EVE Online

Eu vreau să bage notifications când eşti neuted, că era să mi-o fur contra Blood Raiders, că nu ştiam de ce se duce cap-ul de nebun.
 
Mă gândeam să stresez nişte oameni în lowsec (de antrenament, aşa...):

[Rifter, PvP Starter]
Energized Adaptive Nano Membrane I
200mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Small Armor Repairer I

1MN Afterburner I
Stasis Webifier I
Warp Scrambler I

150mm Light AutoCannon I, EMP S
150mm Light AutoCannon I, Phased Plasma S
150mm Light AutoCannon I, Fusion S
Standard Missile Launcher I, Bloodclaw Light Missile

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]
 
Ba o să îi stresez, dar n-o să îi omor :smile:
BTW, am testat pe Sisi hisec NPC piracy cu Jean. Nice. Merge perfect cu un Drake, omori merchant-ul şi fugi. Mai am nevoie de un caracter care să culeagă roadele şi gata.
 
Cred că un DC e mai util față de EANM. Și schimbă SML cu un Rocket Launcher. Și nu pune muniție curcubeu, pune un singur fel în funcție de țintă. Faction.

În rest pare ok, doar că e T1.
 
1. DC probabil că e mai util ca EANM.
2. Did they fix rockets yet?
3. Nu pot să pun muniţie în funcţie de o ţintă pe care n-o ştiu :smile: remember - it's PvP. Am pus curcubeu fiindcă toate aceste 3 tipuri de muniţie au aceleaşi stats, diferă doar tipul de damage. Dacă target-ul e omnitanked, nu contează ce damage fac. Dacă e tanked numai pe două tipuri de damage, măcar fac cu un gun mai mult damage decât cu celalalte.
4. E T1 pentru că e starter PvP, adică I will die many times over :smile:
 
Omni și dual tanked? Cred că supraestimezi plaja de ținte abordabile într-un Rifter. :smile: N-o să ataci Pilgrim-uri și Sleipnir-uri ca să-ți faci probleme că au 70% pe linie, o să ataci alte fregate care au cel mult rezistențe native + un Damage Control, eventual un Nano Plating. Ia chiar Rifter-ul drept exemplu: 66/45/36/24. În așa ceva dai cu Fusion.

Normal că nu știi ținta, dar cînd o vezi schimbi cu muniția corespunzătoare. Tot ce e shield tank, exceptînd Minmatar T2, are gaură EM. Tot ce e armor tank, exceptînd Amarr T2, are gaură explosive. Etc.

Da, au rezolvat rachetele.
 
Bine, bine, revin la stilul meu PvE-ist:

[Kronos, DPS Freak]
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Large Armor Repairer II
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer

100MN Afterburner II
Cap Recharger II
Tracking Computer II, Tracking Speed
Tracking Computer II, Tracking Speed

425mm Railgun II, Dread Guristas Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Dread Guristas Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Dread Guristas Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Dread Guristas Antimatter Charge L
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager II

Large Hybrid Burst Aerator I
Large Hybrid Collision Accelerator I


Hammerhead II x5
Garde II x3

DPS: 849 fără drone, 1029 cu 3x Garde II.
Volley: 4553.
Tanking: who needs it?
Cap stable fără repairer şi Salvagers/Tractor Beams.
Tracking la arme: 0.03113 - plenty, mai ales că majoritatea "şobolanilor" trebuie să se apropie mai mult decât 50 km ca să dea ceva damage.
Learning queue: 156 zile :frown:

Pentru Jean:

[Golem, Max DPS]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System

Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Kaikka's Modified Large Shield Booster
Photon Scattering Field II
100MN Afterburner II
Sensor Booster II, Scan Resolution

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Rage Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Rage Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Rage Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Rage Torpedo
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]

Large Hydraulic Bay Thrusters II
Large Rocket Fuel Cache Partition II

DPS: 1116 cu volley de 8765 (fără Drones)
Ceea ce suge: optimal < 38.9 km, deci cam 35 km EVE.
Tank: minim ca să GTFO în caz de situaţie groasă/spawn maniac.

