EVE Online

LE: sunt idiot, erau în ordine inversă. Tenx :biggrin:

Later later edit: cu ce-am printr-un conteiner și pe CNR, am încropit cam așa :biggrin:

[Golem, Siege]

4x 'Arbalest' Siege Missile Launcher (Caldari Navy Juggernaut Torpedo)
2x Small Tractor Beam I
Salvager II

2x Target Painter II
Gist B-Type 100MN MicroWarpdrive
Dread Guristas X-Large Shield Booster
Dread Guristas Shield Boost Amplifier
2x Invulnerability Field II

4x Ballistic Control System II

Large Hydraulic Bay Thrusters II
Large Rocket Fuel Cache Partition II

5x Hammerhead II
2x Vespa EC-600


MWD pentru momentele delicate în care propria-ți alianță îți trage clapa cu zeci de warp scramblere dropped în jurul unei porți unde nu sunt decât inamici de exemplu :biggrin: Mai prost e că depășesc și powergrid și CPU cu MWD ăla :mda:
 
Ok, am primit dedicații și le dau pe post.

Pentru orice misiune în fregată e esențial să ai afterburner, pentru că ai prea puțin buffer și slots pentru un tank adecvat, deci trebuie să te bazezi pe viteză și transversal ca să nu fii lovit - poți să orbitezi un NPC în timp ce le distrugi pe celelalte, dar e mai complicat cu range-ul, sau poți să pilotezi manual. Problema e că, dacă nu pilotezi manual și dai orbit la alt NPC care nu e pe direcția navei, o să te oprești complet ca să te repoziționezi, și în momentele astea o s-o încasezi mai rău - dacă pilotezi manual poți să stabilești singur traiectoria.

Nu prea am experiență cu projectiles, dar, din cîte știu, autocannons sînt preferate artileriei și în PvE, din motive de rof. Nu am EFT la îndemînă, dar pentru Rifter îți trebuie afterburner în primul rînd, 1-2 gyros, tracking enhancer sau overdrive sau nanofiber sau damage control, și un shield booster presupun. Consider shield tanking superior în cazul ăsta pentru că, dacă ai 3 meds de exemplu, în PvP poți să pui propulsie, web și scram cu armor tank, dar în PvE, dacă pui armor tank, rămîi cu 2 med slots folosite deficitar (cap recharger sau ceva, pentru că nu îți trebuie web/scram).

Și 125mm sau 150mm, ce încape. Și folosește muniție în funcție de NPCs - EMP vs. Blood/Sansha, Phased Plasma vs. Serpentis, etc.
 
[Legion, Legion #1]
Legion Defensive - Augmented Plating
Legion Electronics - Dissolution Sequencer
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst

5x Heavy Missile Launcher II (Widowmaker Fury Heavy Missile)

100MN Afterburner II
3x Cap Recharger II

2x Medium Armor Repairer II
2x Energized Adaptive Nano Membrane II
Damage Control II
Energized Thermic Membrane II
Energized Magnetic Membrane II

Medium Trimark Armor Pump II
Medium Targeting System Subcontroller II
Medium Hydraulic Bay Thrusters II


Păreri?

Și... da.

[Golem, Repulse]

4x Caldari Navy Siege Missile Launcher
Small Tractor Beam I
Sisters Expanded Probe Launcher
Improved Cloaking Device II

Dread Guristas X-Large Shield Booster
3x Republic Fleet Target Painter
2x Domination Invulnerability Field
Gist B-Type 100MN MicroWarpdrive

4x Ballistic Control System II

Large Hydraulic Bay Thrusters I
Large Rocket Fuel Cache Partition I
 
Cînd faci un fit, pune întîi armele și 3 damage mods, și încearcă să faci ceva cu ce îți rămîne. Dacă nu îți iese tank de nici o culoare, scoți un damage mod, dar măcar 2 trebuie să rămînă acolo.
 
Pentru ăla care nu are damage mods și la care astea ar intra în conflict cu tank-ul. Deci da, Legion.
 
Raven e bun pentru L4, mai ales pentru cei cu SP puține. Probabil că Dominix e superior cu skill-uri masive de Gunnery și Drones, dar Raven e mult mai ușor de folosit pentru că nu te chinui să lansezi/chemi drone și să te așezi pentru transversal.

