EVE Online

Bine, 2% corp tax :smile:
Şi mai nou sunt nesperat de activi oamenii, azi noapte am stat până la 8 jumate dimineaţa extrăgându-i din 0.0 cu un rookie alt :smile:
Acuma, s-ar putea să fie mai puţini în miezul zilei, când eşti tu online, că nici eu pe tine nu te văd mai deloc prin EVE :smile: - da' noah, poţi să le mai dai o şansă.
Cât despre wardecs, imaginează-ţi corporaţie hisec solo, fără alianţă, normal că se iau toţi de ei :smile:
 
Tu ești pe fus orar australian, d-aia merge treaba. :biggrin:

Se pare că one-man corp ftw. Taxă 0% ftw. Pun un alt CEO să pot să vin și plec fără probleme și gata. Gîndește-te la Corporation Management așa: +11% ISK bonus to NPC bounties and mission rewards. :tongue: E rank 1 și prerequisite pentru Bureaucratic Connections, iar eu oricum lucrez cu divizia Administration.
 
ăă... nu ştiu cum calculezi tu, da' eu prefer cam aşa: decât să fac 10 milioane pe oră din misiuni cu taxă 0%, mai bine fac 30 de milioane killerind rats în nullsec cu taxă 10%. Parcă-parcă ies în câştig.
Şi dacă îmi zici că Vendunari sunt hisec corp, well... not anymore, they're not :smile: Sansha FTW!
 
S-a desființat? :biggrin: Sînt rău.

Eu calculez așa: decît să fac 30 m/h killărind rats, cu ochii pe local, ocazional nimerind în gatecamp, ocazional arzînd-o în safespot pînă pleacă hostiles din local, mai bine fac 35-40 m/h cu taxă 0% decît 33-38 m/h cu taxă 10%, semi-afk, în deplină siguranță, la 5 jumps de cel mai mare trade hub din EVE. :tongue:
 
Faci pe naiba 40M/h din misiuni.
Numai drumul dus-întors ca să predai şi să preiei misiunile face 10 minute/h.
În fine, eu am văzut cu ochii mei ratter care a făcut 1.6B ISK în nullsec în 2 săptămâni. Good luck beating that în High Sec.
...Şi mai e ceva. Să pierzi vremea în high sec făcând misiuni e... boring, to say the least. Şi dacă nu mă simt bine jucând un joc, de ce îl mai joc?
 
Ce, că nu e boring să faci misiuni în hisec? :smile:
Acuma noah, fiecare cu preferinţele lui, dar eu parcă nu m-am "înrolat" să fac aceleaşi misiuni over and over again...
 
Nu, că poți să faci 35-40 m/h din misiuni în highsec.

Evident că e doar o sursă de bani, nu un scop în sine.
 
Păi... care e scopul?
Eu, după ce am avut planuri pe termen lung, mi-am dat seama că nu văd... copacii din cauza pădurii şi că mă pierd în planificări în loc să iau... treaba în mână :smile:
Aşa că nu mai fac planuri, ci mă duc unde am chef să mă duc şi fac ce am chef să fac :smile:
 
Taking over the world, of course. :biggrin:

Încerc să fac chestia asta utilizabilă. Aș vrea SMLs pentru range, dar au dps prea mic. Rachetele ar avea range decent - să zicem -, iar dacă vine fix-ul în iarnă, o să aibă și dps decent.