Ăsta e de fapt avantajul Raven-ului cu Cruise Missiles, trage de la Cuca Măcăii, nu are nevoie de tank, fiindcă toţi gonesc către el şi o iau în bot lejer.

La ambele Marauders recomand împărţirea armelor în 2+2 sau 1+1+2.
 
Nu știu ce plm au făcut cu ultimul expansion, dar eu am crash-uri sau freeze-uri la fiecare 5 minute, am lag sau screen flicker cînd dau alt-tab, iar cînd ies din joc îmi distruge brightness-ul. Practic, e imposibil de jucat. Și sigur e de la patch, pentru că probleme astea au apărut de cînd l-au lansat pe SiSi. :mda:

Referitor la ^^, Kronos-ul are bonus de tracking, iar 5 module se stackează de nu-i adevărat, deci you overdid it a little there. În plus, îți trebuie măcar o idee de tank chiar și pentru misiunile ușoare. În celelalte o să mori oribil.

Valabil și pentru Golem. Am pus pe undeva un fit cu tank redus, dar avea un Invul. CN.
 
Nu-nu, tanker există deja. Disregard tanking completely.
La Kronos, am vrut să ajung cu tracking la peste 0.3; la Golem, probabil am nevoie de un pic mai mult tank pentru spawns, că ăla chiar trebuie să se apropie.
Ideea e că în misiuni NPC-ii sunt extrem de ineficienţi de la distanţe mari (dacă dau cu missiles, sunt un pic mai periculoşi, true). Am tankat aproape o întreagă misiune cu CNR-ul fără să trec cu shield-ul sub 75% şi fără să dau drumul la shield booster... cred că a fost o formă de "distance tanking" :smile:. Toate spawn-urile apăreau pe la 100+ km şi se încăpăţânau să se dea la CNR. Oh well, they died horribly without damaging anything.

Sansha Incursions - first impressions
Am avut azi bunăvoinţa de a vedea pe ISK-ul meu :smile: cum sunt Sansha Incursions.
Părerea mea de moderate EVE player e că CCP s-au adresat unui segment de jucători de nişă prin implementarea Incursions, şi anume celor care şi-au petrecut mult timp în C5-C6 Wormholes şi care au experienţă în domeniul ratting-ului contra Sleepers.
Câteva detalii:
- Sistemele afectate de Incursions au nişte nerfs care cresc dificultatea: lower resists (MUCH lower), rats foarte rezistenţi care dau omnidamage şi sunt omnitanked, Incursions încep cu 100% Sansha-side (urmând ca jucătorii să facă "overthrow")...
- Când intri în pocket, eşti instalocked, instascrammed, instagibbed: overtanked Drake a rezistat fix 8 secunde.
- Începi să iei damage înainte să ieşi din warp, adică fix în alea 2-3 secunde în care te opreşti în pocket - e aiurea.
- Flotele care se formează sunt "makeshift fleets" - deci eşti în dezavantaj din prima.
- Am dat doar de bad FCs, probabil ăia buni merg cu alianţa/corporaţia şi îşi văd de treabă de capul lor.
- Lumea se plictiseşte foarte repede, am stat 90 de minute într-o flotă şi cred că 90% din membri s-au schimbat în timpul ăsta.
- Room-urile mici (pentru 3-5 şi 5-10 players) sunt gătate foarte repede, ce rămâne e imposibil de dificil.
- Bounties - vezi să nu. Rewards se primesc după finalizarea room-ului, adică rişti să ţi-o furi şi să primeşti 0 reward.

Una peste alta, nu merită dpmdv.
 
Last edited:
Mă, nu știu ce să zic. E Kronos, deci e destul spațiu de gank+tank. Nu prea ai ce să-i faci să-l faci gankier. În cazul tău, de exemplu, aș da jos 2 Tracking Enhancere și aș pune hardenere. Solo? Yes, please.