Dacă nu faci PvP mult, poți să strîngi bani de PLEX din L4 chiar și cu jucat casual. Mai tîrziu poți să combini cu datacores sau alt tip de income pasiv. Caldari sînt ok pentru PvP, dar au nave orientate pe fleet support (deși Drake e considerat cel mai bun BC). Minmatar sînt orientați mai pe skirmish. Ai putea să începi cu AF pentru PvP, dacă nu ți se par prea scumpe - Jaguar sau Wolf; mie îmi place și Harpy, dar mă rog... Dacă nu, Rifter-ul e o fregată excelentă pentru așa ceva.

/nothing to see here, move along

Patch notes for Incursion 1.4, released April 5, 2011

Spicuiesc chestii superficiale, pentru că alea mă interesează :goofy:

Contracts

The new search function for contracts has left beta and the old search has been removed.
You can see CCP Atlas' dev blog for more information: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=833.
NPCs

All NPCs that use jamming have been streamlined in functionality and you can now fit your ship to counteract them.
:approve:
Character Creation

Code optimization has increased overall performance in the character creator.
Characters now have the option to add vicious hero scars and burns.
A collection of piercings, studs and facial modifications have been added.
Represent your bloodline in ink with new and classic tattoo designs from the EVE universe.
Added a new pair of sunglasses.
Added male and female tank tops.
There is now a free station service to allow you to re-customize your appearance from any station.
 
Last edited:
Sînt mai multe variante de fit pentru Raven, unele cu accent pe tank și cap regen, și unele orientate pe gank. Astea din urmă sînt superioare, dar trebuie să știi misiunile și limitele navei, pentru că de multe ori aggro-ul inițial o să-ți ducă scutul la limita cedării. Mai pe scurt, ai gank, tank și cap, și poți să alegi doar două, iar primele sînt preferabile.

Diferențele principale sînt la medii și rigs: majoritatea au booster XL și 3x hardener; pentru tank, completezi cu 2x Shield Boost Amplifier (meta 4 sau Domination, că pentru T2 îți trebuie Shield Management V); pentru gank, pui un Target Painter și un Heavy Cap Booster (compensează lipsa de moduri de cap, dar trebuie management mai atent); pentru cap (permaboost, care e o idee foarte proastă), 2x Cap Recharger. La rigs, 3x Capacitor Control Circuit pentru tank sau 3x Rigor Catalyst pentru gank. Target Painter și Rigor Catalyst îți cresc selecția de nave pe care poți să le ataci cu cruise missiles.

La lows, 3x BCS standard și 2x Cap Flux Coil pentru cap, sau 2x Power Diagnostic System, sau Damage Control și Signal Amplifier pentru gank, ca să compensezi tank-ul mai scăzut. Dacă vrei permaboost, trebuie 3x Flux Coil combinate cu Cap Rechargers și CCCs, ceea ce nu recomand.

Booster XL nu e obligatoriu, dar e cel mai eficient ca preț/performanță (de obicei faction: Dread Guristas sau Caldari Navy, sînt identice). Poți să pui orice altceva cu eficiență asemănătoare: de exemplu, Pith X-Type Large (cu Shield Boost Amp în loc de Cap Booster pentru că L consumă mai puțin cap decît XL) sau 2x Pithi A-Type Small (care e și stabil, cred).

E preferabil să ai BCSs și lansatoare faction (cu Cruise Missiles IV, pentru că V nu merită), dar asta după ce treci la Navy Raven.
 
Nujt cu cine discuți tu acolo, dar după ce am tras 5 salve cu Golem mi-am dat 2 palme și l-am parcat. Cred definitiv. Este inadmisibil ca la skills care le am și EveMON care îmi spune că dau 7.2k volley să dau 2500. Sau 19xx că are ăla defender. Da, 3 paintere republic fleet, marauders IV, torpedoes IV, warhead upgrades IV, mai am și Signature Focusing III ... mai vrei? :biggrin:
 
Bagă un fit aicea să comparăm DPS-urile... că mie mi se rupe de volley, sincer.
Nu mai ştiu unde găsisem eu acu' vreun an un tabelaş cu estimările de DPS real versus DPS teoretic pentru diverse nave în diverse configuraţii standard. Ideea era că DPS-ul real al unui Golem e pe undeva pe la 40-50% din ce scrie în EVEMon (orice alţi factori gen resists la NPC erau excluşi). Tabelul se baza pe estimări de genul cât pierzi ca să ajungi în range, să dai reload, să faci targetting la NPCs...
Ce ţinminte e că la Golem era pe la 40-50%, la Raven pe la 40-70% şi Ishtar pe la 80-90%.
 
