EVE Online

Cum poți clasifica faptul că amu ai barbă la personaj ca un progres?

Amu înțeleg de ce se vinde iPhone4G și iPhone3G este obsolete :mda:
 
Buey, nu e vorba de asta! Amu ai barbă la personajul redesigned, şi sincer să fiu redesign-ul ăla aretă excelent, eu mă bucur că există şi că o să se implementeze. Aşa cum e acum pe TQ; Caldari arată toţi la fel, zici că e acaleşi individ îmbrăcat în 5 feluri de ţoale şi pozat din 3 unghiuri. Un fel de "L'age de Pierre" :smile:
 
Unghiul poți să-l schimbi și există o infinitate de unghiuri sub care-i poți poza, după principiul printr-un punct fix trec o infinitate de drepte. :biggrin:
 
M-am plictisit.

[Megathron Navy Issue, blah]
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Imperial Navy Large Armor Repairer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
Drone Link Augmentor I

Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Garde II x5
Hobgoblin II x5

556 dps @ 36+30 km, 615 dps cu G2-Delta şi ZGL1000, 915 dps cu drone, 1007 dps cu faction ammo, drone şi implanturi (muhahaha), 1132 dps overheated :smile:p). 524 dps tank. Stabil la 48%, sau 52% cu CC8.


[Megathron Navy Issue, mdeah]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Damage Control II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane

Domination 100MN MicroWarpdrive
True Sansha Medium Capacitor Booster, Cap Booster 800
Domination Warp Disruptor
Domination Stasis Webifier

Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Heavy Unstable Power Fluctuator I

Large Trimark Armor Pump II
Large Trimark Armor Pump II
Large Trimark Armor Pump II


Ogre II x5

273,712 EHP (65,218 armură) cu LG Slave. Dps cu drone, implanturi şi overheated: 1419. Fuck off!
 
Nu știu alții cum sînt, dar eu nu încercam să umplu în mod malefic vreo nișă; am luat o navă la întîmplare și aia a ieșit. De ce credeți că am dat dps OH la PvE?
 
Variații, nimic special.

[Dominix, 350mm/Sentry]
Magnetic Field Stabilizer II
Large Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Capacitor Power Relay II

Omnidirectional Tracking Link I
Omnidirectional Tracking Link I
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Drone Link Augmentor I
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L
350mm Railgun II, Antimatter Charge L

Large Sentry Damage Augmentor I
Large Auxiliary Nano Pump I
Large Capacitor Control Circuit I


Garde II x5
Warden II x5
Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

750+ dps, 500+ defence, stabil. Ieftin.


[Dominix Navy Issue, 425mm/Sentry]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Damage Control II
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Beta Reactor Control: Capacitor Flux I

Omnidirectional Tracking Link I
Gist A-Type Large Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier
Explosion Dampening Field II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II

Drone Link Augmentor I
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L
425mm Railgun II, Antimatter Charge L

Large Sentry Damage Augmentor I
Large Capacitor Control Circuit II
[empty rig slot]


Garde II x5
Warden II x5
Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

900 dps, 600+ defence, stabil cu armele oprite. DNI a ajuns la sub 400M.
 
Păi ce să zic, nasol...
În altă ordine de idei, se pare că feedback-ul legat de Incursion este în mare parte negativ: site-urile Sansha sunt overpowered, ceva gen Sleepers, dar mai dificile. Am io impresia că vor să introducă 25-man roams, a la WoW :smile: - şi asta n-ar fi o problemă; problema e că reward-urile cam sug: 10 milioane per player după câteva ore de pew-pew e cam nasol.
Reward-ul e acelaşi indiferent de numărul participanţilor, dar ca să faci site-urile repede e nevoie de 100 de inşi, de unde-i scoţi? OK, alianţele mari poate au cum, da' restul?
 
If your modular ship is destroyed then you could lose skill points in one of the skills required by each of the ships subsystems. Are you sure you want to continue?
Whaaat?
 
Yep. Mi se pare o penalizare artificială, dar dacă așa vor ei.

war, 10 m? Buhahaha. Îți dai seama că nu s-ar băga nimeni pentru așa ceva.
 
Dar mi se pare aberant, înseamnă că practic dacă ești cu skills de subsystems la 1 de exemplu (nu că ar fi indicat să...) și faci p00f, pierzi posibilitatea de a mai zbura strategic cruiser? :mda:
 
Nu știu exact mecanica, dar probabil. Dar în caz de poof > 1 > 0, îți ia vreo 8 minute să-l antrenezi la loc, că e rank 1, deci nu e capăt de lume.

PS: OMG!! Nu te apuca să zbori cu subsistemele la 1 totuși. Bagă și tu un 4 măcar. :biggrin:
 
La OMG-ul ăla mă gândeam şi eu, ce dracu, rank 4 la toate îl atingi în 6 zile. Dacă se duce un rank, pierzi o zi, nu-i mare scofală. Animalul te costă între 500 şi 800 mil numai carcasa şi "componentele", fără modules and shit.
Fiecare nivel la fiecare skill de subsisteme îţi aduce un bonus semnificativ; să îl foloseşti la skill level 1 e cam... bătaie de joc. E mai prost ca un T2 cruiser.
 
Voi cred că jucați alt joc, la mine full fitted a fost vreo 500m, cu covert reconfig și interdiction nullifier luate "de rezervă", meta 4 launchers și `fo 30.000 de heavy missiles pe kinetic damage :goofy:

Nu folosesc skill 1, sunt deja la 3 cu toate și plănuiesc 4 curând, n-am beut clor. Dar ca idee, e timp pierdut deamboulea, să facă jocul mai "hardcore". E aberant.

Da, am observat că sunt rank 1, mă și miram de ce (cruiser și strategic cruiser sunt rank 5). Practic au băgat mecanica asta ca să-l facă mai 1337, mie mi se cam face scârbici :smile:

Later edit: nu pot schimba subsystems fără să dau repackage la orătanie? Că e aberant să-i refittui rigs de fiecare dată... Abia aștept să termin cu skills pe industriaș să intru pe producție de chestii.

Later later edit:
Hint: Since the upgrade/rig slots are on the T3 hull itself your rigs will stay intact even when you change your subsystems around. If you repackage the T3 ship they are lost just like with any other ship.
Măcar atât :biggrin:
 
Back
Top