[Hawk, Split]
Ballistic Control System II
Overdrive Injector System II

Gistii B-Type 1MN Afterburner
Gistii B-Type Small Shield Booster
Photon Scattering Field II
Small Capacitor Booster II, Cap Booster 200

Rocket Launcher II, Thorn Rocket
Rocket Launcher II, Thorn Rocket
Rocket Launcher II, Thorn Rocket
125mm Railgun II, Uranium Charge S
125mm Railgun II, Uranium Charge S

Small Bay Loading Accelerator II
Small Warhead Flare Catalyst II


[Hawk, Rocket]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

Gistii B-Type 1MN Afterburner
Gistii B-Type Small Shield Booster
Photon Scattering Field II
Eutectic I Capacitor Charge Array

Rocket Launcher II, Thorn Rocket
Rocket Launcher II, Thorn Rocket
Rocket Launcher II, Thorn Rocket
Rocket Launcher II, Thorn Rocket
[empty high slot]

Small Bay Loading Accelerator II
Small Warhead Flare Catalyst II
 
Urmează să intre pe SiSi (sau or fi intrat deja):

Rocket Changes

* Rocket Damage has been increased by ~32%
* Rocket Launcher Rate of Fire has been decreased (slower) by 25%
* Rocket Launcher capacity has been increased by ~25%
* Rocket Explosion velocity has been increased from 85m/s to 150m/s

Hawk Changes

* +5% kinetic missile bonus changed to +10%
* +3mw powergrid.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008
 
Rethink fără re-. În momentul de față, un Vengeance, cu bonus pe rockets, face damage mai mare cu autocannon-uri decît cu rockets. :goofy:
 
* Rocket Damage has been increased by ~32%
* Rocket Launcher Rate of Fire has been decreased (slower) by 25%
* Rocket Launcher capacity has been increased by ~25%
* Rocket Explosion velocity has been increased from 85m/s to 150m/s

:climb: :frustrat: :nervos: :disperat:

/masturbate.
 
Sper că e clar că e vorba doar despre subsistemul Rockets, nu despre sistemul Missiles în general, adică SM, HM, HAM, CM, etc. Nu de alta, dar Neo e prea entuziasmat. :biggrin:

war, pretty much. Problema principală cu rachetele e că nu pot să aplice nici măcar damage-ul ăla minuscul al lor, din motive de explosion velocity prea mic vs. o fregată care merge cu ~1 km/s.
 
so... dont use them.
Adică noah, cât iţi ia să îmveţi T2 frigates de la alt faction şi să faci pew-pew cu ăla? 10 zile tops, pentru good shit skillzorz.
Eu am trainuit rockets 3 de plcitiseală, că e low tier skill, dar nu am folosit niciodată şi nici nu o să folosesc. Dacă sunt borked, să fie la ele acolo, EVE e destul de mare ca să găsesc altceva cu care să fac pew-pew.
 
Păi, nu le folosesc, că îmi plac alte fregate. :smile:

În altă ordine de idei, ăsta ultimul cred că a fost cel mai penibil patch din istoria jocurilor, creînd mai multe probleme decît trebuia să rezolve. Oare cum poate să îți scape faptul că patchul tău face praf fontul ecranului de selecție a personajului?, practic primul și singurul „meniu” din joc.

Mîine apare un patch care să patchuiască patchul. :goofy: Ar trebui să rezolve următoarele probleme, create evident de patchul anterior:

* When opening the scanner the alert sound is no longer played.
* Windows will now retain their correct size when you open and close them.
* You can now view member hangars through the corporate hangar as intended.
* Hiding passive modules in the HUD no longer hides all modules.
* In the sovereignty dashboard only the first word in the location name was displayed. This has been fixed and the full name is shown correctly.
* Resolved an issue where corporations who were part of an alliance had blue alliance stars against corporation members. The correct green star will show for corporation members.
* If you moved a window half way off the screen it would bounce back into full view when you opened a new window. This has been fixed.
* Certifications now show the level required for component skills.
* Chat channels will no longer reset to the default positions every time the client is restarted.
* Chat channel logs now show the channel name again as originally intended.

Mișto sau ce? Nici scriitorii de SF nu s-au gîndit vreodată la așa ceva.
 
* Chat channels will no longer reset to the default positions every time the client is restarted.
Aici am zis că-i vina mea. CCP s-au prostit de tot? :biggrin:

În altă ordine de idei, așteptăm Dust514 :biggrin:
 
Last edited by a moderator:
Back
Top