EVE Online

Neo, mi-e lene să explic din nou, deci o luăm altfel: dacă tu găsești un fit armor tanked mai bun ca ăsta...

[Dominix Navy Issue, better than yours]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Republic Fleet Tracking Enhancer
Republic Fleet Tracking Enhancer
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II

Omnidirectional Tracking Link I
Pith C-Type X-Large Shield Booster
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Dread Guristas Invulnerability Field
Dread Guristas Invulnerability Field
Dread Guristas Shield Boost Amplifier

350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L

Large Sentry Damage Augmentor II
Large Core Defence Capacitor Safeguard I
[empty rig slot]


Garde II x5

...îți dau dreptate. :approve:
 
Dude trebuie să te hotărăști. Railguns sau drone. Mixed and matched, rezultatul este mediocru sau poate tu poți face multitasking mai bine ca mine. Cert este că eu de exemplu uit drone pe câmpul de luptă în 50% din cazurile în care apare o urgență - neut în sistem, war target în sistem, local spike, bla bla bla. Și oricum drone scot doar în caz de jamming frigates, pentru că de la o vreme practic chain ratting.

Depinde și pentru ce folosești nava de asemenea. Eu Dominixul îl văd ca un tanker excepțional, armor dar se pare și shield în cazul DNI. Dar ca DPS scuze, rails fac un damage jenant și micromanagementul dronelor mi s-a părut întotdeauna o bătaie de cap. De fapt mi se pare că majoritatea turrets fac un damage jenant comparativ cu projectile turrets (atât autocannons cât și artillery) și din același punct de vedere PT sunt mult mai versatile.

De asemenea, regula de bază este că dacă folosești >1 modul gen PDS/co-processor, you're doing it wrong. And you are, am support skills pentru ce ai prezentat tu acolo (mai puțin guns) și nu-mi intră fit-ul din cauza PG depășit de situație.

Și sincer... 350 calibration și 3 rig slots? Mi se pare că-i în ciuda penixului nava asta :biggrin:


Și later edit: tu chiar te descurci cu 30ish km range la guns? Eu am ~31km la torpedoes și scap 3/4 din rats din plexes, că toți fug în toate direcțiile după ce dau jos 1-2 BS. Apoi tre` să ABuiesc după ei, which is sooo cool. Mai ales când tankul zbiară că tre` să warpeze și mă lasă să tankez tot pocketul :biggrin: Mă rog, în ~21h o să am acces la javelin torpedoes, deci va începe să mi se rupă de range stuffs.
 
Păi coaeh, warp in, launch sentries și stai pe loc. E ca și cum ai avea 11 turele; nu te miști, nu fugi, nu nimic. Sentries nimeresc de la destroyer la battleship, deci nu faci nici micromanagement. Cînd ai terminat cu navele mari, scoop sentries, launch light drones și kill frigates (care între timp oricum au ajuns la sub 5 km distanță, deci nu e mult de alergat).

Ți-am mai zis: tot șmenul la Dominix e că poate să care o tonă de drone ȘI să-și folosească turelele, că altfel Ishtarul e mai rapid, mai ieftin de echipat, și are același drone bay.

Nu, rails nu sînt extraordinare, dar nu mi se par nici pe departe jenante sau ceva de genul ăsta. Sînt decente. Dominix e un tanker excepțional cu 2x LAR, caz în care nu mai rămîne suficient PG pentru turele, deci 1x LAR e preferabil dacă compensezi cu dps.

Eu nu aș băga PDS în aceeași oală cu Co-Processor și RCU, pentru că PDS dă bonusuri multiple (PG, cap și cap regen, shield și shield regen), deci nu e chiar un modul de fitting și atît.

Later edit: ideea e să ai Antimatter și Lead cu tine, ca să acoperi mai multe range-uri. Și ai și Wardens cu tine, care au vreo 80 km range și dau 50% din dps-ul total. Cînd se apropie gagiii de tine, schimbi cu Gardes + Antimatter.

