ca egală cu Optimal Range. Şi fugi în afara zonei în care se află grămada; dacă ai afterburner, niciun NPC nu e mai rapid ca tine (nici chiar dacă ai battleship şi ăla are frigate).
Din categoria tips and tricks: dă dublu-click oriunde în Univers (spaţiu liber) şi nava ta va porni într-acolo :wink:
 
Ma bag si eu cu un skill list, sa ma laud cu cat learning am :biggrin::

scviper

Attributes
Intelligence: 17.60
Perception: 14.30
Charisma: 13.20
Willpower: 13.20
Memory: 17.60

Corporation Management
level2.gif
Corporation Management
Total Skillpoints in Group: 1,415

Drones
level3.gif
Drones
level2.gif
Scout Drone Operation
Total Skillpoints in Group: 29,636

Electronics
level2.gif
Electronic Warfare
level3.gif
Electronics
level2.gif
Electronics Upgrades
level2.gif
Long Range Targeting
level2.gif
Propulsion Jamming
level3.gif
Signature Analysis
level3.gif
Survey
level4.gif
Targeting
level2.gif
Weapon Disruption
Total Skillpoints in Group: 86,228

Engineering
level2.gif
Energy Grid Upgrades
level3.gif
Energy Management
level3.gif
Energy Systems Operation
level3.gif
Engineering
level3.gif
Shield Management
level3.gif
Shield Operation
Total Skillpoints in Group: 74,829

Gunnery
level2.gif
Controlled Bursts
level3.gif
Gunnery
level1.gif
Medium Hybrid Turret
level3.gif
Motion Prediction
level2.gif
Rapid Firing
level2.gif
Sharpshooter
level3.gif
Small Hybrid Turret
level1.gif
Small Projectile Turret
level2.gif
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 44,316

Industry
level2.gif
Industry
level3.gif
Mining
level2.gif
Refining
Total Skillpoints in Group: 10,830

Leadership
level2.gif
Leadership
Total Skillpoints in Group: 1,415

Learning
level4.gif
Analytical Mind
level4.gif
Eidetic Memory
level4.gif
Empathy
level4.gif
Instant Recall
level4.gif
Iron Will
level5.gif
Learning
level4.gif
Logic
level4.gif
Spatial Awareness
Total Skillpoints in Group: 753,805

Mechanic
level3.gif
Hull Upgrades
level3.gif
Mechanic
level1.gif
Remote Armor Repair Systems
level3.gif
Repair Systems
level2.gif
Salvaging
Total Skillpoints in Group: 36,743

Missile Launcher Operation
level2.gif
Missile Launcher Operation
Total Skillpoints in Group: 1,415

Navigation
level2.gif
Afterburner
level2.gif
Evasive Maneuvering
level2.gif
Fuel Conservation
level3.gif
Navigation
level2.gif
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 16,488

Science
level1.gif
Cybernetics
level3.gif
Science
Total Skillpoints in Group: 8,750

Social
level3.gif
Connections
level3.gif
Diplomacy
level3.gif
Negotiation
level4.gif
Social
Total Skillpoints in Group: 93,255

Spaceship Command
level2.gif
Destroyers
level3.gif
Gallente Frigate
level3.gif
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 26,829

Trade
level3.gif
Trade
Total Skillpoints in Group: 8,000

Total Skillpoints: 1,193,954
Total Number of Skills: 60

Skills at Level 1: 4
Skills at Level 2: 22
Skills at Level 3: 24
Skills at Level 4: 9
Skills at Level 5: 1
 
Back
Top