Well volley is everything with Golem, că de-aia am T2 battleship, să dau 6-7k/volley, nu 2.5k, că atât pot să dau cu Drake ffs la o adică cu ceva painters. Cu Raven nu mai zis. DPSul e ceva relativ, la depinde de multe treburi.

Fitul e cel de mai sus, cu ceva modificări:
[Golem, Repulse]

4x Caldari Navy Siege Missile Launcher
Small Tractor Beam I
Improved Cloaking Device II

Dread Guristas X-Large Shield Booster
3x Republic Fleet Target Painter
2x Domination Invulnerability Field
Gist B-Type 100MN MicroWarpdrive

4x Ballistic Control System II

Large Hydraulic Bay Thrusters I
Large Rocket Fuel Cache Partition I

Evident hardenere specifice Serpentis și ammo faction (CN), încercat și cu Juggernaut și cu Inferno. Da, am dat și cu EM din greșeală, mare surpriză - 1900 volley cu EM torps, 2200ish cu thermal torps, 2456ish cu kinetic torps.
 
Dacă pui booster XL (henceforth known as XLSB) trebuie să te împaci cu ideea că ai doar cîteva minute de boost susținut. Ideea e să-l pulsezi, nu să-l ții activat. POȚI să-l faci să permarun, după cum ziceam, dar o să faultezi grav nava la gank, ori misiunile presupun să cureți o zonă de NPCs, nu să supraviețuiești la infinit, deci gank > tank. În plus, XLSB cu permarun n-o să te ajute prea mult vs. inamici cu Nosferatu (henceforth, Nos) - aici e mai util un Cap Booster.

Acuma, ideea e să ajungi la un anumit nivel de gank care să ÎȚI PERMITĂ să pulsezi booster-ul, adică să reduci damage-ul primit relativ repede ca să nu ai de reparat mult. Probabil că skill-urile minime de Cruise Missiles (henceforth, CM) și support (Rapid Launch, Bombardment, Projection, Navigation Prediction, Signature Analysis, etc.) nu sînt suficiente pentru un fit de genul ăsta, nu știu. Eu am început în Navy Raven cu skill-uri de rahat, dar faction/deadspace fit (îl primisem cadou), și nu pot să zic că am tremurat în vreo misiune; doar că le cam știam.

Ămm, nu strică niște noțiuni de game mechanics cu privire la rachete - doar pentru că sînt mai simpliste decît turelele, nu înseamnă că sînt ușor de folosit. În damage intră niște variabile, gen viteza țintei vs. viteza exploziei, mărimea țintei vs. raza exploziei, etc. De exemplu, dacă tragi în fregate elite Angel Cartel cu CMs fără target painting/rigs corespunzătoare/Guided Missile Precision, îți pierzi timpul. De fapt, fără TP, și cu cruisere îți pierzi timpul.

Încă o chestie, ca să fiu sigur că vorbim despre același lucru: hardener e ăla activ (cu „Field” în coadă). Motivul pentru care e mai ușor de tankat cu Drake-ul e că are bonus pe rezistențe. Drake-ul poate fi oarecum util și pe gank, dar trebuie un fit mai agresiv, care din nou o să fie la limită în L4 - ceva gen 3x BCS și 1x SPR.
 
You live in the light, don`t you? :biggrin:

Nu am probleme cu tank-ul, asta una la mână. Am rezistat la un Sanctum întreg de Serpentis cu fit de omnitank și am scăpat cu shields în 33% (dar și cu chiloții puțin maroniți de scram frigs).

Problema mea mare este cu gank-ul. EFT îmi arată volley de 6700-7200, funcție de ce torpile încarc (fecșăn sau chioare, T2 sunt underway). Unde ai văzut tu cruise în fit nu știu, dar să zicem. Am și 3 TPs care erau băgate în ochii aceluiaș BS Serpentis. 2500 damage per volley este mult prea puțin pentru skill-urile care le am (atașez în continuare, să-ți faci o idee).