În plus, eu fac SoE, deci primesc Serpentis și Angel Cartel, care au orbite la sub 45 km. :smile:
 
Da, dar 35km~!45km :biggrin:

Cum nu faci micromanagement la drone? Că au prostul obicei de a ataca una o chestie, alta altă chestie. Happened several times. Nu sunt programate să se ducă toate 5 pe un singur target.

Da, corect, ymmv în funcție de ce anume faci exact. Dar ca idee, dacă vrei missioning, un Marauder mi se pare esențial. Pentru ratting nu este. Dar missioning/plexing = marauder sau măcar crossfaction battleship (e.g.: Machariel, Nightmare). Oricum o fi, sub 1 bil pentru o navă fff bună cu fitting faction nu scapi. Dominixul faction fit repet mi se pare overkill. Dar sunt curios de rezultatele practice mai degrabă decât teoria, că la teorie toți suntem buni și apoi mă trezisem că dau volley de torpedoes jenant VS teorie. Chestie care n-am identificat-o nici acum din ce cauză era, pentru că în niciun patch nu s-a specificat ceva de torpile. Volley-ul e tot jenant momentan VS ce zice teoria, dar măcar e utilizabil.

În altă ordine de idei, trebe să termin de mutat Orca în nullsec și folosesc toate trei toons (da, mai am unu pirat mai nou) ca scouts și ultimele 2 sisteme înainte de jumpbridge-ul meu fac spikes ca-n codru. /bitesnailz. Am cargo de numai vreo 900m ISK. Fără navă :biggrin:
 
Cum nu faci micromanagement la drone? Că au prostul obicei de a ataca una o chestie, alta altă chestie. Happened several times. Nu sunt programate să se ducă toate 5 pe un singur target.

Simplu: Ctrl+1 pentru stop, Ctrl+2 pentru attack şi Ctrl+3 pentru return and orbit. Shortcuts pe care le setezi din settings şi gata.
E ca şi cum ai apăsa F1 ca să tragi cu armele.
 
Ca să doarmă Neo liniștit, pun fitul pe care îl folosesc currently:

[Dominix, Phalanx]
True Sansha Large Armor Repairer
Magnetic Field Stabilizer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Capacitor Power Relay II

Omnidirectional Tracking Link I
Omnidirectional Tracking Link I
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L

Large Sentry Damage Augmentor I
Large Auxiliary Nano Pump I
Large Nanobot Accelerator I


Hobgoblin II x9
Garde I x5
Hornet II x6
Warden I x5
Hammerhead II x5


Aproape 500 dps, ceea ce e mai mult decît scoteam din Raven la SP ăsta. :smile:

Chestia dubioasă e că am trecut de la 2x LAR meta 4 (că nu am Mechanic V :goofy:) la ăsta meta 9 cu 2x rigs specifice, și tankează mai eficient - nu mai mult, dar mai bine (poate unde a scăzut activation time). :what:
 
Lasă-mă cu combat log-ul ăla, frate, că m-ai înnebunit.
Drone Damage nu apare acolo.
Omoram rats cu Ishtar-ul la greu, şi ciuciu log graph.
 
Mai nou drone damage apare în logs, deci este cuantificabil, deci apare. Voi m-ați înnebunit cu "lookz at dis fit noez I doez 1234912308DPS", pun mâna pe navă, o fit-ui fix la fel și canci vax albina rahat (turcesc) cu perje, că nu e nici pe aproape. Deci.

♫ When your ship gets blown to bits
♫ And you lose your Faction fits
\☻/ Don't worry ♪ ♫ ♪ ♫
♫ ♪ ♫ ♪ Be Happy


Golem gone :biggrin:
 
Last edited:
Am o vagă impresie că standings influențează misiunile oferite. Am un agent public relations division (effective quality 44) care mi-a dat o mulțime de curierate, iar după ce am trecut de standing 8 a început să ofere nu numai mai multe encounter missions, ci și encounters de calitate superioare (The Assault, Worlds Collide, Recon, etc.). Am făcut prea puține deocamdată ca să fac o statistică, dar ultimele șapte misiuni au fost de genul ăsta.
 
