EVE Online

L2s au fregate și distrugătoare, eventual un crucișător (vezi cum folosesc romîna și cînd nu e cazul? :goofy:) rătăcit. Nu știu ce misiune ai nimerit tu cu 10. În plus, tocmai pentru că te bazezi pe transversală, n-are nici o relevanță că trag în tine 20 sau 40, zic io. Dar mai bine bagă un Wolf și gata. :tongue:
 
Imeeeediat, numa` să îi ard câteva +4s :biggrin: Erau cel puțin 7 cruisers (cruce mai mare și mai groasă ca o fregată și mai mică decât a unui battleship).

PLUS. Nu e doar de transversală, e și de range. Degeaba o ard eu fericit cu 1092m/s la 35km apropiindu-mă în spirală de ei, trebuie să fiu pe la 2000-5000m ca să nu mă poată atinge.
 
Deci medii pentru Machariel.

Gist B-Type 100MN Afterburner
Pith B-Type X-Large Shield Booster
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Photon Scattering Field II
Heat Dissipation Field II

Defence: 470 @ 635 m/s cu skill-urile mele (profil EM/th, care e cel mai greu de tankat). Și să nu uităm că Machariel are sig. radius doar 340 m. Preț: 150 m.

Cap ține 1m 4s, iar pentru fiecare booster 800 se poate pulsa XLSB de două ori (consumă 400 GJ). În cargo încap vreo 20 de cap boostere.

Y/N?

Sînt deschis la soluții care să consume mai puțin cap (LSB de exemplu), dar care să aibă defence peste 400 și să nu coste mai mult de 200 m. Go.
 
LSB nu merge. Eu am luat DG XLSB (mă rog, am pe comandă). Costă <100m (vreo 75) și eu sunt mulțumit cum merge solo doar pulsat pe Golem. Dacă am nevoie de mai mult tank, DG SBA în loc de 1 TP și aia e :smile:
 
It is done. :biggrin:

mach.jpg

DG XLSB e mai bun, dar consumă mai mult cap decît Domi, iar eu sper să n-am nevoie de atîta tank.
 
Deci, da. Am făcut Buzz Kill în 30 de minute. :smile:

Impresii:

- e mare; nu încape pe platforma din stație; :biggrin:
- e extrem de agil pentru un BS; 6 s align; :smile:
- tracking 0.06 cu 800mm, adică de 3-6 ori mai bun decît la rails;
- de tank nu prea e nevoie, că nu apucă nimic să ajungă la sub 30 km;
- de AB e nevoie ocazional - prinde peste 200 m/s și fără, ceea ce e suficient pentru dictat range;
- în al șaselea rînd. :goofy:

Asta folosesc acum:

[Machariel, Easy Money]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Domination 100MN Afterburner
Domination X-Large Shield Booster
Invulnerability Field II
Explosion Dampening Field II
Ballistic Deflection Field II

Dark Blood Heavy Nosferatu
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Nu i-am pus rigs pentru că nu știu ce să-i pun. CCC sau SMC sînt ok all-around, dar nimic special. Ambit Extension ar fi o alternativă, dar prefer mai degrabă să umblu la lowslots pentru +falloff.

Estimez la 1b toată afacerea. :tongue:
 
Am făcut niște calcule și am pus așa:

Large Projectile Ambit Extension I
Large Projectile Ambit Extension I
Large Projectile Metastasis Adjuster I

Astea fac cît un Tracking Enhancer II, și pot să păstrez ambele Nanofiber Internal Structure II.

Am tracking 0.07 rad/sec :smile:eek:smile:, range 4+53 km și 600 dps fără drone, cu implant G1-Delta.

:bravo:
 
Și eu ce spanac ți-am spus de large projectile rigs? :biggrin:

LE: I lol'd. Again.
 

Attachments

  • lol.png
    lol.png
    17.2 KB · Views: 22
Pirate Invasion (Angel Cartel) în 25 de minute. Decent. :dracu:

Iar pentru că pot să fac oneshot la fregate la 60 km, pot ține Hammerheads afară permanent, care înseamnă încă 100 dps.