Kikusama

Attributes
Intelligence: 25.00
Perception: 31.00
Charisma: 21.00
Willpower: 21.00
Memory: 21.00

Corporation Management
level1.gif
Anchoring
level1.gif
Corporation Management
Total Skillpoints in Group: 1,000

Drones
level2.gif
Amarr Drone Specialization
level2.gif
Caldari Drone Specialization
level3.gif
Combat Drone Operation
level1.gif
Drone Durability
level3.gif
Drone Interfacing
level2.gif
Drone Navigation
level3.gif
Drone Sharpshooting
level5.gif
Drones
level2.gif
Gallente Drone Specialization
level1.gif
Heavy Drone Operation
level2.gif
Mining Drone Operation
level1.gif
Minmatar Drone Specialization
level1.gif
Repair Drone Operation
level5.gif
Scout Drone Operation
Total Skillpoints in Group: 605,960

Electronics
level4.gif
Cloaking
level2.gif
Cynosural Field Theory
level3.gif
Electronic Warfare
level5.gif
Electronics
level5.gif
Electronics Upgrades
level3.gif
Frequency Modulation
level3.gif
Long Distance Jamming
level3.gif
Long Range Targeting
level3.gif
Multitasking
level2.gif
Propulsion Jamming
level1.gif
Sensor Linking
level4.gif
Signature Analysis
level3.gif
Signature Focusing
level3.gif
Survey
level4.gif
Target Painting
level5.gif
Targeting
level2.gif
Weapon Disruption
Total Skillpoints in Group: 1,663,309

Engineering
level3.gif
EM Shield Compensation
level3.gif
Energy Emission Systems
level5.gif
Energy Grid Upgrades
level4.gif
Energy Management
level3.gif
Energy Pulse Weapons
level5.gif
Energy Systems Operation
level5.gif
Engineering
level3.gif
Explosive Shield Compensation
level3.gif
Kinetic Shield Compensation
level3.gif
Shield Compensation
level2.gif
Shield Emission Systems
level3.gif
Shield Management
level4.gif
Shield Operation
level4.gif
Shield Upgrades
level4.gif
Tactical Shield Manipulation
level3.gif
Thermic Shield Compensation
Total Skillpoints in Group: 1,615,379

Gunnery
level5.gif
Advanced Weapon Upgrades
level3.gif
Controlled Bursts
level5.gif
Gunnery
level3.gif
Large Energy Turret
level3.gif
Medium Energy Turret
level3.gif
Motion Prediction
level3.gif
Rapid Firing
level3.gif
Sharpshooter
level4.gif
Small Energy Turret
level2.gif
Small Hybrid Turret
level1.gif
Small Projectile Turret
level2.gif
Surgical Strike
level2.gif
Trajectory Analysis
level5.gif
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 2,501,698

Industry
level3.gif
Industry
level2.gif
Mass Production
level2.gif
Mining
level2.gif
Production Efficiency
level3.gif
Refining
Total Skillpoints in Group: 24,487

Leadership
level2.gif
Leadership
Total Skillpoints in Group: 1,415

Mechanic
level2.gif
Armor Rigging
level1.gif
Astronautics Rigging
level1.gif
Drones Rigging
level1.gif
Electronic Superiority Rigging
level3.gif
EM Armor Compensation
level1.gif
Energy Weapon Rigging
level3.gif
Explosive Armor Compensation
level1.gif
Frigate Construction
level5.gif
Hull Upgrades
level1.gif
Hybrid Weapon Rigging
level1.gif
Industrial Construction
level3.gif
Jury Rigging
level3.gif
Kinetic Armor Compensation
level1.gif
Launcher Rigging
level5.gif
Mechanic
level1.gif
Nanite Operation
level1.gif
Remote Armor Repair Systems
level1.gif
Remote Hull Repair Systems
level4.gif
Repair Systems
level3.gif
Salvaging
level3.gif
Shield Rigging
level3.gif
Thermic Armor Compensation
Total Skillpoints in Group: 952,748

Missile Launcher Operation
level1.gif
Bomb Deployment
level3.gif
Cruise Missiles
level1.gif
Defender Missiles
level1.gif
FoF Missiles
level2.gif
Guided Missile Precision
level3.gif
Heavy Assault Missile Specialization
level5.gif
Heavy Assault Missiles
level3.gif
Heavy Missile Specialization
level5.gif
Heavy Missiles
level4.gif
Missile Bombardment
level5.gif
Missile Launcher Operation
level4.gif
Missile Projection
level3.gif
Rapid Launch
level1.gif
Rockets
level3.gif
Standard Missiles
level3.gif
Target Navigation Prediction
level4.gif
Torpedoes
level3.gif
Warhead Upgrades
Total Skillpoints in Group: 2,738,631