Sînt destul de la curent cu elementele PvE din EVE și n-am auzit vreodată de așa ceva. Știu că standings influențează effective quality (1.00 = +1 effective quality) și deci recompensele în ISK și LP, și atît.

PS: Serpentis Extravaganza, două encounter faction și iar The Assault. :nuts:
 
Nici eu n-am auzit de aşa ceva, dar exista ceva zvonistică ce spunea cum că agentul se "învaţă" cu ce nu-ţi place şi nu-ţi mai dă misiuni de tipul respectiv (ceea ce cred că e bullshit dar meh).
(edit: "nuţi?" - shame on me. Must've been drunk.)
 
Last edited:
wut.jpg

Deci uite hal de tracking la rails, și eu tocmai p-alea le folosesc. :capu: Machariel, here I come.
 
Caz în care Autocannons scrie pe tine :smile:

Ideea e că este oarecum logic ca tipul de misiuni să depindă de standings, nu mă refer aici la tipul de misiuni în sensul de curierat/shoot shit/etc, ci în sensul de misiuni mai profitabile. Dacă nu vi se pare logic, aruncați un ochi pe social skills. Da, sunt acolo. Nu, nu-s degeaba.

În altă ordine de idei îmi vine noul Golem, să văd ce fit pun pe el având în vedere că jumate din faction mods au făcut bum.

Apropos, bișniță cu command centers e ftw. În hisec sunt în jur de 100.000 ISK, în nullsec sunt în jur de 1 mil ISK. Profit net 1000%, problema este cu ce le cari :biggrin: Orca este fff vulnerabilă și nu încape 100mn mwd ca să poți face un warp decent. Scouting este de neprețuit.
 
View attachment 7781

Deci uite hal de tracking la rails, și eu tocmai p-alea le folosesc. :capu: Machariel, here I come.

Dude... come on.
Uită-te la Optimal range şi apoi ia geometria la puricat (şi algebra, while we are at it). Ce dracu...

Un calcul simplu spune că, la optimal range, ca viteză maximă la care arma trage cu maximum damage, avem:

- Railguns: 554,4 m/s
- 800mm Arty: 207,36 m/s (!!!)
- Lazorz: 735 m/s

La maximum range (optimal + falloff), viteza maximă bla-bla este:

- Railguns: 785,4 m/s
- Arty: 1036,8 m/s
- Lazorz: 980 m/s

Your move.

Ideea e că este oarecum logic ca tipul de misiuni să depindă de standings, nu mă refer aici la tipul de misiuni în sensul de curierat/shoot shit/etc, ci în sensul de misiuni mai profitabile. Dacă nu vi se pare logic, aruncați un ochi pe social skills. Da, sunt acolo. Nu, nu-s degeaba.

Who cares ce ţi se pare ţie logic. Şi mie mi se pare logic ca un tanc să nu dispară în mijlocul câmpului în World of Tanks, da' uite că aşa au vrut developer-ii.
Noi vorbim aici de ce este, şi ce este spune că de standing depind reward-urile. Tipurile de misiuni depind de aria în care e agentu' (Intelligence, etc.)
 
Calculul ăla e ceva mai complicat. Și nu uita să pui optimal/2, că de obicei folosești Antimatter, Multifrequency și EMP. La projectiles nu prea contează că e 4000 m sau 2000 m, dar la celelalte da.
 
De la o vreme te-ai transformat într-un Gică-Contra, măcar de-ai juca efectiv jocul aș mai zice. În primul rând ISK 3.0 detaliază foarte clar cum funcționează standings și agent quality și de acolo deduci logic ce și cum. Nu că mi se pare mie logic, este logic. Now go back to world of tanks pls and stop trolling.
 
Back
Top