În altă ordine de idei, am găsit ceva mișto pentru NPCs cu profil kinetic/thermic (nu îmi aparține):

[Vindicator, Vindicator]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
True Sansha Large Armor Repairer
True Sansha Energized Adaptive Nano Membrane
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II

Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Tracking Computer II
Tracking Computer II
Sensor Booster II
Cap Recharger II

425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

:smile:
 
Un bun motiv ca să-l ţin pe Zdrahonul.

TL;DR:
1. Se micşorează numărul de divizii la 4.
2. Fiecare va da 100% un tip de misiune (Courier, Encounter, Mining, Research)
3. Dispar skillbook-urile de Connections, skillpoints revin în free pool (ca la learning). Apar altele în loc, de nivel 2 în loc de 1.
4. Agenţii au Quality -20 dpdv al accesului şi +20 dpdv al payment-ului.

Incursion 1.5 Changelog.

TL;DR:
1. The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU and the delay to return results is only 10 seconds.
2. Vezi mai sus, legat de skills.
3. Memorable quote: "Go forth, Capsuleers, and explore the world outside of Motsu and Dodixie."

Aşa da!
 
Previziunile mele:
- SoE se transformă din corp de nișă în corp generalist, pentru că singurele chestii care țineau gloata în frîu pînă acum erau ignoranța (lumea nu știe că SoE vinde chestii mai profitabile decît o mare parte din celelalte corpuri) și faptul că SoE nu are agenți de encounter, cei mai apropiați fiind Administration (75% kill); acum Administration se transformă în Security (100% kill); sux.
- Simela devine mission hub pentru grinding SoE, avînd agenți L1-L3 în sistem 0.5; mă rog, o să dureze pînă se prinde lumea, dar o să se întîmple; sux more.
- Osmon devine mission hub SoE pentru L4, avînd cel mai bun sys. sec. rating din Empire și fiind la o aruncătură de rachetă de Jita; sux supremely.
- Gicodel o să fie abandonat pentru că agentul de acolo se transformă din 60 și ceva % kill în 100% curier.
- Ca urmare a ce am scris mai sus, o să se inunde piața cu items SoE și o să li se ducă dracu' valoarea. Bine pa.

Nu cred deci că schimbările astea vor avea efectul pe care îl așteaptă CCP, pentru că în continuare va exista un „cel mai bun agent pentru...” Nu există absolut nici un motiv să vrei să pleci din Motsu, pentru că recompensele acolo sînt cele mai mari posibile în Empire pentru un corp de combat Caldari (are 0.5 security), iar acum vor crește.* Iar în Dodixie au rămas demult doar noobii, care oricum n-or să plece că nu se prind de subtilități gen effective quality, ăla nefiind nici pînă acum un sistem optim pentru misiuni.

Pentru lumea care începe acum, da, e mai bine, că nu mai trebuie să aibă 7.00 cu un agent ca să treacă la următorul și pentru că poate să caute un corp cu acoperire mică (cum e Internal Security la Caldari - corpul, nu divizia Internal Security), care are toți agenții, de la L1 la L4 într-un sistem.

*) Scuze, mă gîndeam la Irjunen. La Motsu se aplică ce am zis despre Dodixie.
 
Cum spuneam... Am intrat ieri, după cîteva săptămîni de pauză, și prețul la Sisters Core Scanner Probes scăzuse cu aproape 50% față de luna trecută. Deci deja nu mai merită efortul.

Dpmdv, nu mai are nici o importanță pentru ce corp faci misiuni, pentru că acum sînt atît de mulți inși cu acces la agenți buni, încît e acoperită toată piața, iar prețurile s-au uniformizat (în jos) sau urmează să se uniformizeze. Poate doar să găsești ceva absolut obscur și cu cerere decentă.
 
NC se duce naibii și ieri am încercat să "make a run for it". Altul industriaș o avut bulan și-a trecut cu bine de sisteme pline de neuts/reds. Main-ul în schimb era să piardă Golem-ul, din cauza lag-ului - eu cu cărămida aia fac doar mwd/cloak warp trick. M-au prins după ce-am sărit printr-un gate la 5 jumps de hisec și mi-au dat-o. Culmea este că deja eram în warp după clientul meu de Eve, dar tot au reușit să facă warp scramble :what: Am sărit înapoi în 3/4 armor și-am reușit să scap cu warp (undeva) apoi târât 40 de minute cu cloak on într-o direcție random - dacă te logoff și s-a tras în tine, nava face warp decloaked într-un punct oarecare din spațiu, unde stă cam 15 minute, timp arhisuficient pentru un scanner priceput să te găsească.