Navigation
level3.gif
Acceleration Control
level4.gif
Afterburner
level3.gif
Evasive Maneuvering
level3.gif
Fuel Conservation
level2.gif
High Speed Maneuvering
level5.gif
Navigation
level5.gif
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 628,327

Science
level1.gif
Archaeology
level1.gif
Astrometric Rangefinding
level2.gif
Astrometrics
level1.gif
Biology
level4.gif
Cybernetics
level1.gif
Hacking
level3.gif
Infomorph Psychology
level1.gif
Laboratory Operation
level2.gif
Metallurgy
level1.gif
Research
level4.gif
Science
level2.gif
Thermodynamics
Total Skillpoints in Group: 306,823

Social
level2.gif
Connections
level2.gif
Criminal Connections
level3.gif
Diplomacy
level3.gif
Financial Connections
level3.gif
High Tech Connections
level3.gif
Labor Connections
level3.gif
Negotiation
level3.gif
Social
Total Skillpoints in Group: 64,486

Spaceship Command
level4.gif
Advanced Spaceship Command
level3.gif
Amarr Battleship
level5.gif
Amarr Cruiser
level5.gif
Amarr Frigate
level1.gif
Amarr Industrial
level3.gif
Amarr Strategic Cruiser
level4.gif
Assault Ships
level2.gif
Battlecruisers
level5.gif
Caldari Battleship
level4.gif
Caldari Cruiser
level4.gif
Caldari Frigate
level2.gif
Covert Ops
level2.gif
Destroyers
level1.gif
Electronic Attack Ships
level3.gif
Gallente Frigate
level3.gif
Heavy Assault Ships
level4.gif
Marauders
level3.gif
Minmatar Frigate
level3.gif
ORE Industrial
level5.gif
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 5,507,601

Subsystems
level4.gif
Amarr Defensive Systems
level4.gif
Amarr Electronic Systems
level4.gif
Amarr Engineering Systems
level4.gif
Amarr Offensive Systems
level4.gif
Amarr Propulsion Systems
Total Skillpoints in Group: 226,275

Trade
level2.gif
Broker Relations
level2.gif
Contracting
level1.gif
Marketing
level2.gif
Retail
level2.gif
Trade
Total Skillpoints in Group: 9,238

Total Skillpoints: 16,847,376
Total Number of Skills: 169

Skills at Level 1: 32
Skills at Level 2: 31
Skills at Level 3: 56
Skills at Level 4: 25
Skills at Level 5: 22



Așadar, fit-ul e mai sus, ai skill-urile piloatei, tot nu mă prind de ce volley e atât de mic. Ok, am observat că mai dau cu defender missiles (ceea ce e utterly și completely gay având în vedere că mie când îmi dă jos o torpilă on the way îmi scade 25% din volley în cazul Golem-ului). Dar când dau cu defender volley-ul meu scade pe la 18xx, ceea ce este în concordanță că full volley blow cu CN torpedoes este într-adevăr 25xx. Nu 6-7000. Which is bloody stupid. Da, cu 3 TPs Republic Fleet și skills de mai sus.
 
Behold the Metatron! Erm, Proteus!


[Proteus, GanK]
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
800mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
True Sansha Armor Explosive Hardener
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
True Sansha Warp Scrambler
Small Capacitor Booster II, Cap Booster 200

Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I

Proteus Offensive - Hybrid Propulsion Armature
Proteus Engineering - Power Core Multiplier
Proteus Electronics - Friction Extension Processor
Proteus Defensive - Augmented Plating
Proteus Propulsion - Localized Injectors


Hammerhead II x5
Hornet EC-300 x5

-------------

Oh yeah, I can use it now.

Neo, când facem o pândă pe undeva? Vreau să omor neşte unii... Pe Jean îl folosim ca scout şi locator (combat probes and shit).
 
Cand ajung iar acasa in aprox 1 saptamana jumate. Baga niste specs la targets sa stiu cu ce vin.

Idei la ce am scris mai sus? :smile:
 
Back
Top