Lucram la un Legion de mai mult timp, iar zilele trecute am găsit o variație mai mișto pe fit-ul meu (diferă 2 med slots și 2 rig slots). Deci:

[Legion, Scorch]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Corpum A-Type Medium Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II

Corelum C-Type 10MN Afterburner
Tracking Computer II
Tracking Computer II
Large Capacitor Battery II

Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M

Medium Capacitor Control Circuit II
Medium Capacitor Control Circuit II
Medium Capacitor Control Circuit I

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Tactical Targeting Network
Legion Engineering - Power Core Multiplier
Legion Offensive - Liquid Crystal Magnifiers
Legion Propulsion - Fuel Catalyst


521 dps @ 44+8 km cu Scorch.
730 dps @ 15+8 km cu Conflagration. Ideea e că au redus penalizările pentru muniția T2 în ultimul patch.
300 pe EM/th @ 758 m/s.


PS: Well, fuck me, au băgat implanturi +4% și +6%.
 
Ai gaură între 32 şi 23 km la guns. Asta e nasol, fiindcă dacă ai rats în gaura aia, ce faci, fugi de ei sau către ei? :smile:
La Kronos, eu aş pune orice pot ca să îi cresc DPS-ul, no matter how small. La fel şi la Golem.
Dacă e ceva ce îi poate creşte DPS-ul mai eficient decât tracking stuff, why not. Target Painters? :smile:
 
Care gaură, bre?

Sincer, nu prea văd ce ai putea să-i mai faci. Poate doar să schimbi cu un Vindicator cu neutroane. Ceea ce i-ar crește dps-ul grav, dar i-ar scădea eficiența din cauza range-ului.
 
...şi cum inamicii fug de tine... o să dureze mai mult să faci misiunile.
Gaura e diferenţa dintre minimul distanţei cu Scorch şi maximul cu Conflagration :smile:
 
Dps descendent, range ascendent, exceptînd ce e subliniat.

Conflagration ....................... 730 dps @ 15+8 km
Imperial Navy Multifrequency .. 654 dps @ 15+8 km
Imperial Navy Gamma ............ 599 dps @ 18+8 km
Imperial Navy Xray ............... 545 dps @ 22+8 km
Imperial Navy Ultraviolet ........ 490 dps @ 26+8 km
Imperial Navy Standard ......... 436 dps @ 29+8 km
Imperial Navy Infrared ........... 381 dps @ 35+8 km
Imperial Navy Microwave ........ 327 dps @ 41+8 km
Scorch ............................... 521 dps @ 44+8 km
Imperial Navy Radio ............... 272 dps @ 47+8 km

Range maxim - Radio, dar nesemnificativ mai mare decît Scorch. Radio cade.
Dps maxim - Conflagration, același range cu Multifrequency. Multifrequency cade.
Scorch - dps și range mai mari decît Microwave-Ultraviolet. Cad toate.
Xray și Gamma - dps ușor superior Scorch, range înjumătățit. Meh.

Rămîn deci Scorch pentru 0-44 km și Conflagration pentru 0-15 km, greu de ucis 2. :goofy:
Singura problemă e de tracking, care se compensează din module.

:happydork:
 
Postez din nou astea aici, că am obiceiul să le șterg, din varii motive.

DamageProfile=Amarr Empire,0.5,0.5,0,0
DamageProfile=Angel Cartel,0.1,0,0.2,0.7
DamageProfile=Blood Raiders,0.5,0.5,0,0
DamageProfile=Caldari State,0,0.5,0.5,0
DamageProfile=Drones,0,0.1,0.2,0.7
DamageProfile=Gallente Federation,0.1,0.4,0.5,0
DamageProfile=Guristas Pirates,0,0.25,0.75,0
DamageProfile=Mercenaries,0.1,0.5,0.3,0.1
DamageProfile=Minmatar Republic,0.2,0.1,0.2,0.5
DamageProfile=Sansha's Nation,0.5,0.5,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,0.5,0.5,0

A, da, și poate ajută pe cineva and all that crap. :angel:
 
Din cauza unor evenimente neprevăzute şi nefericite mă pregătesc să renunţ la EVE Online. Primul la care voi renunţa e Jean CurPictat.
Celălalt caracter mai are câteva luni preplătite; îl mai ţin în speranţa că lucrurile se vor schimba în bine în real life.
Dacă sunt doritori, let me know.
 
Back
Top