Apoi am dat logoff în spațiu și sper încă să mai fie acolo nava :biggrin: Oricum, adrenalină la maxim, dar sânge rece pe măsură, m-am mirat și eu.

Să vedem cum și la ce oră reușesc să mut Golemul în hisec. Dacă n-aș avea și un PLEX în cargohold parcă m-aș simți mai bine :biggrin:
 
(Din nou, nu vorbesc singur, dar postez aici în loc de PM în ideea că mai intervine cineva în discuție.)

Rattlesnake
+ tank superior;
- range inferior;
+ management de hardenere scăzut (poți să pui doar 2x invuls);
- la bază, e un droneboat, deci eficiența crește semnificativ odată cu skill-urile;
- un Dominix e superior și mult mai ieftin;

Raven
= tank inferior, dar suficient;
+ range superior;
= management de hardenere mai ridicat pînă crești în skill-uri (mai tîrziu merge cu 1x photon și 2x invuls);
+ eficient cu skill-uri puține;
- dps teoretic mai scăzut la skill-uri maxime, dar probabil dps-ul aplicat e tot pe acolo (deploy/call drone, micromanagement - la Rattlesnake, iar la Raven poți să alegi tipul de dmg în proporție de 100%, etc.)

Deci, statistic, Rattlesnake-ul e superior, dar privit în ansamblu, aș alege Raven-ul.

Acuma, în funcție de inamic:

Vs. EM, sînt suboptime amîndouă;
Vs. th/ki, aș zice că Rattlesnake-ul are un oarecare avantaj, pentru că nu e foarte afectat de jamming/dampening; dar există Dominix;
Vs. ex, un Machariel le e superior.
 
La Raven pot să-ți spun că tankul nu e inferior, depinde cu ce tankezi;
- nu ajung 1x photon + 2x invuls;
- range ai de 250km (cazul meu), chiar mult mai mult cu javelins; problema cu targetingul, nu ajungi în veci la valoarea aia; avantaj pentru FoF, te umpli de cruise FoFs, stai la 250km și bătucești rats. Nici nu-ți trebe tank.

Vs. EM -> CN Mjolnir torpedoes și nu-s suboptime deloc;
De fapt ăsta e avantajul la missile boats, omnidamage, dai cu ce vrei când vrei.

În altă ordine de idei am un Legion cu autocannons II, rulz :lol:
 
Nu depinde de nimic: x + 25% + hardener > x + hardener. Dacă pui pe unul faction, iar pe celălalt T1 cu preset greșit, vs. NPC greșit, atunci, da, depinde.
Rachetele long-range T2 au rage și precision, nu javelin.
Nu e vorba doar de dmg. La Rattlesnake trebuie să folosești cele mai proaste drone vs. EM, și ambele nave au găuri EM. Nu am zis că nu „merge și așa”, am zis că sînt suboptime. Abaddon, de exemplu, nu are problemele astea, ceea ce îl face superior.

PS: Mjolnir, serios? Dacă pui torpile pe oricare dintre alea, le faci subsuboptime.
 
Mă refeream la torpedoes, my bad :biggrin: Alea sunt Javelin și Rage. Toate navele din Eve au găuri EM în shield, mai precis 0 shield resists. Ăsta este de fapt marele drawback la shield tanking. Abaddon este un armor tanker extrem de skill intensive - trust me, am zburat mult timp una și mi-am dat palme cu Amarr Battleship skills.

Suboptime cu torps? Seriuos? Poate dăm niște teste pe Sisi săptămâna viitoare când o să pot rula > 1 client să-ți demonstrez că un torpedo Raven este chiar excelent. Da, au fost designed pentru cruise missiles, dar asta nu le face suboptime încărcate cu torps*.

*Evident Large Warhead Rigor Catalyst și skills cât mai mari în domeniul big bada boom vs tiny sh|t.
 
Back
Top