EVE Online

Stai liniştit, sunt şi în SC2, şi în EVE boţi nedetectabili prin mijloace obişnuite.

Un idiot care încerca să se plîngă la CCP de un scam a pus pe forum un screenshot în care se vedea și un program de macro mining în fundal. :happydork:
 
Au pus pe SiSi noul sistem de creare a personajului, incomplet deocamdată, și arată destul de bine. Au renunțat la ancestries, cum era normal, și au introdus personaje complete, cu membre și tot ce trebuie; poți să alegi fizionomie, păr, machiaj, haine, încălțăminte, au simplificat background-ul, iar iluminarea pare mai naturală.

Pare că e nevoie de calculator de la NASA să rulezi ce au făcut ei acolo, dar o să pun asta pe seama faptului că e beta.
 
Iacă şi neşte screenshots. Gagiul e Caldari / Achura. Tipa e Amarr / Amarr.

ExeFile 2010-10-09 15-55-39-59.jpg

ExeFile 2010-10-11 00-53-03-89.jpg

ExeFile 2010-10-09 15-49-50-34.jpg

Moah pics, Minmatar / Brutor girl:

ExeFile 2010-10-11 01-00-23-13.jpg

ExeFile 2010-10-11 00-59-59-40.jpg
 
Îs curios ce-or să bage ca să ne putem bucura și noi ăștia care nu aud de Eve Online în decembrie 2010 de chestia asta nouă :smile:
 
Mă, Achura nu erau japonezi?

Ideea e că în Incursion (noiembrie) vor să schimbe avatarele și, ulterior, în Incarna (vara lui 2011, se zice), să introducă walking in stations, să-ți vezi personajul în întregime. Mie mi se pare derizoriu ceea ce fac ei acum, sincer, într-un joc care arată ca Linux în '91.
 
Hai că arată mai bine ca WoW, chiar şi acum. OK, UI-ul e cam praf, dar miroase a hardcoded stuff şi cred că e aproape imposibil să-l schimbe sau să-l facă modabil.
 
Arată pe naiba mai bine ca WoW, iar compari mere cu pere. Vezi grafica de la Cataclysm ce apare amu curând. Una peste alta un MMO trebuie să aibă o grafică pe care să o ducă în spate cam orice PC (=> more abonați => more money). Dar măcar în WoW merge antialiasing, în Eve din părți.

Și UI suge cu spume.
 
Mneah, poate reușesc și ei ceva până ajung să zbor ceva bun foarte bine :biggrin:

Mi se pare o atitudine prea bashing asta cu Eve rulz - WoW sux, ambele sunt frumoase în felul lor dacă te atrag la fel de mult (ca pe mine de exemplu :tongue:) ambele genuri: Sci-Fi și Fantasy.
 
Eu n-am zis că WoW sux, ai înţeles greşit :smile:
Am zis că grafica nu e tare diferită, cel puţin chestiile din EVE arată parcă mult mai "shiny".
 
AA merge și în EVE.

Nu mă refeream la grafică neapărat (deși se pot face și acolo îmbunătățiri cum au făcut cu planetele sau Scorpionul), ci la elemente de UI care să-ți facă viața mai ușoară, gen fonturi lizibile.
 
Da, aici ai mare dreptate. Fontul e o porcărie, nu ştii diferenţa între 0 şi o, spre exemplu. Caracterele sunt pur şi simplu identice.
 
AA merge și în EVE.

Eu am încercat toate combinațiile posibile pe care mi le oferă NVIDIA Control Panel și n-am reușit să nu mai văd muchii în scăriță. Poate CCP numește aia antialiasing :lol:
 
Eu nu remarc chestiile astea minore; eu stau cu ochii pe 3 lucruri: local, overview şi armor. Restu's opţionale :smile:
 
Eu da, și cred că ar avea de cîștigat cu un overhaul de UI. Uite, de exemplu, UI-ul de la Assassin's Creed, simplu și fucking alb/negru, dar mai mișto pentru că e făcut profesional. Iconița de double blade e reprezentată de trei linii într-un romb, și tot arată mai bine decît cea caricaturală de afterburner.

Ar putea, de exemplu, să meargă pe sistemul StarCraft, și ferestrele să preia caracteristicile navelor rasei: pentru personaje Minmatar să aibă un aspect ruginit, pentru cele Caldari - metalic, etc.

Cu UI-ul ești în contact permanent, pe cînd avatarul e o chestie de detaliu (personal, le am ascunse și în meniu, și în chat).

Chestie de priorități, dpmdv, nu că avatarele n-au nevoie de overhaul.
 
Back
Top